Sign in to follow this  
Followers 0
Solrik1980

Dine dårligste opplevelser

5 posts in this topic

Har tidenes downperiode etter en veldig bra start med Kongsvinger, lå på 2.plass og ligger nå på nedre halvdel... Kan jeg klare å snu dette... Kan ikke huske jeg har hatt lignende downperiode før...

FMVærst.gif

0

Skjer med meg i hver sesong, noe som får meg til å miste motivasjonen. Uansett hva jeg gjør, vil det ikke snu. Innkaller laget til møte, hvor spillerne stort sett reagerer positivt. Resultatene forblir dog det samme. Har justert litt på taktikken, prøvd å både være mer defensiv og offensiv, forsøkte et desperat forsøk på å gjøre om hele taktikken, rotert litt på laget... Ingenting fungerer. Har dessverre ikke gode råd til deg.

Artig at du spiller med Kongsvinger, hjembyen min. Jeg fikk dem opp til Eliteserien på første forsøk, og havnet på en respektabel 9. plass i første sesongen i Eliteserien. Klarte ikke å gjøre fremgang med dem, da jeg alltid havnet i slike slumper i midten av sesongen. Ledet til og med ligaen etter halvspilt, men etter det gikk det bare nedover, og vi havnet på midten av tabellen. Beklager for at ikke denne posten hjelper deg noe særlig.

Fint om noen kan komme med råd til hvordan snu en slik form.

Edited by MadeMafia
0

Kongsvinger er min favorittklubb i Norge, så derfor naturlig å spille med dem da jeg prøver meg i Norsk liga :) Bor 4,5 mil unna Kongsvinger så nærheten og glansdagene på 90 tallet gjorde meg til Kil Supporter... 

Etter 2 tap til så fikk jeg en seier og begynte å plukke litt poeng igjen, nok til kvalikk men greide ikke kvalikken... 

Bytta om endel på formasjon og innstrukser endte opp med en 3-5-2 formajon med vingbacker... Andre sesong nå og ligger på 4.plass etter halvspilt... Spiller mest på Tottenham fila mi så går ikke så fort frem på Kongsvinger :P 

1

On 11.7.2017 at 0:15 PM, Solrik1980 said:

Sesong 3 gikk bedre med opprykk og kopierte det Kil gjorde i virkeligheten med å komme til Cup finalen men tapte... 

Sesong3kil.jpg

Edited by Solrik1980
0

Det ble litt rart men denne boksen jeg skriver i nå var ikke der så da ble det sånn :P 

0