Sign in to follow this  
Followers 0
Woho

Hvor mye må jeg legge i en FM-PC?

1 post in this topic

Hei.

Det er flere år siden sist jeg besøkte denne siden så vet ikke om noen har spurt om dette tidligere, men jeg tenkte dette var det beste stedet å forhøre meg. Ettersom FM, jobb og generell browsing på internett stort sett er det eneste jeg bruker dataen til så føler jeg at jeg burde skaffe en som fungerer optimalt til akkurat det formålet.

Jeg kom over denne videoen og da kom selvfølgelig lysten til å begi meg ut på enda et FM-spill tilbake:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=238&v=F_1gPUeY0EY

Per idag har jeg en MacBook Air. Den bråker fælt, blir varm og treg etter et par timer spill til tross for at jeg spiller med de laveste grafikkinnstillingene. Så da kommer spørsmålet mitt: Hvor mye må jeg legge i en laptop for at den skal kunne kjøre FM på en god måte? Jeg tenker meg kanskje over på Windows da utvalget er litt større der, men jeg har svært liten kompetanse på området. Utover det har jeg ikke sånn voldsomt mange kriterier da jeg antar hverken MS Office eller annen surfing vil være flaskehalsen for en slik maskin. Ellers foretrekker jeg at den er litt kompakt og ikke ser ut som et "romskip". Tusen takk for innspill og svar.

Hilsen en gammel FM-traver.

0