osten98

[FM17] Mission Impossible Altrincham

22 posts in this topic

AITC.jpg

Begynnelsen:

Det var en bekmørk dag for meg. Jeg hadde endelig fått muligheten til å reise til England for å se favorittlaget mitt spille kamp. Det var ikke en gang en hjemmekamp jeg fikk se, men det brydde ikke jeg meg noe særlig om. Det var 30. april, dagen da den siste serierunden i Vanarama National League skulle spilles. Selv hadde jeg tatt turen til Cressing Road Stadium og Braintree, for å overvære mitt kjære Altrincham kjempe mot nedrykk. Det var en umulig oppgave vi hadde foran oss. Ikke bare måtte Alty vinne mot Braintree, men vi var også avhengige av at Torquay slo Guiseley og Macclesfield slo Halifax. Alle tre lagene som måtte vinne for at Altrincham skulle holde seg oppe spilte i tillegg på bortebane. Dette var en flukt ikke engang Sam Allardyce kunne klart. Og det gjorde ikke Altrincham heller. Ikke nok med at Altrincham tapte stort for Braintree, 3-0, men Guiseley slo Torquay 4-3 og Macclesfield maktet bare 1-1 mot Halifax. Uansett hva resultatet vårt hadde blitt, hadde vi gått ned.

Det var med andre ord en veldig tung dag for meg. Jeg var på vei til å forlate stadion, da en person prikket meg på skulderen. Jeg snudde meg forvirret rundt, og stod ansikt til ansikt med manageren til Altrincham sitt kvinnelag. Mr. Edleston smilte mot meg, til tross for det knusende nederlaget. Det var han som hadde fått meg over til England i utgangspunktet, og han hadde vist meg rundt i byen og introdusert meg for laget. Jeg var beæret over den velkomsten jeg hadde fått i England, men jeg gikk vel i grunnen ut i fra at det var slikt som skjedde når en utlending var en så stor fan av en klubb som spiller på nivå 5, snart nivå 6 i et land.

«Where are you going? We’re not done yet, there is someone I’d like you to meet.» Jaha, enda en person jeg skulle treffe, tenkte jeg. Jeg smilte og fulgte etter den livlige mannen. Vi gikk tilbake til tribunene, og han ledet meg helt opp til VIP boksene. Ja, tro det eller ei, de eksisterer faktisk helt nede i Vanarama National, jeg ble også overrasket. Der satt det en mann som jeg kjente igjen umiddelbart. Det var den daglige lederen i klubben, selveste Grahame Rowley. Han tok meg i hånden og hilste med et smil. Jeg var fullstendig forvirret over det som skjedde, og bare stod der og studerte mannen. Han reiste seg, og nok en gang ble jeg geleidet av sted. Vi endte til slutt opp i noe som kunne ligne på et møterom, og Rowley pekte mot en stol og ba meg om å slå meg ned. Jeg gjorde som jeg ble bedt om. Etter dette var det Rowley som tok videre initiativ, og ledet samtalen som utfoldet seg slik:

R: «Hei, Tonning. Hvordan går det?»

T: «Heisann. Vel, jeg er skuffet for øyeblikket. Selv om det var fantastisk å endelig se Alty spille kamp, så var det ikke akkurat slik jeg hadde forestilt meg at det skulle gå.»

R: «Da er vi to. Du vet jo kanskje at vi nå har rykket ned til Vanarama National North.» Jeg nikket, og Rowley fortsatte: «Jeg mener at det er på høy tid med litt forandringer i klubben, og en av tingene som kommer til å bli gjort er å erstatte Sinnott som manager. Jeg har blitt fortalt at du har tatt trenerkurs i Norge, og kan være kvalifisert for å ta over som manager.»

Da Rowley sa dette stoppet hjertet mitt nesten å pumpe. Jeg, som manager for Altrincham? Jeg hadde jo nesten ikke erfaring, og så langt som trenerkurs går hadde jeg ikke kommet lenger enn til Nasjonal B lisens.

T: «Jeg vet ikke hva jeg skal si.»

R: «Ikke si noe enda, hør meg ut. Fansen er ikke fornøyde. Alty hører ikke hjemme i National North, vi hører hjemme høyere oppe. De begynner å miste troen på meg, og tror jeg bare er en mann som sparker og finner nye trenere hver gang det går dårlig, og ikke gjør noe mer med det. Dette ønsker jeg å endre på, så hva er da mer passende enn å ansette en stor fan av klubben som manager? Du er kvalifisert, du har hjertet på rett sted, det jeg må vite er om dette kan være noe som kan fungere. Derfor vil jeg gjøre et lite intervju med deg nå, er det greit?»

T: «Selvfølgelig, spør meg om hva du vil.»

R: «Flott! Først og fremst, hvordan vil du forsøke å bringe klubben tilbake der den hører hjemme?»

T: «Det jeg ville fokusere på er å prøve å fornye kontraktene til spillerne som er i klubben allerede. Kontinuitet er et viktig nøkkelord når det kommer til fotball. Jeg vil også se meg om etter forsterkninger, særlig i den bakre rekken, i et forsøk på å danne en solid stamme i laget. Fotballen vi skal spille skal være underholdende og vi skal score flere mål enn motstanderne og dermed vinne kamper. Jeg kan ikke love opprykk allerede første sesongen, men jeg tror vi kan klare det i løpet av to år.»

R: «Høres bra ut. Hva med de langsiktige målene? Hva tror du om fremtiden til klubben utover de to sesongene du ønsker å få før vi skal være tilbake i National League?»

T: «Jeg har alltid vært en person som sikter høyt, noe jeg ønsker å gjøre i Altrincham også. Vi er jo bare fem opprykk unna Premier League. Jada, jeg vet at det er å sikte høyt, men det må jo være et mål vi har, ikke sant? Hvor lang tid det kan ta før vi kommer dit er verre å si, men dersom vi kommer inn i en ordentlig flyt og tenker langsiktig gjennom hver sesong, så tror jeg det er mulig å nå på 15 år.»

Jeg kunne se at Rowley ble tatt litt på senga av denne målsettingen. Premier League var vanskelig å forestille seg for et lag som nylig har rykket ned til nivå 6 i ligasystemet. Likevel, skulle han ha langsiktige mål, så måtte jeg nesten gi dem til ham. Helt håpløst er det jo ikke? 5 opprykk på 15 år betyr ett opprykk hvert tredje år. Da får vi en sesong til å slå oss til ro i en liga, og unngå nedrykk, en sesong til å klatre til midt på tabellen, og en til å kjempe om opprykket. Vanskelig? Ja. Umulig? Nei.

R: «Wow, dette er virkelig store ord. Dersom du klarer dette vil jeg være mektig imponert. Til slutt vil jeg bare spørre deg om hvordan du vil handtere klubbens finanser. Vi har nylig rykket ned, noe som betyr at vi må kutte på visse områder. Hva er dine tanker rundt dette?»

T: «Det er fullt forståelig. Jeg mener at vi burde være harde i kontraktsforhandlinger, og ikke betale spillere mer enn nødvendig. Jeg ønsker også å være klok på overgangsmarkedet, og handle gratis eller dra nytte av et lånemarked der vi slipper å betale spillerne sine lønninger. Så mye mer er det vel ikke å si om den saken.»

R: «Jeg liker svarene du kommer med. Du hadde ikke fått forberede deg på noe som helst, også leverer du slike reflekterte svar. Jeg liker det, og jeg tror du kan belage deg på å pakke kofferten din og finne et sted å bosette seg her nede, for jeg tror du har en stor sjanse på denne jobben. Vi må gå gjennom noen formaliteter, men jeg håper at vi kan kunngjøre signeringen av en ny manager i løpet av den neste uken.»

Og det var slik jeg endte opp her. I sjefsstolen til mitt favorittlag, Altrincham FC. Hvordan gikk det med meg, spør du? Ja, for å få vite det må du følge med videre.

**********************************************************************************************'

Kort om saverapporten:

• Klubb: Altrincham FC
  • Nasjon: England
  • Divisjon: Vanarama National North

Lastede ligaer:

en.png - Vanarama National League North/South og opp

ie.png - SSE Airtricity Premier League

gb.png - Danske Bank Premiership (Nord-Irland)

gb.png - Corbett Sports Welsh Premier Football League

gb.png - Scottish Premiership

Editordatabase: Overgangs oppdatering: http://www.fmscout.com/a-fm17-transfer-data-update-packs-by-pr0.html

Har eksludert oppdateringen når det kommer til opprykk/nedrykk, da dette ville hindre meg i å spille med Altrincham.

Har du spørsmål til saven? Spør i vei, jeg håper dere nyter å lese om den like mye som jeg nyter å skrive den.

Edited by osten98
0

AITC.jpg

Pre Season:

Det tok en hel uke før alt det formelle var på plass, og jeg endelig kunne bli bekreftet som den nye manageren til Altrincham F.C.. Jeg kjente det krible i magen da jeg endelig signerte på papirene og tok styreformannen i hånden. Jeg trodde virkelig jeg hadde det som skulle til for å lykkest i denne klubben, jeg trodde virkelig at jeg var den rette for å lede laget oppover i divisjonene. Fansen var på sin side litt skeptiske, noe som ikke overrasket meg så mye ettersom dette er min første ordentlige jobb som fotball manager.

NfYx0.jpg

Som sagt, så var jeg svært optimistisk, noe som varte helt til like etter mitt første møte med stallen. Like etter at jeg hadde satt meg ned i den nye stolen på kontoret mitt banket det på døren. Det var en av spillerne som jeg hadde størst tiltro til denne sesongen, Clayton McDonald, som stod utenfor. Han hadde signert for Altrincham bare to uker før jeg tok over som sjef, og nå stod han altså på kontoret mitt. Jeg fryktet det verste, noe det skulle vise seg at jeg hadde god grunn til. Min sterkeste stopper hadde blitt kontaktet av Chester tidligere på dagen, og ettersom han hadde en non-contract der han fikk betalt basert på prestasjoner, var det lite jeg kunne gjøre for å overtale han til å bli. Han forlanget å få £750 i lønn i uken dersom han skulle bli hos oss, noe som er £600 mer enn han allerede hadde og £350 mer enn den best betalte i klubben. Økonomien var stram, og jeg måtte dermed si takk og farvel til en mann som skulle være en nøkkelbrikke for oss denne sesongen.

Det tok ikke mange minutter før det nok en gang banket på døren. Denne gangen var det visekapteinen min, Alan Goodall, som steg innenfor dørterskelen min. Jeg kjente hjertet synke i brystet mitt. Jeg ønsket virkelig ikke å måtte si farvel til enda en stopper, under en time etter at jeg hadde kommet på plass. Det var dessverre derfor 34 åringen kom på besøk. Han ville fortelle meg at kroppen hans ikke var som den en gang hadde vært, og at det var på tide å trappe ned på fotballen. Dette var et ønske jeg selvfølgelig respekterte, ikke det at jeg hadde noen valg heller. Det var med tungt hjerte jeg takket Goodall for besøket. To stoppere hadde forsvunnet, nå hadde vi bare tre igjen i førstelags troppen, noe som var for knapt for en manager som foretrekker å spille med 3 bak. Og verre skulle det faktisk bli.

Dagen etterpå fikk jeg nemlig nok en gang besøk av en stopper. Chris Lynch hadde kommet til klubben samtidig som Clayton McDonald, og hadde samme kontraktstype som sin stopper kollega. Også han hadde blitt kontaktet av en klubb i Vanarama National League, divisjonen over oss, og han kom på kontoret mitt for å fortelle meg at han aktet å takke ja til tilbudet, som var bedre både sportslig og finansiellt enn noe vi kunne gi ham. Da døren lukket seg bak ham senket jeg hodet i hendene mine og rev løs noen hårtuster. To dager i klubben, og de tre spillerne som skulle figurere som back-rekke i 3-4-2-1 formasjonen min hadde allerede takket for seg. Jeg merket at dette kom til å bli en tøffere jobb enn jeg hadde sett for meg. Derfor plukket jeg opp telefonen min, og kontaktet en nær venn av meg. Det var på tide å gi denne klubben litt prestisje, noe måtte gjøres, for å klare å lokke til seg mer attraktive spillere, og holde på dem vi allerede har.

Mannen jeg kontaktet var ingen ringere enn Brede Hangeland. Den tidligere landslags- og Premier League stopperen hadde vært en venn av meg fra min tid som fotball ekspert i TV2, og jeg ønsket nå å få hans assistanse. Jeg hadde ingen assistent manager, og dette var rollen jeg tilbød ham. Han takket ja, og endelig fikk jeg en god nyhet. Det å bli coachet av en tidligere Premier League stopper måtte jo være en fin gulrot for spillere som ble kontaktet av klubben. Kanskje kunne han også hjelpe til litt med det defensive.

Med det samme Hangeland hadde landet i Manchester satte vi i gang å arbeide. Vi tråklet oss gjennom side på side med speiderrapporter som mine to speidere hadde snekret sammen. Det første vi gjorde var å kontakte en keeper, ettersom vi bare hadde en keeper i førstelagsstallen. Det tok ikke lang tid før vi klarte å overtale tidligere Stockport og Rochdale keeper James Spencer (31) til å ta på seg keeperhanskene igjen og gjøre en solid innsats for klubben.

Jeg lot så Brede Hangeland stikke ut noen følere hos stoppere som hadde blitt sluppet fra ligaene rundt oss den forrige sesongen, og som nå var tilgjengelige på free transfer. Mens han arbeidet med det, plukket jeg opp noen rapporter på sentrale midtbanespillere. Med bare et par spillere som var habile i denne posisjonen var dette også en prioritet for meg. Dermed kastet jeg meg ut på låne-markedet og rettet oppmerksomheten mot Grimsby Town. Her klarte jeg å finne to sentrale midtbanespillere som var tilgjengelige, og vi slapp å betale noe som helst. Harry Clifton (18) og Josh Venney (19) signerte begge på en års lang låneavtale, og dermed var midtbanen vår klar for en lang sesong.

Før jeg rettet blikket mitt mot stopperrekken sendte jeg en av speiderne mine ut for å overvære den årlige kampen for prøvespillere i England. Speideren returnerte så oppglødd at jeg ikke hadde noe annet valg enn å kontakte spilleren det var snakk om. Den hurtige spissen Josh Dolling (18) signerte kort tid etter på en kontrakt for oss. Den tidligere Burnley-spissen var en mann som fort kunne konkurrere med Damian Reeves om spissplasen på laget.

Da endelig disse signeringene var på plass, ble oppmerksomheten min nok en gang vendt mot stopperplassene, en posisjon som virkelig gav med hodeverk. Brede Hangeland hadde gjort en god jobb allerede, og hadde samlet sammen en liste på sju spillere som kunne være aktuelle for oss. Hele fem av disse ble signert, og jeg kunne endelig slappe litt av med tanke på stopperplassene. Brad Coggins (19), Ben Pollock (18) og Sam Berry (21) ble alle signert permanent, mens Leslie Sackey (17) og Aaron Cunningham (18) kom inn på lån fra henholdsvis Scunthorpe og Hartlepool. Vi hadde endelig noe som kunne ligne på en solid backrekke, og var klare for sesongstart.

Treningskamper:

win.png  Altrincham 5-2 Altrincham U23 (James Lawrie, Damian Reeves x2, Clayton McDonald, Nicky Clee)

defeat.png  Trafford 2-0 Altrincham

defeat.png  Altrincham 3-5 Tranmere (James Lawrie, Damian Reeves x2)

draw.png  Altrincham 2-2 Newport County (Josh Dolling, Nicky Clee)

defeat.png  Altrincham 2-5 Leyton Orient (Josh Dolling, Shaun Densmore)

Hva kan man si til treningskampene? I kampen mot Trafford fikk vi oss virkelig en virkelighetssjekk, der vi tapte sjokkerende mot laget fra Evo Stik, divisjonen under oss. Mot National League (nivå 5) laget Tranmere slapp vi inn utrolige 5 mål, og klarte å score 3 selv. Jeg vet ikke hva man kan si til sånt, godt nok defensivt er det definitivt ikke. Etter at League 2 laget Leyton Orient også scoret 5 mot oss begynte jeg å bli litt bekymret for at en 3 backslinje ikke var det beste for oss. Likevel bestemte jeg meg for å holde fast ved denne, og satse på at når vi møter svakere motstand og klarer å få taktikken til å sette seg, så klarer vi å levere bedre defensive prestasjoner også. Kampen mot Newport er et stort pluss for oss, da vi klarte å spille uavgjort mot et lag plassert to divisjoner over oss. Alt i alt har vi fått hard kamp i pre-season, og vi føler oss klare til i gyve løs på en ny sesong. Bring on Darlington i sesongstarten!

**********************************************************************'

Neste del: Oversikt over troppen foran sesongstarten, med skjermbilde av samtlige spillere.

Edited by osten98
Banner
0

AITC.jpg

Stallen:

En kjapp titt på stallen røpet at man trengte å hente inn nytt i flere posisjoner. Når vi i tillegg mistet tre sentrale spillere foran sesongen så ble mitt første overgangsvindu hektisk. Vel, man kan ikke kalle det vindu i Vanarama National North, da man kan kjøpe/låne/selge spillere når som helst, men du skjønner tegningen. Her er overgangene som ble gjort:

INN:

en.png  - James Spencer - Free transfer

en.png  - Harry Clifton - Lån - Grimsby Town

en.png  - Josh Venney - Lån - Grimsby Town

en.png  - Brad Coggins - Free transfer

en.png  - Josh Dolling - Free Transfer

gh.png  - Leslie Sackey - Lån - Scunthorpe

en.png  - Aaron Cunningham - Lån - Hartlepool

en.png  - Ben Pollock - Free transfer

en.png  - David Connolly - Lån - Burton Albion

ie.png  - Sam Berry - Free transfer

Mange signeringer på kort tid. Blir spennende å se hvordan disse nye ansiktene klarer å tilpasse seg klubben og en ny formasjon. Satser på at det går raskt og smertefritt, og at spillerne er klare allerede til seriestart mot Darlington. Mye ungt, så mangel på erfaring kan være noe som feller oss denne sesongen, men jeg satser på at desse spillerne har det som skal til for å klare å prestere på et høyt nivå i Vanarama National North.

UT :

en.png  - Alan Goodall - Lagt opp

en.png  - Clayton McDonald - Chester - Free transfer

en.png  - Chris Lynch - Barrow - Free transfer

Etter en marerittstart på karrieren min, da jeg skulle forsøke å bevare stammen i laget, og jeg endte opp med å miste tre sentrale spillere, har ting begynt å sett litt lysere ut, da ingen flere har meldt sitt ønske om å forlate oss. Ettersom der ikke er noen overgangsvinduer i denne ligaen er jo dette en trussel som henger over oss hele tiden, men vi har ikke mistet flere spillere før første serierunde. La oss håpe det fortsetter slik.

Troppen:
Keeper:

en.png  - Tim Deasy - 30 år

en.png  - James Spencer - 31 år

To meget gode keepere, og de kommer til å kjempe med hverandre om plassene denne sesongen. Til å begynne med er det nok Spencer som får tillit fra start, men plutselig kan Deasy ta over.

Forsvar:

en.png  - Sam Patterson - 22 år

en.png  - Andy McWilliams - 26 år

en.png  - Aaron Cunningham - 18 år

en.png  - Ben Pollock - 18 år

ie.png  - Sam Berry - 21 år

en.png  - Tom Hannigan - 28 år

en.png  - John Cyrus - 24 år

gh.png  - Leslie Sackey - 17 år

Dette er en verre posisjon å si noe om. Det eneste som er sikkert er at Patterson og McWilliams kommer til å forlate klubben før eller senere, da de er overflødige i henhold til taktikken min. Vil prøve å omskolere Patterson, men dersom det ikke funker vil nok han forsvinne. Grunnen til at de ikke har forsvunnet enda er at de nylig har kommet til klubben (og i motsetning til McDonald og Lynch så er de lojale...). Det blir tett kamp om posisjonene for de gjenværende spillerne, men slik det ser ut nå vil Hannigan, Berry og Pullock utgjøre den bakre treer dersom alle er tilgjengelige. Men dette kan raskt endre seg.

Midtbanen:

en.png  - Shaun Densmore - 27 år

en.png  - Sean Miller - 21 år

en.png  - Simon Richman - 26 år

en.png  - Jake Moult - 27 år

en.png  - Josh Venney - 19 år

en.png  - Harry Clifton - 18 år

en.png  - Nicky Clee - 32 år

en.png  - Micah Evans - 23 år

gb.png  - James Lawrie - 25 år

en.png  - David Connolly - 17 år

En forholdsvis god lagdel, selv om den offensive midtbanen og venstre midtbanen er litt tynn. Ellers har vi god breidde, når høyre back Densmore kan figurere på høyre midtbane (noe han vil gjøre siden vi ikke spiller med backer). Førsteelleveren kommer antageligvis til å bestå av Richman, Moult, Clifton og Clee (fra høyre til venstre), mens Lawrie og Connolly kommer til å bli plassert som de offensive midtbanespillerene mine. Clee er virkelig en spiller å legge merke til i denne lagdelen, en av våre nøkkelspillere denne sesongen.

Angrep:

en.png  - Damian Reeves - 30 år

en.png  - Josh Dolling - 18 år

en.png  - Craig Hobson - 28 år

en.png  - Andy Owens - 26 år

Også dette er en solid lagdel, der Reeves og Dolling er spillerne som er verdt å nevne. Hobson og Owens vil sannsynlig vis få svært lite spilletid denne sesongen, men de kan spille en sentral rolle dersom vi skulle være uheldige med skader.

Med skadefritt mannskap er det dermed slik laget vil se ut:

NKKDA.png

Unggutter verdt å nevne:

en.png  - Sam Heathcote - 18 år

en.png  - Nicholas Lee - 16 år

en.png  - Brad Coggins - 19 år

Sam Heathcote er sønn av den evige klubblegenden Graham Heathcote, tidligere spiller og manager for klubben. Dersom sønnen skal kunne følge i farens fotspor, er han avhengig av at vi ikke rykker opp for raskt, og at ahn utvikler seg raskt den kommende sesongen.

Nicholas Lee er et produkt av ungdomsakademiet til Alty, selv om det akademiet ikke er så mye å skryte av for øyeblikket. En spennende spiller, som godt mulig kan få flere kamper for oss allerede denne sesongen, med få spillere kapable til å gjøre en god jobb på den offensive midtbanen.

Brad Coggins er en av nyervervelsene foran denne sesongen. For å gi han spilletid blir han plassert på U23 laget midlertidig, men det skal ikke mye til for at han kommer seg opp på førstelaget.

Slik er da ståa i klubben 5. august 2016, dagen før vår første seriekamp for sesongen, og min egen debut. Vi skal åpne mot et sterkt lag i Darlington, som er spådd på en 3. plass før sesongen, hele 9 plasser foran oss. Hvordan skal det gå? Følg med videre!

***************************************************************************'

Noen som vet om det er en maksgrense for hvor mange bilder man kan ha med på et innlegg eller noe sånt? Gikk nemlig ikke ann å laste opp flere bilder enn de flaggene til overganger inn. Edit: Gikk når man prøvde etter å ha lastet opp.

Ellers håper jeg dere liker det dere leser. Enjoy!

Edited by osten98
Lagt til bilder
0

AITC.jpg

August:

Overgongar inn:

en.png  - Jordan Linley - Free transfer

Vi får inn ein solid spelar som kan spele både høgre og sentral midtbane, sjølv om det er ute til høgre han kjem til å figurere oftast. Kan fort ende opp med å ta over plassen frå Richman. Overgongen blei gjennomført 28. august, så kom inn for seint til å gjere ein forskjell denne månaden.

Kampar:

draw.png  Altrincham 1-1 Darlington - Damian Reeves (88)

win.png  Halifax Town 1-2 Altrincham - Nicholas Lee (18), Nicky Clee (32)

win.png  Harrogate Town 1-3 Altrincham - David Connolly (13), Damian Reeves (29, 31)

win.png  Altrincham 6-1 AFC Fylde - Damian Reeves (8, 38, 84), Harry Clifton (23), David Connolly (47, 87)

win.png  Gainsborough Trinity 2-3 Altrincham - James Lawrie (5), Damian Reeves (20), Simon Richman (40)

win.png  Altrincham 2-0 Curzon Ashton - James Lawrie (46), Damian Reeves (54)

defeat.png  Kidderminster Harriers 1-0 Altrincham

Wow, for ein start vi får på sesongen. Då Reeves scora etter 88 minutt i sesongopninga var Alty fansen bortimot sikre på at alle tre poenga skulle bli igjen på Moss Lane, men Mark Beck utlikna for gjestane på corner i det vi gikk inn i overtida, noko som sørga for eit surt poengtap. Etter dette begynte det å flyte ordentlig for oss, vi leverte fem herlege sigrar på rad, som sendte oss til topps i ligaen. Kampen som man ikkje kan la være å nemne er 6-1 sigeren over AFC Fylde, laget 'alle' har som favoritt til å vinne ligaen. Vi leverte ein feilfri kamp, og knuste ligens hittil store skuffelse med fem mål. Vi klarte nesten å rote det til for oss sjølve i den påfølgande kampen, då vi leda 3-0 til pause, for så å sleppe inn to mål i andre omgang, og skapte spenning i ein kamp vi eigentleg hadde punktert. Vi har ingen problem mot Curzon, før vi går på vårt første tap denne sesongen, mot Kidderminster. Kan trygt sei at dette var ein utruleg sur kamp å tape, då vinnarmålet kom på ein kontring frå heimelaget, etter 92 minutt. Satte ein dempar på gleda etter ein fantastisk sesongstart.

Men til tross for fem tapte poeng denne månaden toppar vi ligaen, framfor Salford City.

NI5F0.png

Dette er heller ikkje det einaste som er hyggeleg lesning for Altrincham fans. The Robins har faktisk dominert samtlege av dei sju kampane dei har spelt så langt. Dette synest dersom ein ser på statistikkane. 59,14% possession er 4% meir enn lag nummer to på lista, ein treffprosent på 77% på pasningane våre, 17 scoringar og 58 skot på mål er alle statistikkar som viser at Altrincham fortener å toppe ligaen etter dei første 7 kampane. Dette er heller ikkje verst for eit lag som har dei 10. lågaste lønnsutgiftene i divisjonen.

NIiNA.png

Då får vi berre håpe at denne formen held fram, og at ein legg tapet mot KH bak oss. Kampane vil komme tett som hagl også den komande månaden, så vi er avhengige av å kome tilbake til flytsona raskt.

September:

NISfq.jpg

0

AITC.jpg

September:

Vanarama National League:

defeat.png  Altrincham 0-1 Stockport County

win.png  Altrincham 3-2 Chorley - David Connolly (5), Damian Reeves (29), James Lawrie (str. 45+1)

win.png  Gloucester City 1-3 Altrincham - Damian Reeves (43, 71), Nicky Clee (85)

defeat.png  Nuneaton 3-1 Altrincham - James Lawrie (1) RK: Ben Pollock (49)

win.png  Altrincham 3-1 Boston United - Damian Reeves (8), Nicky Clee (32), David Connolly (89)

FA Cup 2. kvalifiseringsrunde:

win.png  Darlington 0-2 Altrincham - Nicky Clee (22), Damian Reeves (45+1)

Kva skal man sei om denne månaden? Vi får ein fryktelig start, då vi går på vårt andre 0-1 tap på rad etter heimekampen mot Stockport County. 18-7 i skot i vår favør kan antageligvis forklare min store frustrasjon i denne matchen. Vi slår hard tilbake mot Chorley, og leia 3-0 til pause. Akkurat slik mot Gainsborough klarar vi likevel å gjere kampen spennande, ved å sleppe inn to mål etter pause. Vi klarar å halde fast ved poenga, og tar tre velfortjente poeng. Mot Gloucester slepp vi inn eit tidleg mål, for så å snu kampen og vinne 3-1 tilslutt. Kampen mot Nuneaton var eit mareritt. Vi opna fantastisk då Lawrie headda ballen i mål før eitt minutt var spelt. Eit svært kontroversielt mål gjorde at laga var like langt før pause. Når Pollock så får det raude like etter sidebytte blei kampen fryktelig. Vi måtte pushe for ei scoring etter at dei tok leiinga, og heimelaget kontra inn eit tredje mål. Heldigvis klarte vi å slå tilbake mot Boston United, noko som betyr at Alty framleis er på toppen av tabellen, etter 12 serierundar. I tillegg til dette har vi også klart å avansere i FA Cupen, der vi slo ut ligarival Darlington 2-0, i ein kamp der Lawrie brente eit straffespark.

RwLxJ.png

Framleis på toppen av tabellen, og framleis på toppen av fleire statistikkar. Vi har framleis det høgaste gjennomsnittlege ballinnehavet i ligaen, 58,83%, noko som er i overkant av 4%, faktisk bortimot 5% meir enn lag nummer to på lista. Vi er også laget som scorar oftast, noko som kanskje ikkje er så rart, med tanke på at vi har 96 skot på mål, 30 (!) skot fleire enn neste lag. Det er faktisk heilt fantastisk å lese statistikkane i ligaen denne sesongen, der Altrincham toppar ein god del. Som du kan sjå har vi også størst prosentdel av fullførte pasningar. Måtte det halde fram!

Rw5y5.png

Noko anna som kan vere verdt å legge merke til, er å sjå korleis det står til med økonomien i klubben. Vi såg ut til å skulle slite denne sesongen, men vi har faktisk klart oss bra. Vi går i pluss med £180.000, medan vi har eit pluss på £40.000 berre denne månaden. Vi kjem til å halde fram med å sjå etter billige spelarar, på låge lønningar, for at ein skal kunne halde fram med slik økonomisk utvikling. Det at vi går i pluss har også opna opp moglegheiten for både med og Hangeland til å byrje på eit trenarkurs, der Hangeland studerar mot ein kontinental profflisens, medan underteiknade arbeidar mot ein nasjonal A-lisens.

RwEk7.png

Neste månad skal vi ut i neste runde i FA Cupen, og fire ligakampar, mot Stalybridge, Bradford PA, Telford United og Worcester. Ein månad der vi satsar på avansement i cup og minst ni poeng i ligaen. Kan vi klare det? Den som følger med får vite!

0

Heisann godtfolk. Denne rapporten er på langt nær over, men på grunn av ferie vil der vere eit opphald i oppdateringane herfrå dei to neste vekene. Riktig god sommar alle saman, så kjem man sterkt tilbake før de veit ordet av det.

1

AITC.jpg

Oktober:

defeat.png  Stalybridge Celtic 5-4 Altrincham - David Connolly (19), Nicky Clee (29), James Lawrie (37), Damian Reeves (50)

draw.png  Altrincham 0-0 Bradford Park Avenue

win.png  Altrincham 3-1 Telford United - Nicky Clee (38), Damian Reeves (75), Jake Moult (str. 86)

win.png  Worcester 0-3 Altrincham - Damian Reeves (4, 55, 86)

FA Cup:

win.png  Buxton 0-1 Altrincham - Damian Reeves (43) - 3. Kvalifiserings runde

win.png  King's Lynn Town 3-5 Altrincham - (Connor Kennedy (s.m. 29), Damian Reeves (35, 74), Josh Dolling (77, 81) - 4. Kvalifiserings runde

Når det kjem til ligaen denne månaden fekk vi verkeleg ein frykteleg start mot Stalybridge. Vi hamna under etter fem minutt, før vi snudde kampen til 3-1. Vi leiia også 4-2, før det rakna fullstendig bakover, og vi enda opp med å tape 4-5 etter å ha leiia med to mål to gongar. Frustrerande er vel kanskje eit dekkande ord for denne kampen. Vi klarte heller ikkje å slå tilbake i den neste kampen, då vi delte poenga med Bradford PA etter at ingen av oss klarte å sette ballen i nettet. Etter dette lausna det endeleg igjen, og vi kunne fiere sigrar mot både Telford og Worcester. Eg hadde håpa, og forventa, 9 poeng på desse kampane, men må ta til takke med 7. Den skuffande starten på månaden gjorde også at vi ikkje lenger kan skryte av å toppe tabellen, då Kidderminster har klart å klatre forbi oss, og leiar med eitt poeng etter 16 kampar.

I cupen møter vi ikkje på nokon nemneverdige problem, då vi i begge kampane kan stille med delvis reserveprega lag, og likevel klare å avansere gjennom henhaldsvis 3. og 4. kvalifiseringsrunde. I neste månad skal vi ut i ein ny cup-kamp, då Sky Bet League 2 laget Barnet kjem på besøk til Moss Lane, i det som blir ein verkeleg tøff utfordring!

RPZc7.png

Når det kjem til statistikken i ligaen ser man framleis at det er Alty som toppar fleire av desse. Boston United har hakket beitre pasningsprosent enn kva vi har, og det er første gang vi ikkje toppar denne statistikken. På scora mål og gjennomsnittleg ballinnehav er vi derimot framleis på topp med god margin. Vi får satse på å stikke enda lenger i frå dei komande vekene, med fleire mål og meir dominanse gjennom kampane.

RPmFH.png

Også økonomien i klubben held seg stabilt god, til å vere ein Vanarama National League North klubb. Pilane peikar i riktig retning, og det er oppmuntrande å sjå at dei endringane vi har gjort, både i stallen og elles, bær fruktar, og at vi klarar å drive klubben på ein sunn måte, på same tid som vi klarar å halde oss konkurransedyktige.

RPv9k.png

Neste månad skal vi ut i tre ligakampar, mot Brackley, Alfreton og Salford, i tillegg til cup-kampen mot Barnet. Heilt mot slutten av månaden skal vi også ta oss turen ut over landegrensene, då vi skal på besøk til walisiske Colwyn Bay i 3. kvalifiseringsrunde av FA Trophy. Har store håp om å ha ein feilfri månad i ligaen, medan vi avanserer i FA Trophy (til tross for at denne cupen antagelegvis vil bli nedprioritert), og leverer ein prestasjon vi kan vere stolt over mot Barnet.

0

AITC.jpg

November:

defeat.png  Brackley Town 6-3 Altrincham - David Connolly (4), Gareth Dean (sm 23), Luke Graham (sm 29)

draw.png  Altrincham 0-0 Salford

win.png  Alfreton 0-2 Altrincham - Jake Moult (7), Nicky Clee (81)

FA Cup:

defeat.png  Altrincham 3-4 Barnet - Jake Moult (13), Ricardo Santos (sm 63), James Lawrie (90) - 1. Runde

FA Trophy:

draw.png  Colwyn Bay 0-0 Altrincham - 3. Kvalifiserings runde

win.png  Altrincham 2-0 Colwyn Bay - Karl Wills (sm 50), David Connolly (68) RK: Ben Pollock (27)  - 3. Kvalifiserings runde omkamp

Tap i ein nimålskamp, mållaust uavgjort etterfulgt av ein tomålssiger. Denne månadens ligakampar var skremmande like den førre månaden. 1-1-1 blei resultatet i det som blei ein svært skuffande månad. I tillegg til svake resultat i ligaen måtte vi ut i omkamp etter at vi ikkje klarte å score på 120 minutt mot Evo-Stik League laget Colwyn Bay. I returoppgjeret fekk Pollock raudt kort etter 27 minutt, men vi klarte likevel å kjempe oss gjennom kampen, og avansere til neste runde, der vi skal ut mot ligarival FC United of Manchester. I FA cupen sa det, ikkje overraskande, stopp, mot League 2 laget Barnet. Resultatet lyg ikkje, Barnet var det beste laget, men man skulle ikkje tru at dei høyrer til to divisjonar over oss. Til tross for tap kan vi vere stolte over denne prestasjonen. 

Når det kjem til ligaen, så plukka vi berre 4 poeng på desse tre kampane. Kidderminster, som toppa tabellen før november, gjorde det enda dårlegare og plukka berre 3. Dermed klatra vi forbi dei (på målforskjell), men ligg likevel på ein andre plass, etter at FC United of Manchester hadde ein feilfri månad.

1b65c29727d05495b85a7d1714bb00a4.png

Til tross for ein skuffande månad har vi klart å kome oss til topps i tre 'hovudstats' igjen. Framleis flest scora mål, men vi må byrje å score meir reglemessig, og halde nullen oftare for å verkeleg kunne vere med å kjempe i toppen i denne ligaen. Snart halvspelt sesong, og vi ligg eit par poeng unna direkte opprykk.

c3f4c376687715583c29f8e4051091fe.png

Vi gjer også stadige framsteg på den økonomiske fronten, og vår finansielle situasjon er betre enn nokon gong. Dette lovar bra for framtida.

525877e6054e5a30c10c019f47ffa202.png

Den komande månaden er Desember, men vi har skuffande få kampar i det som er høgsesong for engelsk fotball. I ligaen skal vi møte Tamworth, Stockport County og FC United of Manchester. I tillegg til dette skal vi også ut mot sistnemnte i FA Trophy. Må også nemnast at vi spelar ein kamp 1. januar, også denne mot FC United of Manchester. Vi skal bli godt kjent med dette laget, gjennom dei fem neste kampane, der fleirtalet faktisk er mot laget frå same by som oss.

Edited by osten98
0

AITC.jpg

Desember:

defeat.png  Altrincham 0-2 Tamworth

draw.png  Stockport County 1-1 Altrincham - Josh Dolling (87)

win.png  Altrincham 3-2 FC United of Manchester - Ross Dalton (s.m. 29), Damian Reeves (37), Jake Mout (50)

win.png  FC United of Manchester 2-4 Altrincham - Jake Moult (51), Damian Reeves (58, 68, 87)

FA Trophy:

draw.png  FC United of Manchester 0-0 Altrincham - 1. Runde

win.png  Altrincham 4-2 FC United of Manchester - Jake Moult (4), James Lawrie (11, 13, 38) - 1. Runde omkamp

Haha, for ein månad. I denne oppdateringa er også bortekampen i ligaen mot FC United of Manchester inkludert, då eg gløymte ss av tabell før den blei gjennomført. Det gjer denne oppdateringa enda meir spesiell, med tanke på at på dei seks kampane vi spelte i jule-månaden møtte vi det same laget FIRE gongar. Lokaloppgjeret mot United enda i tre sigrar og ein uavgjort. Jake Moult viste seg verkeleg fram i kampane mot Manchester laget, medan Damian Reeves endeleg ser ut til å ha funnet tilbake til scoringsformen som har vore sakna ein stund no. Lawrie klarte også å nette eit hat-trick i omkampen i FA Trophy, og viser at vi har kvalitet framover når det klikkar. Det som er skuffande denne månaden er tapet mot Tamworth, som er det store formlaget i ligaen. Dei har ikkje tapt i ligaen på tre månadar, og blei for sterke (les: effektive) mot oss. Vi fulgte opp eit tap med ein uavgjort, før vi vann dei resterande kampane, eit mønster vi har fulgt i nokre månadar no. Vi leverer to solide forestillingar mot United, og sikrar oss dermed ein andreplass i ligaen ved nyttår, bak nemnte Tamworth. Der er framleis ekstremt jamnt i denne ligaen, og dersom vi berre kjem oss inn i ein ordentleg flytbølgje ser eg muligheita for eit opprykk, sjølv om det er tidleg å tenkje på det allereie no. Det er alltids lov å håpe. Vi er også vidare i FA Trophy, etter siger over United. Neste motstandar blir mykje tøffare, då vi møter ein av favorittane i denne cupen - Tranmere Rovers.

23adfe996892242544cfcd820927e02c.png

Etter ein solid månad toppar vi framleis fleire statistikkar, slik som vi har gjort tidlegare. Spelarane våre leverer også varene, der vi har toppscorar, assistkonge (og kronprins), mannen med flest nøkkelpasningar og dei to spelarane med best gjennomsnittleg rating. Måtte formen fortsette.

0050dffcc4b84110aaa0ac489bd1527f.pngdab37f122ac4d860ec6877fd4dad0ac1.png

Dersom man ser på økonomien har vi hatt nok ein solid månad. med fleire grøne piler. Kor lenge dette held fram er uvisst, ettersom spelarar er midt i kontraktsforhandlingar for augneblinken. Det vil bli tøffe forhandlingar, og forhåpentligvis kan den sunne trenden halde fram.

a1bcbf649cf0e6828e23f7d9c7e85aa6.png

*************************************************************'

Vurderer ein endring i oppsettet på denne rapporten. Tenkjer på å leggje om til ein halvårs/kvartals oppdateringar, for å få meir flyt i både speling og updates. Vi får sjå kva som skjer. Stay tuned for meir, kan vi klare å rykke opp? Er eit cup-run innanfor rekkevidde? Who knows?

Edited by osten98
Lagt til bilder
1

AITC.jpg

Siste halvdel av første sesong:

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Terry Hutchins - MK Dons - Lån

en.png  - Isaac Osbourne - Gratis

player-out.png

en.png  - Sam Heathcote - Dunstable Town - Gratis

en.png  - John Cyrus - Darlington - Gratis

en.png  - Brad Coggins - Buxton - Lån

Forsvaret vårt har gjort ein svak jobb i det siste, og meir eller mindre svikta. Derfor var det ein stor glede å kunne annonsere overgongen til Terry Hutchins, eit stort talent, og allereie ein svært god spelar. Mot slutten av sesongen hopa skadene seg opp på midtbana vår, og det blei derfor ein nødvendighet å signere ein ny midtbanespelar. Med få spelarar tilgjengelige landa man tilslutt på Osbourne, ein solid, defensivt orientert midtbanespelar. Cyrus og Heathcote forsvann permanent i dette vinduet, då ingen av dei eigentleg hadde ein framtid i klubben. Coggins forsvann også på utlån, med håp om at han skulle skaffe seg erfaring og utvikling i Buxton.

Vanarama National League North:

Januar:

win.png  Altrincham 2-0 Gloucester - Damian Reeves (8), Jake Moult (57)

win.png Altrincham 3-1 Gainsborough Trinity - Damian Reeves (51, 60), David Connolly (62) RK: Simon Richman (65)

draw.png  Chorley 1-1 Altrincham - Nicholas Lee (37)

defeat.png  AFC Fylde 3-0 Altrincham - RK: Simon Richman (57), Terry Hutchins (60)

defeat.png  Altrincham 1-2 Halifax Town - Damian Reeves (44)

Månaden får ein perfekt start, då Gloucester og Gainsborough blir for små i møte med oss, men så stoppar det opp. Richman klarar å pådra seg to raude kort på tre kampar, og når både Richman og Hutchins får raudt mot Fylde blir utfordringa alt for stor. Sju poeng på fem kampar er ikkje heilt der vi ønsker å vere, spesielt ikkje når vi kjempar om opprykk. Men på same tid avgir dei andre laga rundt oss poeng også, så krise er det ikkje.

Februar:

defeat.png  Darlington 1-0 Altrincham

defeat.png  Altrincham 0-2 Harrogate Town

win.png  Altrincham 3-2 Worcester - James Lawrie (33, 43), Damian Reeves (62)

Ajajaj... Vi går mållause av bana både mot Harrogate og Darlington, og tapar begge kampane. Mot Worcester klarar vi heldigvis å snu trenden, og scorar tre mål, og får med oss tre poeng. Skuffande månad, og vi må verkeleg klare å skjerpe oss framover.

Mars:

draw.png  Telford 1-1 Altrincham - James Lawrie (59)

draw.png  Boston United 0-0 Altrincham

defeat.png  Altrincham 0-1 Nuneaton

win.png  Bradford Park Avenue 0-4 Altrincham - Harry Clifton (4), Damian Reeves (17), James Lawrie (str. 21, 79)

win.png  Altrincham 2-1 Stalybridge - Nicholas Lee (27), James Lawrie (43)

Eg begynder å lure på om eg nokon gong kjem til å oppelve ein månad som går ordentleg bra, der vi faktisk klarar å levere resultat i samtlige kampar... Vi byrjar med to poeng på tre kampar, og etter kampen mot Nuneaton låg vi så lågt som 8. plass på tabellen. Tidlegare Alty profilar byrja å stilje spørjeteikn rundt min evne som manager. Derfor var sigeren mot Bradford heilt fantastisk, akkurat det eg trengte. Når vi også klarte å følge opp mot Stalybridge kunne eg puste ut littegran.

April:

draw.png  Salford 1-1 Altrincham - Damian Reeves (21)

draw.png  Altrincham 0-0 Brackley

win.png  Curzon Ashton 0-3 Altrincham - Josh Venney (4), Nicholas Lee (35, 47)

draw.png  Altrincham 1-1 Kidderminster - James Lawrie (59)

defeat.png  Altrincham 0-1 Alfreton - RK: Jordan Linley (23)

win.png  Tamworth 1-3 Altrincham - James Lawrie (12), Jake Moult (64), Micah Evans (66)

Sesongens siste månad blir nok ein berg og dalbane. To uavgjorte kampar etterfulgt at storsiger. Det var optimisme i leiren etter Curzon resultatet, med håp om å kunne sikre seg ligagullet, og direkte opprykk. Det blei desverre knust etter fem tapte poeng i dei to neste kampane. Foran siste kamp mot Tamworth kunne vi ende på alt mellom 2. og 8. plass, i det som var ein svært jamn sesong. Ein 3-1 siger over laget som allereie har blitt kåra til ligameister sørga for at vi enda opp på ein solid 3. plass i ligaen, og er klare for play-off mot AFC Fylde.

GOGCfQv.png

Play-off Semifinale:

draw.png  AFC Fylde 1-1 Altrincham - James Lawrie (75)

win.png  Altrincham 4-3 AFC Fylde - Micah Evans (20), Jake Moult (46), Andy McWilliams (75), Josh Dolling (86)

Etter ein time tok AFC Fylde leiinga 1-0 på heimebane, og fansen gikk fullstendig amok. Derfor blei det eit antiklimaks for heimefansen då Lawrie satte inn utlikninga etter 75 minutt. Dette blei også sluttresultatet, noko som betyr at det er Alty fansen som kunne vere mest fornøgd etter den første kampen, med eit bortemål, og ungikk tap. Returoppgjøret blei eit heilt vanvittig fyrverkeri, og det heile starta etter eit minutt, då Fylde tok leiinga 1-0, nok ein gong. Ein halvtime seinare hadde Fylde scora to mål til, medan Alty berre hadde ein scoring, noko som betydde 1-3 i kampen, og 2-4 samanlagt, noko som også var faktum ved pause. Etter pause brukte Moult berre eitt minutt før han reduserte leiinga, før mannen som knapt nok har spelt denne sesongen, McWilliams utlikna leiinga. Fire minutt før slutt sprinta Dolling i frå forsvaret til Fylde, og sendte Altrincham sine fans til himmels. Vi var med det klare for finalen i Play-offen, der vi skal møte Bradford PA på heimebane. Sist vi møttest enda det med 4-0 til Alty...

Play-off Finale:

win.png  Altrincham 4-1 Bradford Park Avenue (e.e.o.) - James Lawrie (68, 118), Damian Reeves (107, 115)

Wow, for ein finale vi får. For ein gongs skuld er det ikkje vi som er det beste laget. Gjennom dei to timane med fotball hadde Bradford nesten dobbelt så mange skot som oss, og hakket meir possesion. Likevel er det vi som trakk det lengste strået, og er klare for OPPRYKK! Etter 61 minutt havna vi under, før Lawrie utlikna. Etter dette kom der ikkje fleire mål før vi hadde komt til ekstraomgangane, og då rann dei inn. Først Reeves med to scoringar, også satte like greit Lawrie inn sitt andre mål for kvelden, og fastsatte resultatet til 4-1 til Altrincham, som er klare for å spele fotball i Vanarama National League neste sesong.

Statistikk frå Vanarama National League North:

Jid2ow9.png

Reeves var fantastisk denne sesongen, og blei kruna som toppscorar etter sine to mål i ekstraomgangane mot Bradford. Han hadde også den fjerde beste gjennomsnittlige ratingen, berre slått av lagkameratane sine, Clee og Lawrie, og Salford spiss Poole. Det eg likevel vil framheve spesielt er assistkongen, David Connolly. Den offensive midtbanespelaren fekk berre 27 kampar for oss denne sesongen, då lånet gikk ut mot slutten av januar. Likevel er han mannen med flest assist i ligaen denne sesongen. Det er ikkje rart vi sleit meir i andre halvdel av sesongen, utan ein spelar som dette på laget.

r76uLLK.png

Når det kjem til lagstatsa toppar vi dei punkta vi toppa ved jul. Vi er det mest scorande laget, laget med best ballinnehav og laget med størst treffprosent på pasningar. Dersom vi klarar å levere nokon lunde same prestasjonar neste sesong kan det bli spennande å sjå kor langt vi kan nå.

FA Trophy:

draw.png  Altrincham 2-2 Tranmere Rovers - Damian Reeves (24), Shaun Densmore (74) - 2. Runde

win.png  Tranmere Rovers 1-2 Altrincham - James Lawrie (41), Nicholas Lee (90) - 2. Runde Omkamp

draw.png  Halifax Town 1-1 Altrincham - Tom Hannigan (39) - 3. Runde

win.png  Altrincham 2-1 Halifax Town - James Lawrie (5), Ben Pollock (43) - 3. Runde Omkamp

draw.png  Wrexham 2-2 Altrincham - Josh Dolling (46), Nicholas Lee (48) - Kvartfinale

win.png  Altrincham 1-0 Wrexham (e.e.o.) - Micah Evans (119) - Kvartfinale Omkamp

win.png  Altrincham 3-0 Oxford City - Jake Moult (27), James Lawrie (29, 32) Semifinale kamp 1

defeat.png  Oxford City 1-0 Altrincham (1-3 sammenlagt)

defeat.png  Tamworth 2-0 Altrincham - Finale

Det her skal ikkje vere mulig! Vi må ut i fem (!) omkampar på dei fem rundene det er mulig å bli tvunget til å spele omkamp, før vi endeleg klarar å vinne den første av to semifinalar. Eit heilt utruleg cup-run, men vi var til slutt eit lite nummer for små i finalen mot Tamworth. Det såg lenge ut til at også denne kampen skulle ebbe ut i ekstraomgangar, men Altrincham fansen som hadde reist til Wembley for å få med seg denne finalen måtte gå skuffa heim, etter at Tamworth scora to mål etter 89 og 90+2 minutt... Ein skuffande avslutning på sesongen, men vi må likevel sei oss svært godt fornøgde med eit opprykk, og ein finale i ein cup. No gjenstår det berre å sjå korleis vi klarar oss mot tøffare motstand.

Kåringar:

5acc3a09f357c49f8b6687dc397ac8ca.png

Clee, Reeves og Lawrie er fortjente vinnarar av årets spelar kåringa, der fansen har stemt fram sine favorittar. Pollock endar også opp som årets signering og årets unggutt, vel fortjent. No ser man framover, og det er på tide å forberede oss til ein sesong på eit høgare nivå. Kan vi klare å overleve? Stay tuned for more!

1

Gratulerer med opprykk. Ser ut til at du hadde en passe hektisk play-off der som heldigvis vippet til din fordel. Regner med overlevelse på nivået over skal være innen rekkevidde dersom du fortsetter og scorer mål på denne måten. Synd med finaletapet i cupen, men virkelig imponerende sesong som helhet.

1

On 05/08/2017 at 5:37 PM, Hotspur96 said:

Gratulerer med opprykk. Ser ut til at du hadde en passe hektisk play-off der som heldigvis vippet til din fordel. Regner med overlevelse på nivået over skal være innen rekkevidde dersom du fortsetter og scorer mål på denne måten. Synd med finaletapet i cupen, men virkelig imponerende sesong som helhet.

Tusen takk for det! Herlig følelse å få til opprykk på første forsøk, men kunne med fordel gjort det litt mindre spennande... Aldri opplevd noko liknande som den play-off finalen, med tre scoringar i den andre ekstraomgangen, deriblandt dei to måla som gjorde at Reeves vann toppscorar-tittelen i ligaen. Når det gjeld den komande sesongen er eg spent, det er vanskeleg å fornye uten å bruke meir pengar enn det vi i utgangspunktet kan, så det gjeld å vere smarte. Forhåpentligvis klarar vi å overraske.

0

AITC.jpg

Pre Season 2017/18:

Forventningar:

Styret: Kjemp tappert mot nedrykk, nå første runde i FA-Cupen og andre runde i FA-Trophy.

Media: 23. plass, med odds på 751,00 på å vinne ligaen. Oddsen for at vi går ned er på 2,10.

Eigne forventningar: Mykje avhenger av kva vi får til på overgangsfronten, men å unngå nedrykk skal vere innanfor rekkvidde. Å kome seg eit stykke i FA-Cupen hadde også vore deilig, med tanke på ekstra midlar i kassa.

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Terry Hutchins - MK Dons - Lån

en.png  - Dion Charles - Fleetwood - Lån

en.png  - Bradley Bell - MK Dons - Lån

en.png  - Danny Whitehead - Wigan - Lån

Det er faktisk det vi har å melde når det gjeld overgongar inn så langt denne sesongen. Eg seier så langt, ettersom overgongsvindauget er opent gjennom bortimot heile sesongen. Vi klarar å forlenge lånet til Hutchins, noko som kan vise seg å vere den viktigaste signeringa vår i år. Vi slepp å betale noko som helst for å ha han her, og han er vår sterkaste stoppar, utan tvil. Eg er også spent på kva Dion Charles klarar å levere denne sesongen, ein svært spennande spelar som er på lån ut sesongen. Bradley Bell kjem inn på midtbana vår, og forsterkar den. Vi sikrar oss også solide Danny Whitehead frå Wigan, som er einaste spelaren vi faktisk betalar for å ha i troppen av desse fire (£150 i lønn). Eg føler at vi er klare for utfordringa VNL kan gi oss. Vi har ikkje mista nokon sentrale skikkelsar foran sesongen, og i fjor slo vi tross alt Tranmere Rovers (7.) og Wrexham (6.) ut av FA-Trophy. Ingenting er umogleg, særleg ikkje det å overleve i denne divisjonen.

Når det gjeld spelarar som har forlatt oss er der ikkje noko spesielt å melde. Vi klarte å kvitte oss med McWilliams, Patterson og Hobson, tre spelarar som knapt nok var på bana førre sesong, på utgåande kontrakt. Det same gjeld Densmore, og ein unggut i Conor Vernon. I tillegg forlot Micah Evans oss på free transfer til Chester. Ingen store tap, igrunnen berre frigjering av midlar til lønning.

Ungdomsopptak:

Vel, når man spelar på nivå 5 i England kan man ikkje forvente å ta imot den neste Messi eller Ronaldo gjennom ungdomsopptak, noko vi heller ikkje gjorde. Likevel vil eg nemne to spelarar som kom opp, og som kan få nokre minutt for A-laget denne sesongen.

en.png  - Andy Nixon - AMC

en.png  - Eddie McGarry - MC

Som sagt: Man kan ikkje forvente det heilt store, men det er betre enn ingenting. McGarry scora i pre-season, medan Nixon fekk tre innhopp. Vi får sjå kva framtida vil bringe for desse guttane.

Treningskampar:

win.png  Altrincham 2-1 Kidderminster Harriers - Dion Charles (20), Nicholas Lee (66)

defeat.png  Altrincham 0-4 Everton - RK: Simon Richman (58)

win.png  Altrincham 2-1 Coventry - James Lawrie (37), Eddie McGarry (56)

win.png  Radcliffe Olympic 0-1 Altrincham - James Lawrie (16)

draw.png  Aberystwyth 1-1 Altrincham - Damian Reeves (69)

win.png  Altrincham 4-2 FC United of Manchester - Simon Richman (11), Josh Dolling (51), Damian Reeves (81, 86)

defeat.png  Altrincham 0-3 Reading U23 - RK: Jordan Linley (9)

defeat.png  Altrincham 1-3 Barnsley - Bradley Bell (21)

I fjor resulterte pre-season i ein siger, tre tap og ein uavgjort. I år leverte vi mykje betre prestasjonar gjennom heile perioden. Vi vinn fire, tapar tre og spelar ein uavgjort. Sigeren over Coventry er utan tvil høgdepunktet i denne perioden. Coventry, som til dagleg spelar i League 1, blei til slutt eitt hakk for små for Eddie McGarry og resten av laget, noko som sørga for ein stor boost i sjølvtilliten vår. Oppskriftsmessig siger over Radcliffe og FC United, før to litt sviande tap. Jordan Linley hadde verkeleg ein mørk dag på jobben mot Reading, då han først etter 3 minutt scora sjølvmål, for så å sjå det raude kortet etter ein skrekktakling seks minutt seinare. Sterkt å 'berre' tape 0-3 mot eit så sterkt lag etter ein slik kalddusj til å byrje med. Mot Barnsley leverar vi også ein heilt fantastisk time, og ledar 1-0 fram til det er spelt 65 minutt. Adam Jackson, Sam Gallagher og Gary Mackay-Steven snudde det så for Barnsley, og kvaliteten på dei spelarane fortel mykje om kor godt vi faktisk gjorde det i denne kampen.

Også må det seiast at eg har spart det beste til slutt. Kampen mot Everton vart litt av ein forestilling for publikummet som møtte opp på Moss Lane. Eit minne for livet for dei fleste, som såg Altrincham halde Everton til 0-0 i 52 minutt. Etter dette, og det raude kortet til Richman, viste Everton klasseforskjellen mellom laga, men ein minneverdig kamp, i ein solid pre-season. Eg er spent på korleis laget vil klare seg i ein tøffare divisjon, men forhåpentligvis er ikkje skilnaden FOR stor mellom desse divisjonane...

0

AITC.jpg

2017/18 - Haust:

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Nick Haughton - Gratis - 4. November

en.png  - William Smith - Barnsley - Lån - 11. Desember

en.png  - Matt Urwin - Fleetwood - Lån - 30. Desember

player-out.png

en.png  - Sean Miller - Trafford - Lån - 16. Desember

en.png  - Brad Coggins - Matlock Town - Gratis - 29. Desember

Som nemnt tidlegare, så er overgongsvindauget opent bortimot heile sesongen, noko som betyr at spelarar kjem og går, også mellom pre-season og januar. Signeringa av Nick Haughton er den største eg har fått til så langt i min karriere her i Altrincham. Eg forsøkte å signere han i min første sesong i klubben, då på lån. Den gongen valgte han heller å gå til Tamworth, der han fekk seg 10 kampar. I forkant av dette har han spelt over 40 kampar i Sky Bet League 1, så det er ein mann som allereie har erfaring frå høgare nivå. Forsøkte å signere han så snart kontrakta med Fleetwood gikk ut, men han ville ikkje gå inn i kontraktsforhandlingar før vi kom til November. Er spent på kva han kan tilføre. 5-6 månadars skadeavbrekk på James Spencer tvang oss til å sjå etter ein keeper, og valet falt på Matt Urwin. Isaac Osbourne har levert greie prestasjonar på midtbana vår, men er så ofte suspendert at Smith kom inn for å gi oss betre breidde i det defensive midtbane leddet.

Sean Miller har nok ingen framtid i klubben, men erfaringar han kan få frå Trafford kan hjelpe han vidare. Coggins blei aldri den spelaren man hadde trudd/håpa på, så han gikk tilbake nokon divisjonar, til Matlock Town.

August:

win.png  Woking 2-3 Altrincham - James Lawrie (16, 37), Danny Whitehead (64)

win.png  Altrincham 2-1 Dag&Red - James Lawrie (40, 48)

defeat.png  Torquay 1-0 Altrincham

draw.png  Wrexham 3-3 Altrincham - James Lawrie (15, 37), Bradley Bell (49)

defeat.png  Altrincham 1-3 Lincoln - Jordan Linley (38)

draw.png  Altrincham 1-1 Chelmsford City - Damian Reeves (67)

For ein start vi får på sesongen vår! Vi slår først Woking borte, før vi følger opp med å slå ein av dei store opprykksfavorittane, Dag&Red heime. Den store mannen i starten på denne sesongen er James Lawrie, som scorar seks mål på dei første fire kampane. Dei fire siste kampane er noko meir skuffande, med tap mot Torquay og Lincoln og poengdeling mot Wrexham og Chelmsford. Likevel får vi ein drøymestart på sesongen med 8 poeng på dei første seks kampane. Vi er på god veg mot å overleve, og har plassert oss fint, midt på tabellen.

September:

draw.png  Altrincham 1-1 Newport County - Danny Whitehead (5), RK: Isaac Osbourne (40)

win.png  Altrincham 3-2 Bromley - Nicholas Lee (32), James Lawrie (51), Danny Whitehead (62)

win.png  York City 1-4 Altrincham - James Lawrie (14), Nicholas Lee (20, 50), Terry Hutchins (72)

win.png  Tamworth 0-1 Altrincham - Bradley Bell (27), RK: Jordan Linley (32)

win.png  Boreham Wood 1-2 Altrincham - James Lawrie (45+1), Bradley Bell (73)

defeat.png  Altrincham 1-3 Stevenage - Damian Reeves (90+1)

Wow, dette må vere ein av dei beste månadane eg har hatt på så langt hos Alty! Etter sigeren over Boreham Wood låg vi faktisk så høgt oppe som ein 6. plass! Vi leiar lenge mot Newport, men så får Osbourne eit raudt kort, og vi tapar initiativet i kampen, og bortelaget kjem tilbake like etter pause og sikrar seg eitt poeng. Etter dette finn vi flyten, og overbevisar gong på gong, med fire solide sigrar på rad. I den siste kampen denne månaden møter vi eit Stevenage som er forventa å rykke opp, og dei viser seg for sterke, og vinn 1-3. Sett vekk frå dette resultatet leverer vi ein heilt fantastisk månad!

Oktober:

win.png  Guiseley 1-3 Altrincham - Bradley Bell (11, 16), James Lawrie (43)

draw.png  Maidstone United 1-1 Altrincham - James Lawrie (18)

defeat.png  Altrincham 0-1 Sutton United

win.png  Chester 2-3 Altrincham - Isaac Osbourne (37), Nicholas Lee (40), Damian Reeves (87)

defeat.png  Altrincham 1-2 Aldershot - Damian Reeves (76)

Det er ikkje like eventyrleg som den førre månaden, men vi kan absolutt ikkje klage på desse resultata heller. To fine sigrar mot Guiseley og Chester, og ein sterk poengdeling mot eit solid Maidstone. Sutton og Aldershot blei desverre for sterke for oss, men ein hadde strengt tatt ikkje forventa så mykje anna. Det at vi faktisk er inne på topp 10 etter 18 kampar er noko vi kan vere stolte over, og forhåpentlegvis kan denne formen halde fram.

November:

win.png  Solihull Moors 0-1 Altrincham - James Lawrie (7)

win.png  Altrincham 4-1 Eastleigh - James Lawrie (18, str. 68), Danny Whitehead (33), Bradley Bell (57)

draw.png  Tranmere 1-1 Altrincham - Danny Whitehead (36)

draw.png  Gateshead 2-2 Altrincham - Danny Whitehead (47, 80)

defeat.png  Altrincham 1-2 Whitehawk - Bradley Bell (18)

Vi tar det kamp for kamp: Første kamp sikrar Lawrie oss sigeren med sin scoring etter 7 minutt. Etter dette fortsatte vi å trykke på, men Moors forsvarte seg sterkt. Mot slutten satsa dei meir framover, vi kontra, men ingen klarte å score meir enn målet til Lawrie. I den neste kampen lausnar det verkeleg, og Lawrie er nok ein gong sentral i jakten på siger. Eastleigh blei for svake, Alty for effektive. Mot Tranmere viser vi nok ein gong styrke, og tar leiinga i første omgang. Med litt over ein time på klokka utliknar Tranmere, og vi klarte ikkje å behalde alle poenga. Ein historie som skal gjenta seg mot Gateshead då vi leia to gongar, men to scoringar av Sylvian Ebanks-Blake (ein mann med 10 mål i Premier League), etter 79 og 88 minutt gjorde at det nok ein gong blei poengdeling. Svært skuffande å ikkje klare å halde på leiinga i denne kampen. Det klarar vi heller ikkje mot Whitehawk.Fram til det var spelt 77 minutt såg det ut til at Bell kunne bli matchvinner, men så snudde Whitehawks kampen, og vi gjekk tomhendte heim... Likevel, ein sterk månad, men vi kunne gjort det så mykje betre...

Desember:

win.png  Altrincham 2-1 Southport - Nicholas Lee (28), Dion Charles (55)

draw.png  Altrincham 1-1 Woking - Bradley Bell (31), RK: Isaac Osbourne (62)

defeat.png  Altrincham 1-2 Torquay - Nick Haughton (30)

defeat.png  Dag&Red 2-0 Altrincham

win.png  Lincoln City 1-4 Altrincham - Bradley Bell (3), Nick Haughton (30), James Lawrie (59), Jake Moult (85)

Mot Southport var det faktisk bortelaget som fekk den beste starten, og leiia i heile 4 minutt før Lee sørga for balanse. Ti minutt etter sidebytte var det Charles som blei matchvinner med sin første scoring for klubben. Etter dette falt vi tilbake til gamle synder mot både Woking og Torquay, etter å ha tapt leiinga etter henhaldsvis 87 og 72 minutt... Når skal vi lære oss å forsvare ein leiing? Mot Dag & Red blir vi ikkje overraskande eit par nummer for små, før vi sjokkerte heile ligaen med å knuse laget som toppa tabellen med 8 poeng før kampen! Ein sterk prestasjon vi gjerne kan kopiere når vi går inn i det nye året.

For dersom vi klarar det kan denne sesongen bli heilt eventyrleg! Før vi går inn i eit nytt år ligg vi på ein svært overraskande 8. plass, med tre poeng opp til playoff plassane, og 20 poeng ned til plassen spådd av media, 23. Måtte det fortsette.

3e77217a385a91c367c32455c9258a55.png

FA Cup:

Altrincham 2-1 Lincoln - Terry Hutchins (2), Jake Moult (76) - 4. kvalifiseringsrunde

Altrincham 0-1 Swindon Town - 1. runde

Vi kjem oss til 1. runde, slik styret hadde håpa, men der seier det også stopp. Vi er uheldige med trekninga, i år også, og møter League 1 laget Swindon. Vi leverer ein god forestilling, og tapar berre med eitt mål. Eg hadde selvfølgelig håpa på eit ordentleg 'run' i denne cupen i år, og kanskje klart å karra oss til ein 3./4. runde, der dei verkelege kanonane ventar, men det skjedde desverre ikkje. Kanskje neste år?

FA Trophy:

Altrincham 3-3 Wrexham - James Lawrie (28, str. 90+2), Nick Haughton (63) - 1. runde

Wrexham 2-0 Altrincham - 1. runde omkamp

Slik som i fjor møter vi Wrexham i FA Trophy, og slik som i fjor endar det med ein omkamp. Det som desverre ikkje matchar fjoråret er at vi endar opp med å tape 2-0 på bortebane mot det sterke walisiske laget. Vi leverer to greie kampar, men det er ikkje nok til eit nytt cuprun, og vi er med det ute av begge cupane allereie før nyttår. Kjipt er det, men det gir oss muligheten til å satse alt på ligaen!

0

AITC.jpg

2017/18 - Siste halvdel:

Overgongar:

player-in.png

en.png  - John Rooney - Gratis - 1. Januar

player-out.png

en.png  - Josh Dolling - Rushall Olympic - Lån - 27. mars

Ikkje så mykje som skjedde på overgongsfronten etter nyttår, men vi sikrar oss Rooney som kjem til å gå inn i laget som ein backup spelar. Skader på Haughton, Lee og Whitehead tvang oss til å sjå oss om etter forsterkning, noko Rooney kjem til å vere. Dolling forlet oss i nokre månadar mot slutten av sesongen for å få seg nokon kampar hos National League North klubben Rushall Olympic.

Januar:

defeat.png  Newport County 3-1 Altrincham - Bradley Bell (1)

win.png  Altincham 1-0 Wrexham - Bradley Bell (18)

win.png  Chelmsford City 2-3 Altrincham - John Rooney (13), James Lawrie (17, 48)

defeat.png  Altrincham 0-1 York City

Det nye året får ein pangstart når Bell scorar borte mot Newport allereie etter eitt minutt, men som så mange gongar tidlegare denne sesongen klarar vi ikkje å halde fast ved leiinga, og Newport endar opp med ein siger. Bell scorar nok ein gong opningsmålet når vi møter Wrexham, og denne gongen klarar vi utruleg nok å halde på leiinga, og sikre oss tre viktige poeng. Tre poeng blir det også mot Chelmsford, etter at Rooney scora sitt første Alty mål, og Lawrie haldt fram med den fantastiske sesongen han har hatt i år ved å score to nye mål. Vi avslutta månaden med eit skuffande tap mot York City, etter at Klukowski scora kampens einaste mål etter ein time.

Februar:

win.png  Bromley 1-2 Altrincham - James Lawrie (38), Terry Hutchins (66)

win.png  Boreham Wood 0-1 Altrincham - James Lawrie (78)

win.png  Altrincham 3-2 Guiseley - Nick Haughton (26, 34), Bradey Bell (81)

draw.png  Altrincham 2-2 Tamworth - James Lawrie (3, 32)

Vi reiser oss raskt etter tapet mot York, og klarar for ein gongs skuld å snu ein kamp. 4 minutt tok det før Bromley tok leiinga, men berre fem minutt seinare fekk dei ein mann utvist, og etter det var det bortimot einvegskøyring. Vi tar ein fortjent siger etter å ha kjempa hardt. Borte mot Boreham Wood tar vi tre nye poeng etter at Lawrie haldt fram med scoringsfesten sin. Runda etter klarar vi også å senke Guiseley, og til tross for resultatet, så hadde vi faktisk god kontroll i denne målfesten. Når vi så tok imot Tamworth heime falt vi tilbake til gamle synder, og gav frå oss to leiingar, i poengdelinga.

Mars:

defeat.png  Sutton United 4-1 Altrincham - James Lawrie (5)

win.png  Stevenage 3-4 Altrincham - Danny Whitehead (8), James Lawrie (15), Nick Haughton (31, 37)

draw.png  Altrincham 1-1 Maidstone - Sam Berry (37)

win.png  Altrincham 3-0 Chester - James Lawrie (17), Bradley Bell (81), Danny Whitehead (87)

win.png  Aldershot 0-1 Altrincham - Dion Charles (53)

defeat.png  Altrincham 0-2 Sulihull Moors

win.png  Eastleigh 0-6 Altrincham - James Lawrie (2, 14, 70), Bradley Bell (33, 75), Jordan Linley (51)

Dette her er ein meget sterk månad. Sutton er det store formlaget i ligaen når vi besøker dei. Vi tar leiing tidleg, men etter det er det einvegskøyring frå Sutton si side, og dei tek ein fortjent siger som gjer at dei framleis ligg på toppen av tabellen. Etter dette møter vi Stevenage, som foran kampen låg på ein 3. plass. Etter 31 minutt leiar vi 3-0, og etter 37 har vi ein 4-1 leiing. Vi slepp dei likevel tilbake i kampen, og det blir spenning lenge, men det er Alty som tek med seg poenga heim. Neste runde skal vi ut mot 4. plassen i ligaen, Maidstone. Berry sendte oss i føringa, men like før pause utliknar bortelaget på straffe, og sørgar for poengdeling. Chester blir ingen stor utfordring for Alty som har komt seg inn i flytsona, og vinn enkelt 3-0, før vi må kjempe oss til ein siger mot det så langt femte beste laget i ligaen, Aldershot. Dei solide resultata denne månaden gjer tapet mot nedrykkskjempande Solihull Moors sviande. Derfor er det magisk å slå tilbake med ein 6-0 (!) siger på bortebane mot Eastleigh. Dette var ein magisk kamp å bevitne, der Lawrie gjorde det han har gjort best denne sesongen: Bøtta inn med mål!

April:

defeat.png  Altrincham 0-4 Tranmere

win.png  Whitehawk 0-2 Altrincham - Danny Whitehead (2), Nick Haughton (83)

win.png  Southport 1-2 Altrincham - Bradley Bell (16, 44)

win.png  Altrincham 3-2 Gateshead - Nick Haughton (38), Bradley Bell (48, 64)

Mot Tranmere får vi raskt beina på jorda igjen, med eit 4-0 tap. Dette vekker spelarane, og vi avsluttar sesongen med tre svært viktige sigrar, der Bradley Bell verkeleg fekk vist seg fram som ein stor spelar, til tross for den unge alderen sin. Fire mål på dei to siste kampane, matchvinner i begge, sørga for at Alty fekk ein perfekt avslutning på ligaspelet. Ja, for det er nettopp ligaspelet som er over for i år. Ikkje sesongen. Du veit kva det betyr! Altrincham skal spele playoff for andre sesong på rad! Det vart ein ekstremt jamn sesong, og med to serierundar igjen kunne vi hamne på alt mellom 2. og 10. plass, og før den siste serierunda kunne vi hamn mellom 2. og 7.! Derfor var den sterke avslutninga særs viktig, og vi hamna på ein smått utruleg 3. plass. Lincoln rykka rett opp, Tranmere, Alty, Sutton United og Stevenage hamna på henhaldsvis 2., 3., 4. og 5. plass. Det vil sei at Altrincham skal kjempe mot Sutton United om ein plass i play off finalen.

Playoff semifinale:

win.png  Sutton United 1-2 Altrincham - James Lawrie (str. 2), John Rooney (65)

win.png  Altrincham 3-2 Sutton United - James Lawrie (10), Bradley Bell (14), Danny Whitehead (77)

To kampar, to sigrar! Vi opnar fantastisk, og tek leiinga borte allereie etter 2 minutt. Det blir berre betre når Rooney doblar leiinga etter pause. To minutt etter scoringa til Rooney får Sutton ein mann utvist, men klarar likevel å score eitt siste mål på heimebane. I returoppgjeret ser det ut til at vi klarar å spikre igjen kista etter 14 minutt med ein 4-1 leiing samanlagt, men Sutton kjempa seg tilbake. Likevel blir det forhaldsvis komfortabelt med ein 5-3 siger samanlagt. Dermed skal vi møte Tranmere som slo ut Stevenage 2-1 i finalen på Wembley!

Playoff finale:

win.png  Altrincham 3-0 Tranmere - Jordan Linley (17), James Lawrie (str. 35), Nicholas Lee (59)

FOR EIN FINALE! Vi køyrer over sterke Tranmere, og vinn velfortjent 3-0 i finalen. 38.000 tilskodarar var på plass for å følgje denne finalen, kampen om opprykk til Sky Bet League 2, og dei aller fleste måtte gå skuffa heim. 31.000 Tranmere fans såg laget sitt bli slått av 'the Giantkillers' Altrincham, som avslutta sesongen med 6 sigrar på rad. Lawrie leverte nok ein gong framfor mål, og den lokale helten, unggutten Nicholas Lee fastsatte resultatet med sesongens siste scoring etter 59 minutt spelt. Og med det runda han av ein heilt fantastisk sesong for The Robins!

6e2ea6cb3a2d0cc3a19a5c23b26dec10.png

Ligatabellen etter endt sesong, som bekreftar at Altrincham nok ein gong skal klatre ein divisjon, og neste år skal dei spele i Sky Bet League 2! Vi er ikkje ein non-league klubb lenger!

Prisdryss:

049b52d8221a6e4e6574ad8f6e046f56.png

18 år gamle Bradley Bell på utlån frå MK Dons sikra seg årets spelar i Vanarama National League, etter ein fantastisk sesong. 20 scoringar frå sin posisjon som sentral midtbane er heilt utruleg!

5713753895142816980a430de995bad3.png

James Lawrie netta heile 30 gongar for oss denne sesongen, og blei med det den nest mest scorande spelaren i ligaen. Dersom man ser på statsa til den offensive midtbane spelaren skulle man ikkje tru at han skulle klare dette, med blandt anna 10 i finishing, acceleration og pace, og 9 i composure, men han klarte det utrulege.

882c056e0895ac4768c594c11e00122b.png

Eg vann også årets manager (for andre året på rad)! Deilig følelse, la oss halde fram slik!

82f39409e6bb66808d30b5ccc719da54.png

Årets spelar blei med det toppscoraren, James Lawrie, med Bradley Bell hakk i hæl. Nick Haughton blei årets signering, medan Bell sikra seg årets unge spelar. Etter at vi rykka opp la vi om til ein meir defensiv formasjon, som du kan sjå til høgre. Lawrie fungerte som skyggespiss, og netta meir enn forventa frå den posisjonen. Hannigan blei ikkje brukt like mykje som William Smith eller Osbourne i ankerposisjonen, men fekk likevel plassen der på årets lag. Merkeleg synes eg, etter å ha starta 0 kampar denne sesongen, og hoppa inn 39(!).

087877bcd71c979ed7ba6d1570c844cc.jpg

Statistikk er alltid moro, særleg når man gjer det bra. Vi har mest kontinuitet i laget, med Pollock, Bell og Hutchins på bana i samtlege ligakampar denne sesongen! Bell, Lawrie og Whitehead er også dei tre spelarane som toppar gjenomsnittleg rating lista i år! Lawrie nest flest scoringar, medan Bell, frå sin posisjon som MC scora 7. mest i ligaen!

b13c054d30f8979f5dd398aa7f84d5c7.jpg

Lag-statsa eg også morosame, med Alty som det desidert mestscorande laget, med 91 mål. Vi har best gjennomsnittleg ballinnehav, treff mål oftast og flest gjennomførte pasningar. Vi avsluttar også sesongen best med 6 sigrar på rad, utan å ha brukt ei einaste krone på overgongar. Stevenage, til samanlikning, som enda på 5. plass og tapte i semifinalen i playoffen brukte mest, med £361K! Vi har også den nest lågaste lønningsslippen i ligaen, med £241K, medan Tranmere, som tapte mot oss i finalen har utgifter på £1,5M.

Og med det var den andre sesongen komen til ein slutt. Vi har nok ein gong sikra oss eit opprykk, men den neste sesongen kjem til å bli enda hardare. Det blir spennande å sjå korleis vi klarar oss i ein ny liga, forhåpentlegvis kan vi halde fram med den gode trenden. Opprykk er på langt nær målet, klarar vi å unngå å rykke ned er eg meir enn lukkeleg. Korleis endar vi opp til slutt? Følg med vidare, så får du vite svaret!

Edited by osten98
0

AITC.jpg

Pre Season 2017/18:

Forventningar:

Styret: Kjemp tappert mot nedrykk, nå første runde i FA-Cupen og Ligacupen og gruppespelet i Checktrade Trophy

Media: 23. plass, med odds på 701,00 på å vinne ligaen. Oddsen for at vi går ned er på 2,10.

Eigne forventningar: Eg er veldig usikker på den komande sesongen. Med tanke på stallen og slikt er det mulig vi rykka opp ein sesong for tidlig... Men likevel, når vi først er her må vi kjempe. Å unngå nedrykk er igjen målet, så får vi satse på at vi klarar å forsterke betrakteleg til å klare dette. Å kome seg eit stykke i FA- og Ligacupen hadde også vore deilig, med tanke på ekstra midlar i kassa. Å unngå nedrykk blir førsteprioritet.

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Terry Hawkridge - Notts County - £10,25K

en.png  - Connor Malley - Middlesborough - Gratis

en.png  - Ethan Coleman - N/A - Gratis

en.png  - Joe Maguire - Fleetwood - £62K

en.png  - Kyle Taylor - Bournemouth - Gratis

en.png  - James Aspinall - N/A - Gratis

en.png  - Danny Whitehead - Wigan - Gratis

en.png  - Dion Charles - Fleetwood - Gratis

en.png  - Tyles Magloire - Blackburn - Lån

en.png  - Terry Hutchins - MK Dons - Gratis

en.png  - Tommy Oulridge - Swindon - Lån

en.png  - Josh Reaney - Sheffield Wednesday - Gratis

en.png  - Paul Woolston - Newcastle - Lån

en.png  - Albert Andrew - Watford - Lån

en.png  - Bradley Bell - MK Dons - Lån

Puh, det var ein intens sommar. Antakelegvis det mest travle overgongsvindauget eg nokon gong har opplevd på FM. I tillegg til desse 15 signeringane forlet 21 spelarar oss, deriblant James Spencer og Tim Deasy i mål, Moult, Richman og Osbourne frå midtbana, spissane Dolling og Miller, samt stoppar Hannigan. Når vi i tillegg rykka opp ein divisjon var det liten tvil om at det var på tide med forsterkningar i samtlege ledd. Derfor den intense sommarhandelen. Eg går gjennom dei i kronologisk rekkefølgje:

Hawkridge: Første spelaren eg nokon gong betalar for i min Alty karriere. Lånet til Dion Charles løp ut, og vi trengte nokon som kunne spele på høgemidten. Derfor blei Hawkridge henta inn, og forhåpentlegvis klarar han å levere varene.

Malley: Ein svært spennande offensiv midtbanespelar. Ein posisjon vi treng forsterkingar i, og denne unggutten kan bli ein stor spelar for oss.

Coleman: Med Osbourne sluppet på free transfer trong vi ein defensiv midtbanespelar. Den tidlegare Reading unggutten kjem av den grunn inn.

Maguire; £62K... Ein enorm sum, eg er fullstendig klar over det. Er han verdt det? Neppe... Men ein solid forsvarsspelar, som gir oss større breidde i eit svakt ledd. Vi må få ned antal innslupne, og forhåpentlegvis klarar Maguire å hjelpe oss med dette.

Taylor: Kjem frå Bournemouth akademiet, og innehar fart og overblikk. Ein ny spennande spelar i det offensive midtbaneleddet. For eit lag som brukar 3 OM er dette verkeleg ein posisjon vi er avhengige av breidde i.

Aspinall: Deasy og Spencer ut gjer at vi trong ein ny keeper. Sjølv om ikkje speidarane var overbeviste om denne karen var det det beste vi kunne finne. Han har ikkje så verst stats, så forhåpentlegvis kan han også hjelpe oss til å begrense baklengsmåla i år.

Whitehead: Eit kjent namn. 42 kampar, 10 mål, 12 assist og rating på 7,33 for oss førre sesong. Likevel slapp Wigan han på free transfer, og vi var raske med å få ut fingeren og sikre oss 24 åringen.

Charles: Nytt kjent namn. 43 kampar, 2 mål, 14 assist og rating på 7,18 var ikkje nok til ein ny kontrakt hjå Fleetwood, men meir enn nok til å få oss til å sikle etter han. Ville først ikkje gå inn i forhandlingar, men blei til slutt overbevist då ingen andre viste interesse.

Magloire: På lån frå Blackburn. Vi må verkeleg forsterke i forsvarsleddet, og Magloire kan hjelpe oss her.

Hutchins: 46 kampar, 2 mål og 2 assist frå stopparposisjonen sin i fjor, saman med sine 17 kampar sesongen før det. Fekk ikkje ny kontrakt med MK Dons, og blei til slutt enig, om noko motvillig, til å signere permanent for oss.

Oulridge: Rein backup på høgre midten.

Reaney: Backup både som stoppar og som DM.

Woolston: Backup-keeper

Andrew: Svært spennande midtbane, som vil dele på speletida med Bell.

Bell: Tilbake på eit nytt lån etter 46 kampar og 19 (!) mål som sentral midtbane førre sesong. Svært viktig i fjor, spennande å sjå han på eit høgare nivå.

Treningskampar:

defeat.png  Altrincham 0-1 Carlisle

draw.png  Colwyn Bay 1-1 Altrincham - Dion Charles (50)

win.png  Workington 0-2 Altrincham - Nick Haughton (44), Eddie McGarry (87)

draw.png  Altrincham 1-1 Leicester - Nick Haughton (75)

defeat.png  Altrincham 0-3 Everton

defeat.png  Altrincham 1-2 Sheffield United - James Lawrie (90)

win.png  Trafford 0-3 Altrincham - Kyle Taylor (5), Danny Whitehead (42), James Lawrie (65)

defeat.png  Altrincham 0-1 Bury

draw.png  Altrincham 3-3 AFC Wimbledon - Bradley Bell (8, 58), Connor Malley (68)

Mykje raudt og gult i denne preseasonen, og mange kampar. Det er ikkje tilfeldig, då vi har 15 nye spelarar inn i troppen, og ikkje alt for lang tid til å forberede oss på den nye sesongen. Møtte mykje solid motstand, og det er berre kampen mot Colwyn Bay eg er skuffa over. League 1 laget Carlisle slår oss 1-0 i opninga, før vi spelar uavgjort mot Evo Stik laget Colwyn Bay. Evo Stik er då divisjonen under Vanarama National League North, så de ser kanskje skuffelsen min. Oppskriftsmessig siger mot Worthington, etterfulgt av høgdepunktet av årets silly season - uavgjort mot Leicester! Etter dette tapar vi mot Everton og Sheffield United, ikkje overraskande. Vi slår underdog Trafford 3-0 og tapar for Bury. Den siste kampen mot Wimbledon blir litt skuffande, då vi leia både 2-0 og 3-1, men klarte ikkje å halde på leiinga no heller... Likevel, vi er klare for ein ny sesong, som blir meir spennande enn nokon gong! Korleis trur du vi klarar oss i League 2? Stay tuned for more.

Edited by osten98
0

AITC.jpg

2018/19 - Haust:

Sky Bet League 2:

August:

win.png  Altrincham 1-0 Port Vale - James Lawrie (Str. 81)

win.png  Shrewsbury 2-5 Altrincham - Dion Charles (10), Connor Malley (42, 49), Jordan Linley (65), Nicholas Lee (75)

win.png  Altrincham 2-1 Grimsby - Sam Berry (38), James Lawrie (45+1)

win.png  Luton Town 2-3 Altrincham - James Lawrie (15, 54, 82)

Det er heilt utruleg! Ein perfekt månad, og det min første månad i Sky Bet League 1! Vi opnar med ein siger etter at Lawrie scora kampens einaste mål mot Port Vale frå 11 meter like før slutt. Mot den store favoritten i ligaen denne sesongen, Shrewsbury, er vi rett og slett knusande overlegne, og viser fram vår solide angrepsrekke ved å score 5 mål på bortebane. Tilbake igjen på Moss Lane er nok ein gong Lawrie matchvinnar etter at vi for ein gongs skuld klarte å snu ein kamp, noko vi klarte å gjenta mot Luton, etter å ha hamna under etter 5 minutt. Desse fire kampane gav oss ein drøymestart på sesongen, vi toppar tabellen, eg vann månadens manager, og vi svevar vidare.

September:

defeat.png  Altrincham 0-3 Notts County

win.png  Chesterfield 2-3 Altrincham - Connor Malley (28, 51), Bradley Bell (55)

defeat.png  Altrincham 1-2 Exeter - Bradley Bell (41)

defeat.png  Blackpool 3-1 Altrincham - Dion Charles (34)

win.png  Altrincham 2-1 Barrow - Kyle Taylor (9, 52)

Vel, vi klarar ikkje å halde fram den enorme formen vi viste i august, men vi kan ikkje klage over september heller. Eit stygt tap heime mot Notts County sendte oss tilbake på jorda, før vi feia over Chesterfield. Heimelaget hadde knapt eit skot på mål før det var spelt ein time, og vi leia komfortabelt 3-0. Likevel klarar vi å skape spenning i kampen, men alle poenga blir med oss heim til Manchester. Etter dette tapar vi for både Exeter og Blackpool. Sistnemnde var ein frykteleg kamp, der Hutchins' sjølvmål sendte oss under 2-0. Charles gav oss håp, og ein utvisning på Blackpool sin ballvinnande midtbanespelar ga oss håp, men med alle mann i angrep gikk det som det måtte gå, med eit skuffande tap. Deilig var det derfor å sjå oss slå tilbake i neste kamp, mot Barrow.

Oktober:

draw.png  Leyton Orient 3-3 Altrincham - Danny Whitehead (45+1, 81), Nicholas Lee (64)

draw.png  Altrincham 3-3 Bristol Rovers - Jordan Linley (42), Bradley Bell (78), James Lawrie (90+3)

draw.png  Accrington Stanley 1-1 Altrincham - Terry Hawkridge (88)

win.png  Forest Green Rovers 1-2 Altrincham - Jordan Linley (19), Danny Whitehead (87)

win.png  Altrincham 2-1 Southend United - Matt Penney (s.m. 34), Albert Andrew (75)

Ein ny ubesigra månad! Vi leverer solid fotball framover på bana, noko to 3-3 kampar viser tydeleg. Mot Orient ligg vi faktisk under tre gongar, men klarar å hale i land eitt poeng etter ein sein scoring av Whitehead. Og appropos sein scoring: James Lawrie etter 93 minutt! For ein kjensle. Vi leia 1-0 til pause, før Rovers snudde kampen. Bell sørga for 2-2, før Pickard såg ut til å sende alle poenga med Bristol Rovers heim igjen etter 87 minutt. Men den gang ei. Seks minutt seinare var det Lawrie som ga oss eitt poeng, som der og da smakte like godt som tre. Mot Stanley er det nok ein gong ein sein utlikning som sørgar for at vi står med tre poeng etter tre kampar i oktober. To sigrar med sifra 2-1 avsluttar denne månaden for oss, etter to solide kampar mot Forest Green og Southend. Vi imponerar stadig i ligaen!

November:

defeat.png  Barnet 2-0 Altrincham

win.png  Altrincham 3-1 Oldham - Albert Andrew (32), Kyle Taylor (40), Danny Whitehead (63)

defeat.png  Yeovil Town 6-1 Altrincham - James Lawrie (21) RK: Bradley Bell (39)

defeat.png  Altrincham 0-2 Doncaster

Det var vel gjerne slik man hadde forventa seg at månadane våre skulle sjå ut etter opprykket. Tre sviande tap, og ein god siger. Hutchins scorar nok ein gong sjølvmål i møtet med Barnet, og Akinde sørga for at tapet blei dobbelt så stort. Vi får ein tung start mot Oldham også, men klarar å snu kampen til ein kjærkomen siger. Kampen mot Yeovil blir reine marerittet, med eit svært, svært sviande 6-1 tap. Det skal seiast at etter 40 minutt stod det 1-1, før Bell sin utvisning gjorde at det rakna fullstendig. Eit audmjukande tap for oss dette her. Tapet mot Doncaster er ikkje så ille, men skuffande at vi heller ikkje i denne kampen klarar å finne vegen til nettmaskene.

Desember:

win.png  Lincoln 2-3 Altrincham - James Lawrie (5, 69), Bradley Bell (50)

win.png  Crewe 2-4 Altrincham - Nick Haughton (49), Danny Whitehead (64, 80, 90)

win.png  Port Vale 0-4 Altrincham - James Lawrie (18, 34, 56), Albert Andrew (60)

defeat.png  Altrincham 0-1 Hartlepool

win.png  Altrincham 1-0 Crawley - Bradley Bell (70)

Ein ny herleg månad frå vår side avsluttar dette kalenderåret. Vi opnar månaden i det som må bli ein målrik kamp, mot dei to laga som slepp inn mest mål i ligaen, samt laget som scorar nest mest. Det var det storscorande laget som trakk det lengste strået, etter mål av Lawrie og Bell. Mot Crewe står det 2-0 til heimelaget etter 47 minutt. Etter dette handlar alt om Altrincham, og vi endar til slutt opp med ein 2-4 siger, etter hat-trick av innbyttar Whitehead! Eit hat-trick blir det også på Lawrie, i kalassigeren mot Port Vale. Heimelaget fekk vel og merke to mann utvist (etter 43 og 62 minutt), og det blei fort ein roleg kveld for Alty. Eit tidleg baklengsmål var alt som skulle til for å øydelegge den fine rekka vår, men Hartlepool var det beste laget. Vi avsluttar året med tre poeng og clean sheet mot Crawley, i det som så langt har vert ein sesong vi berre kunne drøyme om!

BXG1h3V.jpg

Denne tabellen er eit bevis på det. Vi lever i drøymeland, og leverar solide resultat på rekke og rad, noko som gjer at vi nok ein gong er med i kampen om opprykk. Vi tar ingenting for gitt, og alt som skulle skje resten av sesongen blir rett og slett ein rein bonus. Man burde også merke seg målforskjellen vår, som er svært svak. Vi hadde ein stund negativ målforskjell, medan vi låg på ein play-off plass. Dette seier kanskje meir om forsvaret vårt enn noko anna. 41 baklengs er tredje verst i ligaen, berre dårlegare enn Grimsby og Lincoln (Lincoln slapp inn 8 mål mot Portsmouth, noko som er grunnen til deira svært svake statistikk). På ein meir hyggeleg statistikk er vi det laget som scorar nest mest, berre slått av Shresbury. Så er det spennande å sjå kor langt dette kan halde.

vNRDWLI.jpg

Som sagt, scorar vi nest mest mål, vi er best til å treffe mål med avslutningane våre, vi har nest best possesion, og nest best treffprosent på pasningane våre.

5xGL24G.jpg

Spelarane våre leverer også solide prestasjonar, og den statistikken som kanskje er mest oppsiktsvekkande er Key passes. Her ligg der Alty spelarar på dei tre øvste plassane, der Lawrie faktisk nesten har dobbelt så mange som mannen på andre plass! I tillegg til dette er Lawrie den beste til å treffe målet.

Dersom slike prestasjonar held fram kan man ikkje utelukke at Alty er med og kjempar i toppen, også denne sesongen. Om det i det heile tatt er mogleg, så hadde det vore heilt magisk med tre opprykk på rad! Spørsmål er berre: Kan det gå? For svar på det må du følgje med vidare!

Edited by osten98
0

AITC.jpg

2018/19 - Vår

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Eddie Hancock - Ipswich Town - Lån

Når lånet til Woolston blir avbrutt grunn null speletid måtte vi få inn ein ny keeper som kunne vere backup for Aspinall. Særleg når sistnemnte blir skadd to dagar etter at Woolston returnerte til Newcastle. Hancock skal bli god å ha i troppen.

Sky Bet League 2:

Januar:

win.png  Portsmouth 2-4 Altrincham - Nicholas Lee (24), Albert Andrew (64),James Lawrie (68), Danny Whitehead (72)

defeat.png  Altrincham 1-4 Shrewsbury - Nicholas Lee (38)

win.png  Grimsby 0-1 Altrincham - Nick Haughton (53)

win.png  Altrincham 4-0 Luton Town - Nick Haughton (25, 45+1), James Lawrie (38), Terry Hawkridge (67)

win.png  Notts County 0-2 Altrincham - James Lawrie (47), Danny Whitehead (65)

win.png  Altrincham 2-0 Chesterfield - Nick Haughton (36), Jordan Linley (70)

Årets første månad blir ein herleg ein for oss! Vi held fram med storspelet, og det er berre opprykksrival Shrewsbury som klarar å stoppe oss denne månaden. Tidlegare Premier League lad Portsmouth får kjenne på angrepsrekka vår i ein kamp som lever opp til forventningane. Etter tapet mot Shrewsbury klarar vi også det utrulege, iallfall til oss å vere - Vi held nullen i FIRE kampar på rad! Det trur eg ikkje har skjedd i min Alty karriere, og viser virkeleg kor sterke vi har blitt. Denne fantastiske formen har også gjort at vi har klatra på tabellen, og ligg no på ein andre plass, med luft ned til laga under oss!

Februar:

defeat.png  Exeter 2-1 Altrincham - Nick Haughton (64)

defeat.png  Altrincham 0-2 Blackpool - RK: Terry Hutchins (70)

draw.png  Barrow 0-0 Altrincham

Også traff vi den velkjente veggen... Ein katastrofe månad dersom vi ser på kampen om opprykk, som sjølvsagt har blitt eit fokus etter den magiske starten vi fekk på sesongen. Eitt poeng på tre kampar er nok til å få oss ned på jorda igjen etter nokre magiske månadar. Vi er ikkje stabile nok, og må verkeleg jobbe hardt på treningsfronten for å klare å halde trykket oppe.

Mars:

defeat.png  Bristol Rovers 2-0 Altrincham

defeat.png  Altirncham 1-2 Accrington Stanley - Jack Little (s.m. 81)

draw.png  Altrincham 2-2 Forest Green Rovers - James Lawrie (21, 52)

win.png  Altrincham 7-1 Leyton Orient - Connor Malley (14, 36), Kyle Taylor (18, 39, 85), Albert Andrew (21, 24)

win.png  Southend United 0-2 Altrincham - Kyle Taylor (48), Connor Malley (84)

win.png  Altrincham 2-1 Barnet - James Lawrie (7), Ethan Coleman (64)

defeat.png  Oldham 3-0 Altrincham

win.png  Altrincham 2-0 Yeovil Town - Kyle Taylor (22, 42)

Seks ligakampar går vi utan å plukke ein einaste tre-poenger, og berre to poeng er Alty langt nede moralmessig. Vi har også falt frå ein forhaldsvis komfortabel 2. plass til 8. på tabellen. Det er nok ein gong spenning i kampen om opprykksplassane, og Alty ser ut til å senke akterut. Det var før kampen mot Leyton Orient. For ein måte å våkne til livet igjen på! Ikkje nok med at vi slår dei 7-1, men vi leda også 6-0 til pause! Vi er dødeleg effektive i denne matchen, og får betalt for strevet vi har haldt på med i det siste. Vi klarar også å følge opp denne sigeren med tre poeng mot både Barnet og Southend i tillegg, og desse tre resultata førar oss opp på ein tredje plass, og direkte opprykk, med 8 kampar igjen. Etter tre poeng på dei to siste denne månaden er dette framleis posisjonen vi klarar å halde fast ved.

April:

draw.png  Doncaster 1-1 Altrincham - James Lawrie (64)

defeat.png  Altrincham 2-3 Portsmouth - Nick Haughton (42), Kyle Taylor (88)

win.png  Crawley 1-2 Altrincham - Bradley Bell (45), James Lawrie (57)

win.png  Altrincham 3-2 Lincoln - Dion Charles (19, 33), Nicholas Lee (27)

Ein heilt ok månad. Doncaster tok leiinga etter ein time, men Lawrie sørga for poengdeling like etterpå. Portsmouth får revasj for 4-2 tapet tidlegare denne sesongen, før vi plukkar seks poeng mot Crawley og Lincoln, to lag vi avsolutt skal slå. Vi heng framleis med i toppen, med ein tredjeplass før sesongens to siste serierundar. Vi skal møte Hartlepool og Crewe, to lag som også er med å kjempar om ein playoff plass.

Mai:

defeat.png  Hartlepool 4-1 Altrincham - Nick Haughton (54)

win.png  Altrincham 1-0 Crewe - Ethan Coleman (84)

Skulle det vere nødvendig å gjere det så spennande?? Eit braktap for Hartlepool gjer at vi verkeleg har press på oss foran den siste serierunda. Vi har ein svak målforskjell, og vi kjemapar mot Portsmouth og Accrington Stanley om den siste opprykksplassen i siste serierunde. Portsmouth vinn sin kamp komfortabelt 4-1, medan Accrington spelar 2-2. Dermed såg det lenge ut til at det var dei blåkledde som skulle sikre seg direkte opprykk gjennom ein tredjeplass, men så kjem Ethan Coleman på betre tankar, og med seks ordinere minutt igjen på klokka satte han ballen i nota, og sikra Alty sitt tredje opprykk på like mange år! Det er heilt uvirkeleg, heilt fantastisk! Det er tredje sesong på rad vi endar på ein tredje plass, og vi har overgått alle forventningar med dette opprykket. For ein eventyrleg sesong, korleis det er mogleg veit eg ikkje!

56bad00bc0d43351484fc5b69b782297.png

Og her er det definitive beviset på at Altrincham nok ein gong skal opp eit nivå. Dette kan vi utan tvil takke våre offensive spelarar for, og vi endar faktisk opp som laget med nest flest scoringar. Defensivt var det ikkje så solid, og der er berre tre lag som slapp inn fleire mål enn oss denne sesongen... Menmen, det er poenga som teller!

aa1a6ced48ec0daab12e9fd0f9333cb3.jpg

bff4e04a2dbb4c4fba79e7994b5ddf6c.jpg

Statistikkane er nok ein gong fine å studere. Alty har best possesion igjen, med 55% som nyopprykka. I tillegg til dette er vi også best på å treffe mål, noko som ikkje er nokon ulempe når man spelar fotball. På individuelle prestasjonar leverar ein også mykje solid. Nok ein gong er det Lawrie som stjel showet, særleg med nøkkelpasningane hans, 98, med neste mann på lista, som også er Alty spelarar, Haughton og Taylor med 57 kvar! Enormt av laget dette. Lawrie har også best gjennomsnittleg rating, noko som ikkje er til å tru når du ser profilen hans... Ein ekte legende i klubben har han blitt, med 60 scoringar på dei tre siste sesongane, får offensiv midtbane posisjon!

Cupar:

EFL Liga Cup:

defeat.png  Altrincham 1-4 Huddersfield - James Lawrie (73) - 1. Runde

Vi ryk allereie i første runde, ikkje overraskande mtp. motstanden. Vi held ut i 45 minutt, men rett før pause sett Nahki Wells inn sin første av 4 scoringar, i ein kamp Huddersfield ikkje har nokon problem med å vinne.

Checktrade Paint Trophy:

Gruppe D:

win.png  Rochdale 1-1s Altrincham - Nicholas Lee (37) (2-4 på straffer)

defeat.png  Altrincham 1-2 Liverpool U23 - Nicholas Lee (37)

win.png  Altrincham 3-1 Wigan - James Lawrie (2), Albert Andrew (17), Connor Malley (21)'

Fem poeng på desse tre kampane er nok til avansement frå gruppe D

win.png  Lincoln 3-3s Altrincham - Nick Haughton (25), Kyle Taylor (51), James Lawrie (74) (4-5 på straffer) - 2. Runde nord

defeat.png  Bury 2-0 Altrincham - 3. Runde nord

Vi kjem oss eit stykke i denne 'B' cupen, faktisk heilt til 8. dels finalane, der vi blei slått av Bury.  Likevel fleire gode prestasjonar, særleg i kampen mot Liverpool, der Mignolet, Moreno, Can, Wijnaldum og Lucas starta, og Wijnaldum avgjorde kampen med eit straffespark etter 85 minutt. Ein cup vi kan vere stolte over.

FA Cupen:

win.png  Maidstone 0-2 Altrincham - Marcus Kelly (s.m. 63), James Lawrie (86) - 1. Runde

win.png  Altrincham 3-1 Gillingham - Nick Haughton (26, 60), Bradley Bell (45) - 2. Runde

win.png  Burton Albion 1-4 Altrincham - James Lawrie (5, 9, str. 90), Albert Andrew (50) - 3. Runde

win.png  Altrincham 3-0 Chelsea - Albert Andrew (45+1), Kyle Taylor (str. 49), Nick Haughton (90) - 4. Runde

defeat.png  Altrincham 1-3 Stoke City - Albert Andre (54) - 5. Runde

For eit cuprun! Altså, det er fristande å byrje med slutten, men vi får ta det kronolgisk. Vi får enkel motstand i første runde, og slår National League North laget Maidstone enkelt 2-0. Vi hoppar så opp nokre divisjonar, og møter League 1 laget Gillingham, i ein kamp som faktisk ikkje byr på store problem, noko resultatet også avslører. Vi trudde vi skulle få for tøff motstand i den neste runda, i form av Championship laget Burton, men klarte utruleg nok å få eit resultat også her. Men det mest overraskande resultatet, det største eg har opplevd så langt i min karriere, større enn tre opprykk osv, er 3-0 seieren, fullt fortjent (!) mot Chelsea! Dei regjerande meistrane i Premier League, slått av lisje Altrincham! Greit nok, når du ser på lagoppstillinga frå matchen ser du at det ikkje var førstelaget dei stilte med, men who cares?! Alty slo Chelsea, og det vil for alltid stå i historiebøkene. The Giant Killers did it again!

I 5. runde møter vi Stoke, og dei gjorde ikkje tabba til Chelsea, og stilte med eit solid mannskap, med blandt andre Lapadula og Shaquiri i startoppstillinga. Då gikk det som det måtte gå, og årets cup var over for denne gongen, men der kjem alltid ein ny sjanse. For cup er verkeleg gøy!

b4745a3b793552f5d7bce3888d4c2d0e.png

For andre året på rad er Lawrie Alty's beste mann, med 76% av stemmene! Ein fantastisk sesong for nord-iren. Aspinall vinn faktisk årets signering - Ein mann speidarane mine fråråda meg å kjøpe. Årets unge spelar er Haughton, til tross for at han var ute med skade i fleire månadar i starten av sesongen. Ein god sesong i år, måtte neste bli like god!

0

AITC.jpg

Pre Season 2019/20:

Forventningar:

Styret: Kjemp tappert mot nedrykk, nå første runde i FA-Cupen og Ligacupen og gruppespelet i Checktrade Trophy.

Media: 24. plass, med odds på 501,00 på å vinne ligaen. Oddsen for at vi går ned er på 1,20.

Eigne forventningar: Eg blir berre meir og meir usikker foran kvar sesong. Vi har overraska gang på gang, men i år tvilar eg på at vi går på same skjebne. Eit håp om å unngå nedrykk, så blir alt over det ein gledelig bonus. I tillegg ønsker eg eit cup-run, kanskje ein triumf i Checktrade Trophy? Jo lenger vi går i cupane jo betre, særleg med tanke på klubbkassa. Økonomien i klubben er veldig positiv (£900.000 i pluss), og eg ønsker å oppretthalde desse tala.

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Sam Norris - Hull - Lån

gb.png  - Dominic Seager - Airbus UK Broughton - Gratis

en.png  - Daniel Batty - Hull - £20K

en.png  - Perry Ng - Crewe - Gratis

en.png  - Ged Perry - Sheffield Wednesday - Lån

en.png  - Neil Senior - Barnsley - Lån

en.png  - Luke Rooney - Barnet - Lån

en.png  - Barry Sweeney - AFC Wimbledon - Lån

en.png  - John Rooney - N/A - Gratis

Eg må sei meg greit fornøgd med dette vinduet. Vi klarar å forsterke forsvaret, og gi den lagdelen enda betre breidde gjennom Norris, Ng og Senior. Vi slapp inn alt for mange mål i fjor, og vi treng større kapasitet i denne lagdelen dersom vi skal klare å hade oss oppe. Derfor var dette første prioritet i dette vinduet. Andre prioritet var å finne nokon som kan spele på kanten på midtbana, då vi ikkje har noko breidde her i det heile. Rooney kom inn på lån for å ta seg av dette. Om han blir førstelagsspelar eller backup gjenstår å sjå, det blir nok litt rotasjon.

Ellers signerte vi waliseren Dominic Seager frå Airbus, ein spennande offensiv midtbanespelar, som er ein mann for framtida, håpar eg. Einaste mannen vi brukar pengar på i sommar er Batty, ein solid midtbanespelar frå Hull. Han var verdsatt il £60K, så at vi fekk han for 1/3 av dette er heilt fantastisk. Vi hadde eit overgangsbudsjett på £360K, men jo mindre vi brukar, jo betre.

Vi får også inn Sweeney på eit lån, som ein rein backupspelar på defensiv midtbane. Den mest spennande spelaren vi får inn er Ged Perry, ein spelar med ei stor framtid, som blir med oss denne sesongen på lån. I fjor blei det store utskiftingar, men i år forsvinn berre ein mann i dette vindauget, og det er Rooney som er ferdigspelt i klubben, etter 16 kampar fordelt på to sesongar.

Kampar:

win.png  Altrincham 5-1 Bolton - Kyle Taylor (34, 35, 36), Albert Andrew (67), James Lawrie (77)

win.png  Guiseley 1-7 Altrincham - Kyle Taylor (7, 19, 25), Connor Malley (31, 45+1), Albert Andre (66, 82)

defeat.png  Altrincham 2-3 Tranmere - Dion Charles (2), Nicholas Lee (7)

win.png  Kidderminster Harriers 2-5 Altrincham - Kyle Taylor (4, 40), Abert Andrew (35, 70), Terry Hawridge (50)

defeat.png  Altrincham 1-3 Aston Villa - Connor Malley (27)

win.png  Chester 0-6 Altrincham - Jordan Linley (5), Nicholas Lee (18), Kyle Taylor (21, 30, 71), Connor Malley (23)

win.png  Altrincham 2-0 Wrexham - Connor Malley (46), Kyle Taylor (49)

win.png  Abbey Hey 1-3 Altrincham - Kyle Taylor (str. 15), Ged Perry (41), Daniel Batty (65)

defeat.png  Altrincham 1-3 Everton - Danny Whitehead (21)

Wow, litt av ein pre-season. Ein ting er det liten tvil om, det luktar mål av oss på lang veg! Målforskjel på 32-12 på våre 9 kampar denne oppkøyringar er ekstremt. Kyle Taylor er den store spelaren med eit hat-trick i hat-trick, og til saman 13 mål! Det at han var ute med skade mot Everton gjer denne prestasjonen enda betre, og vi får berre håpe at han er raskt tilbake i tilsvarande form.

Det heile opna heime mot ligarival Bolton, og vi køyrte over dei. Taylor med eit av dei raskaste hat-tricka eg har sett, 2:23 brukte han på denne prestasjonen. Noko som historisk sett ville plassert han på ein femte plass over tidenes raskaste mann til å nå tre mål. Mot Guiseley valsar vi over den lisje klubben, før vi går på eit tap mot Tranmere. Kidderminster får så smake på Kyle Taylor og co sin vrede, før vi blir senka av Villa i matchen etterpå. Tre solide sigrar mot Chester, Wrexham og Abbey Hey, tre lag vi skal vere betre enn. Eg hadde likt å slå sistnemnte med større margin, då dette er det desidert svakaste laget vi møtte denne pre-seasonen. Vi avsluttar mot Everton, som slår oss forhaldsvis komfortabelt for tredje sesong på rad, men vi kjem nermare og nermare eit solid resultat mot dei blå (4-0 og 3-0 som dei øvrige resultata).

Og med det var nok ein preseason over. Korleis klarar vi oss når alvoret blir sparka igang? Kan vi klare å unngå nedrykk? Midt på tabellen? Oppykk igjen? Haha, alltid lov å drøyme, og berre den som følgjer med vidare vil vite korleis det går med Altrincham i Tonnings fjerde år som sjef.

0

AITC.jpg

2018/19 - Haust:

Sky Bet League 1:

August:

draw.png  Northampton 0-0 Altrincham

win.png  Altrincham 3-1 Peterborough - Luke Steele (s.m. 45), Jordan Linley (81), James Lawrie (90+2)

defeat.png  Swindon Town 4-0 Altrincham

win.png  Altrincham 3-0 Charlton - Nicholas Lee (11, 20), James Lawrie (73) RK: Daniel Batty (61)

defeat.png  Coventry 4-1 Altrincham - Albert Andrew (64)

Kva kan man sei om denne sesongstarten? Vel, ikkje ein slik pangstart som vi har fått tidlegare, men det er den typen start vi kunne forvente etter eit opprykk. Vi opnar faktisk med å halde nullen, før vi slår Peterborough heime. Etter dette ryk vi på eit sviande tap for Swindon, som er overlegne, rett og slett. Mot Charlton er vi endeleg heime framfor eigne supporterar, og leverer nok ein god forestilling. Ute på reise igjen blir det nok eit tap, noko som sørgar for at vi står med 7 poeng på dei første fem kampane, og ligg plassert på ein 14. plass.

September:

defeat.png  Altrincham 1-2 AFC Wimbledon - Albert Andrew (6)

draw.png  Gillingham 1-1 Altrincham - James Lawrie (50)

defeat.png  Altrincham 1-2 Bradford - Ged Perry (36)

defeat.png  Rochdale 3-2 Altrincham - Ged Perry (1), Connor Malley (77)

Ojda... Der traff vi veggen. Man har lenge forventa at det skal skje, og no skjedde det altså, vi slit verkeleg. Andrew sørgar for at vi leiar mot Wimbledon, fram til det er spelt 82 minutt. To mål på to minutt sørgar for at gjestane tek med seg alle poenga. Månadens einaste opptur kjem mot Gillingham, då vi tek eitt einsleg poeng med oss i bagasjen. Dette vart etterfulgt av to knappe tap, der vi blant anna gav bort nok ein leiing til Rochdale, og enda månaden på nedrykksplass, med berre tre lag bak oss.

Oktober:

defeat.png  Atrincham 3-4 Bolton - Kyle Taylor (64), Ged Perry (67, 80)

defeat.png  Plymouth 2-1 Altrincham - Albert Andrew (42) RK: Daniel Batty (77)

win.png  Altrincham 3-1 MK Dons - Dion Charles (14), Albert Andrew (23), Scott Wootton (s.m. 31)

defeat.png  Sheffield United 4-1 Altrincham - Ged Perry (50)

draw.png  Altrincham 1-1 Mansfield - Barry Sweeney (88)

draw.png  Portsmouth 4-4 Altrincham - Albert Andrew (5), Kyle Taylor (18, 22), Ged Perry (31)

Den forferdelege formen held fram inn i ein ny månad, og etter tapa for Bolton og Plymouth, to nye eitmålstap, ligg vi heilt sist i ligaen... Sigeren over MK Dons hjelp på, men to poeng på dei tre siste oppgjera sørger for at vi ligg på ein 23 plass etter dei første 15 kampane. Mot Mansfield leia vi faktisk heilt til det var spelt 92 minutt, då vi selvfølgelig gav bort to av poenga. Også mot Portsmouth var vi gåvmilde, og gav frå oss to tomålsleingar.

November:

win.png  Altrincham 2-1 Rotherham - Kyle Taylor (15), Albert Andrew (45+1)

win.png  Burton Albion 2-3 Altrincham - Ged Perry (16, 34), Albert Andrew (45+1)

defeat.png  Altrincham 1-2 Wycombe - Kyle Taylor (30)

defeat.png  Backpool 3-2 Altrincham - Kyle Taylor (18), Nicholas Lee (20) RK: Nicholas Lee (86)

defeat.png  Scunthorpe 2-0 Altrincham

Vi får faktisk ein god start på månaden, og går fire kampar på rad utan tap i ligaen! Det er svært jamne kampar vi har spelt så langt, og det er ikkje ofte vi ser meir enn eittmålssigrar. I tillegg skal det seiast at vi har gjort ein god jobb i førsteomgang, der dei aller fleste måla våre (samtlege denne månaden) har blitt scora. Vi klarar dessverre alt for sjeldan å halde ut heile kampen, slik som mot Blackpool, der vi leia 0-2 til pause, for så å tape 3-2... Dei tre tapa vi fekk på slutten av månaden sendte oss også ned til 24. plass på tabellen. Vi må verkeleg få til ein ordentleg kjede med gode resultat.

Desember:

win.png  Altrincham 6-3 Northampton - Kyle Taylor (5, 47), Connor Malley (11, 26), Ged Perry (37), Albert Andrew (62)

win.png  Peterborough 1-4 Altrincham - Kyle Taylor (3), Connor Malley (7, 12), Callum Chettle (s.m. 22)

draw.png  Shrewsbury 4-4 Altrincham - Albert Andrew (21, 52), Connor Malley (29), Gd Perry (38)

win.png  Altrincham 2-0 Blackburn - Kyle Taylor (str. 78), Ged Perry (85)

Wow, der kom endeleg resultata! Vi startar advent perfekt med ein storsiger mot Northampton, og heile seks scoringar. Mot Peterborough gjer vi det enda betre til å byrje med, og leiar 4-0 allereie etter 22 minutt. Pangstart får vi også mot Shrewsbury, der det ser ut til at vi skal få nok ein komfortabel siger, med 4-0 leiing etter 52 minutt. Denne gongen klarte vi å snuble dei siste minutta (sjokk), og det enda med poengdeling. Siste kampen i år er mot høgtflygande Blackburn, som vi utruleg nok slår, og seglar opp på ein 16. plass etter 24 serierundar. La oss håpe denne formen held fram over nyttår! Så langt har det verkeleg gått opp og ned, og det e svært jamnt i ligaen. No ønsker eg berre å klatre, og sikre oss plassen i League 1 også neste sesong.

Stats:

qqSGU5n.jpg

Til tross for ein tøff sesong så langt, så leverar dei offensive spelarane mine svært bra. Eit lag som ligg på 16. plass skal ikkje ha fire av dei fem spelarane med høgast gjennomsnittleg rating. Perry har vore stor så langt, med flest assist i ligaen, best rating, og soleklart flest nøkkelpasningar. Andrew, Lee og Taylor gjer det også solid i desse kategoriane.

bFj2W5g.jpg

Som eit lagframstår vi som bunnsolide offensift, og svært svake defensivt. Vi har flest baklengs og flest scora mål. Tidlegare har dette haldt til å kjempe i toppen, men når resten av ligaen er så tøff som den er, viser det seg at det blir vanskelegare. Når det gjeld ballinnehav, er vi nok ein gong best i ligaen, med 55%. Gillingham på 2. plass er heilt nede i 52,63%. Svært overbevisande av oss.

No er første halvdel av sesongen overstått, korleis vil det gå med oss til slutt? I likheit med kubben har også manageren fått auka ryktet sitt. Klubbar som Sunderland, Aston Villa, QPR og West Ham har faktisk hatt den unge nordmannen på ønskelista si. Vil han forbli lojal? Vil Alty halde seg i League 1? Følg med, og du får svar!

0

AITC.jpg

2018/19 - Vår

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Tommy Lee - Chesterfield - £18,75K

en.png  - Matt Preston - Walsall - £140K

To personar kjem inn i januar vindauget, to personar som kjem til å styrke forsvaret vårt. Tommy Lee er ein erfaren keeper, som kom får Manchester United sitt akademi, og har spelt dei siste tolv sesongane i Chesterfield, i League 1 og League 2. Svært god ein mot ein, og har solide refleksar, og kjem til å styrke denne posisjonen betrakteleg. Ein annan mann som kjem inn for å forsterke forsvaret er Matt Preston. Den største overgongssummen eg har betalt så langt, men denne gongen trur eg det er verdt det. Legg merke til at verdien hans allereie er på £350K. Preston er god i lufta, har god hurtighet og er sterk fysisk, tre gode eigenskapar for ein stoppar. Alt i alt er eg svært godt fornøgd med vindauget i januar, så får vi håpe på at dette er godt nok til å sørge for at vi beheld plassen i ligaen.

Sky Bet League 2:

Januar:

defeat.png  Altrincham 1-2 Colchester - Ged Perry (7) RK: Daniel Batty (39)

win.png  Altrincham 3-1 Swindon Town - Kyle Taylor (32), Paul Smith (s.m. 90+2), Nick Haughton (90+2)

defeat.png  Charlton 4-3 Altrincham - Nick Haughton (6), Albert Andrew (8), Ged Perry (79)

win.png  Altrincham 1-0 Coventry - Daniel Batty (str. 62)

draw.png  AFC Wimbledon 2-2 Altrincham - Ged Perry (9), Connor Malley (90+2)

Januar er som vanleg ein travel månad, med både cupkampar og ligaspel. Vi får ein tung start på året, då Batty ser det raude kortet før vi klarar å gi bort nok ein leiing. Etter dette reiser vi oss mot Swindon, i ein kamp som får ein ellevill avslutning. Etter 89 minutt får bortlaget ein mann utvist, og vi klarar å dra nytte av det lille overtaket vi fekk. To scoringar på under eitt minutt, to minutt på overtid sørga for at vi sikra oss alle tre poenga. Det gjorde vi ikkje mot Charlton, der vi først klarte å gi bort ein to målsleiing, før vi slapp inn vinnarmålet i det 90. minutt. Derfor var det deilig å endeleg klare å halde nullen igjen mot Coventry, i ein kamp der Batty satte det einaste målet, frå straffemerket. I kampen mot Wimbledon blir det nok ein gong dramatikk, då Malley sørga for at eitt poeng blei med heim igjen frå kampen.

Februar:

draw.png  Altrincham 0-0 Gillingham

defeat.png  Bradford City 1-0 Altrincham

win.png  Altrincham 5-2 Rochdale - Daniel Batty (16, 57, str. 71), Ged Perry (73), Nicholas Lee (77)

defeat.png  Bolton 3-0 Altrincham

win.png  Altrincham 2-0 Plymouth - Connor Malley (64), Nicholas Lee (69)

defeat.png  MK Dons 1-0 Altrincham

Dette her vart ein merkeleg månad. Vi er laget som scorar flest mål i liganen, men går mållause av bana fire gongar på ein månad. Til gjengjeld gjer vi det godt når vi først klarar å score. Det er ein slags ketchupeffekt, der måla kjem når dei først kjem. Vi brukar berre seks minutt på å score tre mot Rochdale og fem minutt på å score dei to einaste mot Plymouth. I motsetning til tidlegare kampar denne sesongen, og tidlegare, klarar vi ikkje å få det tidlige målet, som opnar opp kampen. Dermed må vi gå av bana utan resultat.

Mars:

draw.png  Altrincham 1-1 Sheffield United - Connor Malley (22)

win.png  Mansfield 1-3 Altrincham - Ged Perry (3), Kyle Taylor (24), Nicholas Lee (34)

draw.png  Altrincham 0-0 Portsmouth

win.png  Rotherham 1-5 Altrincham - Ged Perry (38, 61), Kyle Taylor (50), Connor Malley (80, 88)

defeat.png  Burton Albion 1-0 Altrincham

defeat.png  Wycombe 1-0 Altrincham

Ein ny månad som faktisk liknar ganske mykje på den førre. Når vi først klarar å score, så kjem måla. Vi får også to uavgjorte resultat, som er viktige i kampen mot nedrykk. Sigrane mot Mansfield og Rotherham er svært solide, og deilige å få inn. Kvart mål hjelp på målforskjellen, som fort kan bli avgjerande i det som er ein svært jamn sesong. Den dårlege avslutninga på månaden gjer at vi dett litt på tabellen, og er avhengige av å klare å kome tilbake i ein flyt som liknar på den vi hadde i desember om vi vil halde plassen.

April:

defeat.png  Altrincham 1-2 Blackpool - Albert Andrew (2)

defeat.png  Colchester 1-0 Altrincham

win.png  Altrincham 4-3 Scunthorpe - Albert Andrew (6), Ged Perry (8, 42), Connor Malley (72)

Nok ein skuffande månad. April blir kort, med berre tre kampar. Mot Blackpool klarar vi nok ein gong å rote bort ein leiing, før vi ikkje klarar å score mot Colchester, og ryk på tap nummer to mot dei på to kampar i år. Når måla først kjem, så kjem dei, og det viser vi nok ein gong mot Scunthorpe. Vi leiar 2-0 etter 39 minutt, før vi slepp inn to mål på eitt minutt. Då såg eg mørkt på ting, men så klarte vi å ta oss saman, og ro inn ein svært viktig tre-poenger.

Mai:

draw.png  Blackburn 1-1 Altrincham - Ged Perry (3)

win.png  Altrincham 1-0 Shrewsbury - Ged Perry (21)

Vi møter høgtflygande Blackburn som allereie har vunnet ligaen i nest siste serierunde, og sjokkerar dei ved å ta leiinga tidleg. Litt mindre sjokkerande er det at vi ikkje klarar å halde på leiinga heilt inn, men det er framleis eit svært sterkt poeng mot ein solid motstandar. Når vi så møter Shrewsbury i siste serierunde spelar vi om plassering på tabellen, og klarar å halde nullen og avslutte sesongen med stil. Ein god sesong, sjølv om den ikkje kan måle seg med dei tidlegare. Det viktigaste er plasseringa i liganen, som du kan sjå under:

vufJ8i4.jpg

Vi klarar å halde hovudet over vatnet, og får lov til å spele i denne divisjonen ein sesong til. Vi scorar desidert flest mål i ligaen, så dersom vi berre lærer oss å forsvare leiingar og å forsvare oss litt betre kan den komande sesongen bli svært spennande. Målet er å unngå nedrykk, men det er alltid lov å håpe at vi kan overgå forventningar. For dei som lurer, så var det Bradford City som enda opp med å sikre seg den siste playoff plassen. Dei nyopprykka laga foran neste sesong er Leyton Orient, Exeter City, Bury og Southend United.

y02iuBr.jpg

Statistikk har dei siste sesongane vore morosame å halde eit auge på, særleg fordi vi har gjort det skarpt. I år gjorde vi ein sesong som ikkje kan måle seg med tidlegare, men vi hevdar oss framleis i toppen av statsa. Blant anna scorar vi sju mål fleire enn den soleklare ligavinnaren Blackburn og vi er best på å treffe målet. Det er også verdt å nemne gjennomsnittleg ballinnehav, som vi har dominert i år. Vi har meir enn 4% meir ballinnehav enn laget på andreplass! Dersom vi klarar å halde fram slik kan neste sesong bli fin.

sCQeZlU.jpg

Dei individuelle stasta er også moro lesing. Som vanleg dominerar vi nøkkelpasning statistikken, der dei fire første plassane høyrer til våre offensive midtbanespelarar. Ged Perry leverer 101 nøkkelpasningar, medan den første ikkje-Alty spelaren på denne lista har 53! Kva kan man sei om sånt? Gjennomsnittleg rating er også gøy å sjå på, når vi også der har dei fire beste, med Perry som leverar 7.69! Stoppar Matt Preston, som kom inn i januar, fekk 19 kampar, og er derfor ikkje innanfor nummer på kampar du må ha for å kome med på denne lista (23), men han hadde utrulege 7,51 i rating, som stoppar for laget med flest baklengs i ligaen. Perry er også assistkongen i ligaen, og eg er stolt over å kunne meddele at han allereie har signert på ein ny lånekontrakt, og vi vil få glede oss over han også neste sesong!

Cupar:

EFL Ligacup:

defeat.png  Blackburn 5-1 Altrincham - Nick Haughton (63)

Off, dette er verkeleg ikkje vår cup... For andre året på rad ryk vi i første runde, med knallharde sifre. Blackburn unna oss ingen nåde, og vi hadde ikkje noko vi skulle ha sagt i denne cupen...

Checktrade Paint Trophy:

Gruppe C:

win.png  Shrewsbury 2-3 Altrincham - Albert Andrew (19), Daniel Batty (str 37), Kyle Taylor (63)

defeat.png  Altrincham 0-2 Manchester City U23

win.png  Altrincham 4-2 Accrington Stanley - Ged Perry (11, 74, 75), Louis Laing (s.m. 22)

Og desse seks poenga var nok til å sikre oss avansement, på ein andreplass bak Man City U23.

win.png  Sheffield United 1-3 Altrincham - Connor Malley (30, 48), Ged Perry (63) - 2. Runde Nord

win.png  Liverpool U23 1-2 Altrincham - Albert Andrew (60), Danny Whitehead (74) - 3. Runde Nord

win.png  Altrincham 5-2 Rochdale - Connor Malley (3), Ged Perry (29, 51), Jordan Linley (58), Kyle Taylor (86) - Kvartfinale

defeat.png  Manchester United U23 3-0 Altrincham - RK: Daniel Batty (84) - Semifinale

Vi gjer det nok ein gong godt i denne cupen. I gruppespelet slår vi Shrewsbury og Accrington, i to kampar der vi leverer fin offensiv fotball. I utslagsrundene får vi blant anna revansje frå tapet mot Liverpool i fjor, og vi knuser nok ein gong Rochdale med kalassiffer i kvartfinalen. I semifinalen seier det stopp mot Manchester United U23, som tilslutt vinn heile turneringa. Vi dreg med oss god erfaring frå turneringa, og i tillegg får vi fyllt opp klubbkassa med litt premiepenger.

FA-Cupen:

win.png  Altrincham 3-0 Blackpool - Ged Perry (45+1, 90+2), Kyle Taylor (54) - 1. Runde

win.png  Sheffield United 2-4 Altrincham - Kyle Taylor (3), Ged Perry (19), Albert Andrew (39), Sam Norris (55) - 2. Runde

win.png  Altrincham 2-0 Bristol Rovers - Kyle Taylor (16), Ged Perry (46) - 3. Runde

defeat.png  Altrincham 1-3 Liverpool - Kyle Taylor (70) - 4. Runde

Ah, den magiske FA Cupen. Kven kan gløyme fjordåret, då vi klarte å slå ut Chelsea frå denne turneringa? Vi får ein overkommeleg, men på langt nær enkel reise fram til 4. runde av cupen, med sigrar mot Blackpool, Sheffield United (i nok ein cup denne sesongen) og Bristol Rovers. Den magiske fjerde runda klarte vi nok ein gong å kome oss til, runda der vi kan risikere å møte gigantane i England. Og nok ein gong skjedde dette. Nok ein gong blei vi også trukket på heimebane. Naturlegvis er det gøy å fylle opp gode gamle Moss Lane, men det hadde vore enda betre å få 30.000 ish fans til Anfield, og dele overskotet med LFC. Anyway, vi leverer ein grei kamp, så god som vi kan forvente mot Liverpool, som har lært av Chelsea i fjor, og stiller med bortimot toppa lag, med blant andre Mignolet, Matip, Sakho, Gylfi Sigurdsson og Marcus Coco. I tillegg varma det eit norsk hjarte å sjå at Edvard Tagseth fekk ein halv time. Det endar opp med eit top for dei raude frå Merseyside, og vårt cuprun tok slutt ein runde tidlegare enn i fjor.

Prisdryss:

kHmuP9I.jpg

Inad i klubben såg prisutdelinga slik ut. Perry er den heldige vinnaren av årets spelar, svært fortjent. Årets signering var Preston, som leverte fantastiske prestasjonar etter at han signerte, med ein rating på 7.51. Unge Perry blei også årets unge spelar, i ein alder av berre 18 år.

inN6tNY.png

Og når han også sikrar seg årets spelar i ligaen, så seier vel det sitt om hans sesong. Eg er berre glad for at vi får behalde han i ein sesong til, det kan verkeleg gjere under for oss i den komande sesongen.

Kva tenkjer du om den komande sesongen for Alty? For første gong klarte vi ikkje å rykke opp, og skal no forsøke å etablere oss i ligaen. Kanskje kan vi sikte høgre, kanskje må vi nok ein gong kjempe mot nedrykk. Har du forslag til noko som kan gjere rapporten betre? Eventuelt spørsmål, ønsker eller liknande? Legg igjen ein kommentar, så skal du få svar.

0

AITC.jpg

Pre Season 2020/21:

Forventningar:

Styret: Kjemp tappert mot nedrykk, nå første runde i FA-Cupen og Ligacupen og andre runde i Checktrade Trophy.

Media: 20. plass, med odds på 301,00 på å vinne ligaen. Oddsen for at vi går ned er på 2,50.

Eigne forventningar: For ein gongs skuld har vi haldt oss i ein divisjon, og det gjer meg meir optimistisk enn før dei foregåande sesongane. Vi gjorde det greit mot slutten av sesongen i fjor, og eg håpar at vi klarar å prestere enda eitt hakk betre denne sesongen. Kor høgt oppe vi klarar å hamne er vanskeleg å sei, kanskje midt på tabellen? Det er lov å drøyme om play-off, who knows? Hovudmålet blir som vanleg å unngå nedrykk, så lista er ikkje satt veldig høgt. I cupane er eg alltid gira på eit cup-run, i håp om å få inn så mykje midlar som mogleg.

Overgongar:

player-in.png

en.png  - Sam Norris - Hull - Lån

en.png  - Albert Andrew - Watford - Lån

en.png  - Ged Perry - Sheffield Wednesday - Lån

en.png  - Jack Everest - Bolton - Gratis

en.png  - Sylvian Phillips - MK Dons - Gratis

en.png  - Anthony O'Halloran - Blackpool - Gratis

en.png  - Connor Furlong - MK Dons - Gratis

en.png  - Louis Metcalfe - Huddersfield - Lån

en.png  - Paul Towers - Norwich - Lån

Nok ein gong ein sommar med mange signeringar. Dei tre første er spelarar som returnerar til klubben på eit nytt lån, der Norris kjem til å bli viktig defensivt, med tanke på fjorårssesongen, medan Perry er tilbake for å score fleire mål for klubben. Fjorårets beste spelar i ligaen, så det blir spennande å sjå kva han kan levere for oss denne sesongen. At Sheffield Wednesday lar oss låne han igjen er ikkje til å tru, men eg tar imot det eg kan få. I tillegg til dette er Andrew klar for sin tredje strake sesong på lån hos oss. 70 kampar og 7.24 i rating er ståa etter hans to første sesongar her.

Ellers har vi også signert ein del spelarar som blei frigitt av sine tidlegare klubbar. Deriblant Everest som skal gi Linley hard kamp om plassen ute til høgre, medan Phillips vi være backup for Charles til å byrje med. O'Halloran kjem inn for å forsterke forsvaret, som ein slags backup spelar, med stort talent. Furlong er ein spelar mange faktisk har høyrt om, men som ikkje har levd heilt opp til potensialet sitt så langt i karrieren. Han kjem inn, også han som ein slags backup spelar, eller ein joker på benken. Den offensive midtbana vår er svært sterk, særleg etter signeringane av Perry, Furlong og Towers dette vindauget. Sistnemnte kjem inn på eit sesonglangt låneopphald, og kjem til å figurere regelmessig der framme. Til slutt får vi også inn Metcalfe på lån frå Huddersfield, ein mann som kjem til å kjempe med Batty og Coleman om plassen på DM.

player-out.png

en.png  - Sam Berry - Gratis

en.png  - Ben Pollock - Gratis

en.png  - Terry Hawkridge - Gratis

en.png  - Danny Whitehead - Gratis

en.png  - Perry Ng - Walsall - £20K

For første gong i karrieren klarar eg å selje ein spelar og få pengar for han. Perry Ng blei aldri ein hit på Moss Lane, og etter berre 9 kampar på den sesongen han var i klubben var det godt å få han av lønningslista. Og som om ikkje det var nok endar vi opp med å tene £20K på salget av han. Dei fire andre er spelarar som ikkje lenger held nivået i klubben, og som blei frigitt etter endt kontrakt.

Treningskampar:

win.png  Lincoln City 1-3 Altrincham - Connor Malley (40), Kyle Taylor (42), Jordan Linley (63)

win.png  Altrincham 1-0 Birmingham - Ged Perry (30)

win.png  Chorley 1-5 Altrincham - Ged Perry (20, 29), Daniel Batty (45+1), Nick Haughton (65), Kyle Taylor (67)

win.png  Altrincham 2-1 Bournemouth - Daniel Batty (34), Ged Perry (71)

win.png  Port Vale 1-2 Altrincham - Ged Perry (47), Anthony O'Halloran (70)

defeat.png  Altrincham 0-1 Liverpool

draw.png  Hartlepool 2-2 Altrincham - Ged Perry (20, 85)

defeat.png  Altrincham 0-1 Burnley

draw.png  Altrincham 2-2 Barrow - Kyle Taylor (1), Ged Perry (42)

win.png  FC United of Manchester 1-3 Altrincham - James Lawrie (str. 70), Daniel Batty (79), Connor Malley (89)

Ein fullstappa pre-season for å få dei nye spelarane inn i systemet vårt, og for å komme ordentleg i gong foran den nye sesongen. Vi opnar greit, med ein klar siger over Lincoln, akkurat som forventa. Etter dette overgår vi forventningane med å slå Championship laget Birmingham! Vi held så fram med å knuse lille Chorley, akkurat slik vi skal gjere. I den neste kampen overgår vi nok ein gong forventningane med ein siger over laget som i fjor enda på 10. plass i Premier League! Ein siger over Port Vale blir etterfulgt av eit oppløftande lite tap mot Liverpool, før vi skuffar mot Hartlepool, leverer ein ny solid kamp mot eit Premier League lag i Burnley, og spelar på ny 2-2 mot eit League 2 lag... Går litt opp og ned, men det er slik det er i pre season. Vi avsluttar oppladninga til den nye sesongen med ein solid siger mot FC United of Manchester, og er med det klare for ein ny sesong. Forhåpentlegvis kan den bli betre enn den førre, stallen er iallfall sterkare, og eg er iallfall spent! Korleis det går får du vite om du følger med vidare!

0