Sign in to follow this  
Followers 0
bottolf

FM06 med RBK til nye høyder

5 posts in this topic

For meg så var FM06 det aller beste, har spilt serien siden CM97 kom ut. Er vel en veteran :)
Har spilt alle spillene som har kommet ut i senere tid også, men vender alltid tilbake til eldre spill for å starte ny game eller spille gamle save games.
Bestemte meg for en stund siden å starte en ny game med RBK, har vel gått sånn passe bra ;)

Er vel ikke så mange som er innom disse eldre delene av forumet lenger, men morsomt om noen er det! :)

Kan vel også nevne at jeg har en game gående med CM97 :)

rek.jpg

stall.jpg

turn.jpg

0

Interessant! FM 07 var det første FM-spillet mitt. Legendarisk spill! Screenshot av Messi? Stats og karriere.

Og hva gjør Martin Ødegaard der?

Edited by MadeMafia
0

Har siden sist solgt både Baines og Quaresma.

Taktikk og stats Messi.

Grunnen til de få seriekampene til Messi er at han som regel blir spart mellom kampene i CL, serie og CL kommer ofte ganske tett.

messi.jpg

messi_karriere.jpg

taktikk.jpg

Edited by bottolf
0

Ser bra ut! Må bare beklager over at jeg snakket om FM 07. Ser nå at dette er FM 06. :) Martin Ødegaard er en regen regner jeg med? Eller er det mulig å laste ned en oppdatering hvor spillere fra i år er med i dette spillet? Husker at det fantes en slik oppdatering i CM 01/02.

Morsom tilfeldighet hvis Martin Ødegaard er en regen når han også spiller i samme posisjon som den opprinnelige.

0

Martin Ødegaard er regen ja! Kjører vanlig 6.0.3 patch uten andre databaseendringer.
Kjøpte Reginiusse, Jensen og Bendtner mest for morro skyld og litt for å ha litt ekstra dekning :)
Legger ved nye screens snart :)

cronaldo_hist.jpg

cronaldo_rbk.jpg

overgang_inn.jpg

overgang_ut.jpg

odegaard.jpg

Edited by bottolf
0