Sign in to follow this  
Followers 0
Hotspur96

[FM17] Pentagon Challenge

67 posts in this topic

Del 31: På plass i ny klubb

Når jeg forlot Golden Arrows i starten av januar, var jeg nærmest bestemt på hvor i verden jeg ville fortsette karrieren. Turen skulle gå til Nord-Amerika, og dersom mulig MLS. Før jeg begynte jobbsøkingen tok jeg meg ett par måneder ferie, noe det ikke var mye tid til i de senere sesonger i Golden Arrows. I starten av juni dukket det opp en interessant mulighet, og jeg satte meg på flyet. Turen gikk til Canada når det åpnet seg en mulighet der. Etter intervjuet fikk jeg tilbud om kontrakt, og jeg slo til. Endelig var jeg tilbake i jobb.

Klubbpresentasjon

montreal-impact.png

Navn: Montreal Impact
Grunnlagt: 1993
Klubbstatus: Profesjonell
Hjemmebane: Saputo Stadium

Forventninger til sesongen
            Major League Soccer: Unngå å avslutte nederst på tabellen i ligaen
            Supporters’ Shield: Vær med å kjempe
            Amway Canadian Championship: Nå finale

Budsjetter
Overgangsbudsjett: 14 364 022 kr
Lønnsbudsjett: 1 752 532 kr p/u

Tabellsituasjon
MLS Eastern Conference
c8c27813ed8b6a85563f4219399ee715.png

MLS Supporters’ Shield
16e3198482107a48abda10415cee8fcd.png

Det blir en helt ny utfordring for meg nå. Personlig har jeg aldri spilt i MLS før, noe som gjør dette til en interessant utfordring. I tillegg ligger vi meget dårlig an på tabellen, så mye må skje før dette er et konkurransedyktig lag. Vi får en mulighet til å kvalifisere oss til nordamerikanske CL via canadisk cup, men løpet er nok kjørt på å få det til via ligaspill. Dersom laget setter seg raskt kan det være mulig å prestere her, men hvis ikke blir det nok bare et springbrett til en bedre klubb nå.

Managerprofil
Bilder av managerprofil er tatt 02.09.25; 2,5 mnd etter at jeg fikk jobben i Montreal Impact.

3e60f0d2b3be153c4bad44b61a94081a.png

423c318fe41d668a561afbd0a9d52f68.png

5445786e2de9160222316a1ab9b9aecf.png

1

Del 32: En perfekt start

Jeg tok over en klubb i sportslig krise. 2 uavgjorte kamper og 5 tap på de siste 7 er ikke noe å skryte over, og det var ikke mange lyspunkter i sesongen hittil. Troppen så ut til å kunne kjempe høyere på tabellen enn de lå an til, men hvorvidt det er et topplag er vanskelig å si uten å kjenne mye til MLS fra før. Jeg tok uansett med meg den vante formasjonen og prøvde å drille den inn her, i håp om at det skulle hjelpe å sanke litt poeng. Her hadde vi en jobb å gjøre..

Treningskamper
          win.png   30.06.25          Montreal Impact 1 – 0 Pittsburgh

Kamper
          win.png   21.06.25          Orlando City 1 – 3 Montreal Impact
          win.png   09.07.25          Montreal Impact 4 – 0 New England Revolution
          draw.png   13.07.25          Columbus Crew 2 – 2 Montreal Impact
          win.png   16.07.25          San Jose Earthquakes 1 – 2 Montreal Impact
          win.png   19.07.25          Montreal Impact 2 – 1 Atlanta United
          win.png   26.07.25          New England Revolution 2 – 3 Montreal Impact
          win.png   02.08.25          Montreal Impact 2 – 1 Chicago Fire
          draw.png   09.08.25          New York City FC 1 – 1 Montreal Impact
          win.png   16.08.25          New York Red Bulls 0 – 2 Montreal Impact
          draw.png   23.08.25          Montreal Impact 1 – 1 Philadelphia Union
          win.png   30.08.25          Chicago Fire 0 – 1 Montreal Impact
          win.png   13.09.25          Montreal Impact 2 – 0 New York City FC
          win.png   20.09.25          Montreal Impact 3 – 0 Orlando City
          win.png   27.09.25          Montreal Impact 2 – 0 New England Revolution
          win.png   11.10.25          Montreal Impact 4 – 2 LA Galaxy
          draw.png   18.10.25          Montreal Impact 0 – 0 Columbus Crew
          win.png   25.10.25          Portland Timbers 0 – 1 Montreal Impact

Tabell
MLS Eastern Conference
4c30c6bad079a08d342604509bb8c353.png

MLS Supporters’ Shield
5f3fbe2a876153208da136235e9863b4.png

En helt fantastisk rekke resultater der vi går ubeseiret og tar 43 av 51 poeng mulige henter oss opp på en 5. plass i MLS Eastern og 7. plass i Supporters’ Shield. Dette kvalifiserer oss til Eastern Conference Joker, hvor vi skal møte Toronto FC på bortebane. Vinneren her skal spille Eastern Conference Cup, som en kvalifisering til MLS-cup. Med prestasjoner som har blitt levert så langt i denne klubben, kan jeg ikke forstå noe annet enn at vi skal være med og kjempe her. Jeg spår en meget spennende fremtid i denne klubben.

1

Wow, imponerande start! MLS er ein spennande liga, som eg berre har forsøkt meg i ved eit par anledningar, men aldri klart å sette meg heilt inn i det. Krysser fingrane for at resultata dine held fram, og at du kan gjere det sterkt i sluttspelet. Lykke til!

0

Hele MLS virker forvirrende synes jeg. Alt fra usymmetrisk kampprogram til overgangsvindu og behovet for å avslutte med sluttspill virker rart. Serien består etter min oppfattelse av 11 kamper mot lagene fra det andre conference og 23 mot lag fra samme conference. I så tilfelle møter vi 3 lag fra vårt eget conference 3 ganger mens de andre bare to ganger, noe som kan slå skeivt ut på tabellen. Sluttspillet skal vel kunne sikre en mer rettferdig vinner i så fall (noe som vel må gjøre MLS-cup mer prestisjetung?) men ville gitt mer mening å stoppe på 31 kamper. Overgangsreglene som gjelder er jo også helt annerledes enn andre steder, og jeg kommer nok til å være forsiktig med hva jeg tar for meg her. Så langt er ingen spillere kommet eller gått, men når klubben har ikke mer enn 14-15 spillere som holder nivået, må det nok komme noen inn. Forhåpentligvis tar det ikke mer enn 2-3 sesonger å vinne CL her, så jeg slipper å rote for mye på overgangsfronten..

0

Er vel slik idretten er lagt opp i store delar av USA vil eg tru? "Gruppespel" etterfulgt av sluttspel. Også er jo draftingen noko spesiell i tillegg, utan at eg har satt meg ordentlig inn i heile oppsettet. Men merkeleg oppsett, det skal seiast ja. Men så lenge du får resultata på bana kan du møte same lag 34 gongar, var iallfall det eg tenkte når eg spelte, hehe. Kryssar fingrane for deg i CL. Veit du om CL i Nord-Amerika og Sør-Amerika er slått saman, slik at du vil møte lag frå Brasil, Argentina og Mexico når du ein gong kjem deg til CL, eller er det kun for Nord-Amerikanske klubbar?

0

Er nok vanlig format i USA, ja. Amerikansk fotball har jo Super Bowl som en finale av sluttspillet, mens i ishockey er det vel Stanley Cup. Synes bare det er tungvindt måte å gjøre det på, selv om det ser ut til å funke. For min del har jo uansett kampene gått meget fint så langt. Hvordan draftingen funker har jeg ikke satt meg inn i selv enda, men ettersom sesongen går mot slutten må jeg nok det snart. Blir interessant å se hva som dukker opp og hvordan det blir. Må som sagt ha inn noe foran neste sesong, så mulig det kommer via draft da.

Tror CL i Nord- og Sør-Amerika er delvis avskilt. Tror nok ikke jeg vil møte lag fra Brasil, Argentina, osv. nå i Nord-Amerikansk CL, men lag fra Mexico skal være kvalifiserte her. Har ikke sjekket skikkelig opp, men når jeg har sett over ting er det dette jeg har lagt merke til.

Edited by Hotspur96
1

Skjønner. Uansett så får vi satse på at ditt USA opphold er så kort som mulig, og at du etterkvart kjem deg vidare.

0

Dæven for en start i MLS! Hva angår CL så er det avskilt, men så vidt jeg vet er Mexicanske lag med i både nord og sør-amerikansk CL (spør meg ikke hvorfor) samt sør-amerikas svar på EL, Copa Sudamericana

1

Del 33: Sluttspill og canadisk cup

Med en fantastisk opphenting og avslutning på sesongen skulle vi spille kvalifiseringskamp (MLS Joker) om å få bli med i Conference-sluttspillet. Formen er god, og selv om alle gode ting må ta slutt, håper jeg virkelig vi kan fortsette det vi har gående nå en liten stund til. Men før dette, må resultatet i den canadiske cupen presenteres. Finalen ble spilt i starten av min karriere her i Montreal, og det var et skikkelig derbyoppgjør mot Toronto. En seier her ville kvalifisere oss til neste års Champions League, så det var mye som sto på spill.

Cup: Amway Canadian Championship finale
          win.png   13.08.25          Montreal Impact 2 – 0 Toronto FC
          defeat.png   02.09.25          Toronto FC 3 – 2 Montreal Impact

Over to kamper vinner vi Amway Canadian mot Toronto FC, og sikrer oss plass i neste sesongs CL. Mye av grunnlaget ble lagt i hjemmekampen, for i bortekampen ble vi hardt presset og ledet på ett tidspunkt bare på bortemål. Til slutt sikret vi oss 4-3 sammenlagt, og selv om vi gikk på vårt første tap, er jeg mer enn fornøyd med å vinne sammenlagt.

Sluttspill
          win.png   29.10.25          Toronto FC 1 – 2e Montreal Impact                         Joker
          win.png   02.11.25          Montreal Impact 4 – 1 New York Red Bulls            MLS Eastern Conference semifinale kamp 1
          draw.png   09.11.25          New York Red Bulls 1 – 1 Montreal Impact            MLS Eastern Conference semifinale kamp 2
          win.png   25.11.25          Montreal Impact 2 – 0 Philadelphia Union              MLS Eastern Conference finale kamp 1
          win.png   03.12.25          Philadelphia Union 3 – 4 Montreal Impact              MLS Eastern Conference finale kamp 2
          win.png   13.12.25          Montreal Impact 1 – 0 LA Galaxy                           MLS Cup

Spillerstatistikk
Toppscorer: Yan (15 mål)
Høyeste gjennomsnittlige rating: Yan (7.17)
Flest assists: Juan Guillermo Cardona (14 målgivende)
Best pasningsprosent: Matías Laba (90%)
Flest ganger banens beste: Juan Guillermo Cardona (4 ganger)
Flest gule kort: Daniel Merritt (11 gule kort)
Flest røde kort: Joey Ayala & Matías Laba (1 rødt kort)

Sesongens priser
Sesongens spiller blant fansen: Yan (45%)
Sesongens signering: Yan
Sesongens unge spiller: Juan Guillermo Cardona
Sesongens lag:
                        e8413bc3f8c8f2d6faeb25f01c6157c6.png

En svært vellykket sesong blir kronet med seier i sluttspillet. Veien dit virket umulig når jeg tok jobben, men når laget tar poeng i kamp etter kamp kan det meste gå i orden. Det har riktignok ikke vært uten dramatikk, og ikke mye skulle vært annerledes for at vi hadde røket tidligere. Jokerkampen avgjorde vi i ekstraomgangene etter 120(!) minutter, og en straffesparkkonkurranse kunne fort gått andre veien. I tillegg har vi en ellevill 3-4-kamp mot Philadelphia bak oss på veien, der vi viste tydelige svakheter bakover (men desto større styrke fremover) på banen. Seieren er mer enn jeg kunne håpe på, men en fantastisk innsats av spillerne sesongen gjennom gjorde det nært umulige mulig. Nå venter en intens oppladning til neste sesong, og måtte den bli like suksessfull som denne.

Edited by Hotspur96
1

Wow, det må eg sei, dette er verkeleg solide prestasjonar. Dette hadde eg aldri trudd du skulle få til med den starten Montreal hadde på sesongen. Imponerande saker, no skal det bli spennande å sjå korleis det går over ein full sesong, samt kva som skjer på overgangsmarkedet.

0

Del 34: Drafting

Med en god fjorårssesong blir vi nødt til å prestere godt videre. Styret har skrudd opp forventningene til denne sesongen betraktelig, og vi skal spille Champions League fra høstparten av. Det blir helt klart et fokus om å prøve å vinne CL nå (og med det avslutte i USA fortest mulig), men uten at det skal gå for mye utover kampene i MLS. Det er med andre ord en stor oppgave som ligger foran meg.

Forventninger til sesongen
            MLS: Vinn MLS
            Supporters’ Shield: Vinn Supporters’ Shield
            Amway Canadian Championship: Nå finale

Budsjetter
            Overgangsbudsjett: 21 827 417 kr
            Lønnsbudsjett: 1 870 574 kr p/u

Overganger inn

en.png       Alejandro Little           Toronto FC     Draft
            it.png       Enrico Cassaro           Fri transfer
            ca.png       Luca Reilly                  Fri transfer     Draft

Overganger ut

wal.png       Sam Vokes                  Fri transfer
            ca.png       Daniel Farrell               Sounders 2    Lån
            + 5 ubrukte spillere til fri transfer

Treningskamper

win.png   11.02.26          Columbus Crew 0 – 3 Montreal Impact
          defeat.png   18.02.26          DC United 1 – 0 Montreal Impact
          win.png   21.02.26          LA Galaxy 2 – 4 Montreal Impact
          win.png   02.03.26          Tulsa 0 – 1 Montreal Impact

Det blir ingen stor forsesong, men vi gjør det greit. Dersom vi ser på overgangene er det ikke den kvaliteten jeg håpte på, men Little kommer inn og forsterker på offensiv midtbaneplass og Cassaro gir oss en fin rotasjonsmulighet på vingplass. Luca Reilly er tiltenkt en plass på benken, og kan spille som både høyre- og venstreback. Vi er nok litt sterkere enn forrige sesong, men det er ikke et optimalt overgangsvindu så langt.
Det som da er mer gledelig er at vi har spilt gode treningskamper, sett bort i fra kampen mot DC United. Både Columbus Crew og LA Galaxy har blitt slått overbevisende, og vi ser ut til å kunne prestere på tilsvarende nivå som vi avsluttet fjoråret.

0

Del 35: Sterk fortsettelse

Vi går inn i årets sesong med en god følelse etter forsesongen. Laget er smått forsterket og vi har prestert godt i treningskampene. Det er store forventninger til hva vi skal klare denne sesongen, men ut fra fjoråret skal vi kunne være i nærheten av å oppfylle disse forventningene. Selv om CL er det store målet, må vi være med og kjempe i serien også. Derfor håper jeg vi klarer å fortsette som vi har gjort helt siden jeg tok jobben i Montreal.

Kamper
          win.png   11.03.26          New York Red Bulls 0 – 2 Montreal Impact
          win.png   14.03.26          Montreal Impact 2 – 0 FC Dallas
          defeat.png   20.03.26          Philadelphia Union 1 – 0 Montreal Impact
          defeat.png   25.03.26          Montreal Impact 0 – 1 Portland Timbers
          win.png   28.03.26          Chicago Fire 2 – 3 Montreal Impact
          win.png   04.04.26          Montreal Impact 2 – 0 Atlanta United
          win.png   08.04.26          Toronto FC 1 – 2 Montreal Impact
          win.png   11.04.26          Montreal Impact 4 – 1 New York Red Bulls
          win.png   17.04.26          New York City FC 0 – 1 Montreal Impact
          win.png   22.04.26          Montreal Impact 2 – 0 Columbus Crew
          win.png   03.05.26          Philadelphia Union 1 – 3 Montreal Impact
          draw.png   10.05.26          DC United 2 – 2 Montreal Impact
          win.png   16.05.26          Montreal Impact 3 – 0 Chicago Fire
          win.png   20.05.26          San Jose Earthquakes 0 – 3 Montreal Impact
          win.png   27.05.26          Montreal Impact 4 – 0 New England Revolution
          draw.png   30.05.26          Minnesota 0 – 0 Montreal Impact

Cup: Amway Canadian Championship semifinale
          win.png   06.05.26          Montreal Impact 3 – 0 Edmonton
          win.png   13.05.26          Edmonton 0 – 3 Montreal Impact

Tabellsituasjon
MLS Eastern Conference
4f1e0714066a9bd8f40318dccc24ef3e.png

MLS Supporters’ Shield
558830cb35fe165b8ca5da9721ccc822.png

Etter omtrent halv sesong ligger vi der vi ønsker. Det startet litt trått med 2 seire og 2 tap på de 4 første kampene, men etter det er vi ubeseiret. I vårt conference har vi tatt en klar ledelse, og bør kunne komme oss videre derfra til sluttspill greit. Supporters’ Shield leder vi også, men der bare med 2 poeng og en kamp mer spilt enn Seattle Sounders. Det blir nok mye tettere her, men forhåpentligvis kan vi være på toppen ved sesongslutt også. Det er helt klart de defensive kvalitetene som gjør at vi ligger der vi gjør, med 9 rene bur og kun 9 mål i mot. Ellers ble det seier i semifinalen i Amway Canadian, noe som gjør at vi skal spille finale i den canadiske cupen på høstparten. Jeg får nå en litt påtvunget sommerpause som konsekvens av at Canada arrangerer VM sommeren 2026, og halvparten av spillerne våre skal være med her. Forhåpentligvis slites de ikke helt ut her, slik at de klarer å stå sesongen ut.

1

Fantatiske resutat du leverer nok ein gong. Spennande å sjå korleis du klarar deg gjennom ein heil sesong. Hadde vore kjekt med seier i Supporter's Shield, sjølv om det sjølvsagt er CL som er hovudmålet.

0

Tror det er sjelden jeg har hatt ei så god resultatrekke på FM. Litt usikker på hvorfor det plutselig løsnet så til de grader når jeg kom til MLS, men taktikken virker jo supert. Når du spiller 16 kamper (18 med cup) uten å slippe inn mer enn 9 mål, og holder nullen i 9 kamper (11 med cup) så er det nødt til å resultere i poeng. Har ikke hatt det sterkeste laget offensivt, men stenger så godt bakover at det er nok. Håper jo resten av sesongen blir like suksessfull, men tror ikke vi holder samme nivå mtp. flere kamper som skal spilles og spillere som kommer rett fra VM.

Prestasjonene har blitt lagt merke til av forbundet i USA, for litt utpå høsten kom denne meldingen:
122a3934acaf2df368dc40713dc871ae.png

Tok ikke jobben, men tar det som et tegn på at laget leverer svært gode resultater for tiden.

0

Del 36: Nesten-kollaps

Etter den sterke innledningen på sesongen lå vi godt an i serien, og vi hadde full fart mot å vinne Supporters’ Shield, samt kvalifisere oss til Eastern Conference-sluttspillet. I sommerpausen ble det arrangert fotball-VM i Canada, noe som resulterte i at jeg hadde 10 spillere på landslagsoppdrag. Hvordan det ville slå ut i serien videre er uvisst, men forhåpentligvis har de fått nok hvile til å være klar for en tøff høstsesong.

Kamper
          win.png   27.06.26          Montreal Impact 5 – 0 New York Red Bulls
          win.png   08.07.26          Colorado Rapids 0 – 1 Montreal Impact
          win.png   15.07.26          Montreal Impact 2 – 0 New England Revolution
          draw.png   18.07.26          New England Revolution 1 – 1 Montreal Impact
          win.png   26.07.26          Montreal Impact 1 – 0 Orlando City
          win.png   01.08.26          Atlanta United 1 – 2 Montreal Impact
          defeat.png   08.08.26          Montreal Impact 0 – 1 Toronto FC
          win.png   15.08.26          Montreal Impact 2 – 1 New York City FC
          defeat.png   22.08.26          Columbus Crew 4 – 0 Montreal Impact
          defeat.png   29.08.26          Montreal Impact 0 – 3 Atlanta United
          win.png   19.09.26          Montreal Impact 1 – 0 DC United
          win.png   26.09.26          Orlando City 0 – 3 Montreal Impact
          win.png   30.09.26          Montreal Impact 2 – 0 Philadelphia Union
          defeat.png   03.10.26          LA Galaxy 2 – 0 Montreal Impact
          win.png   07.10.26          Montreal Impact 2 – 1 Sporting Kansas City
          draw.png   10.10.26          Montreal Impact 2 – 2 Real Salt Lake
          draw.png   17.10.26          Vancouver Whitecaps 1 – 1 Montreal Impact
          defeat.png   24.10.26          Houston Dynamo 2 – 1 Montreal Impact

Cup: Amway Canadian Championship finale
          draw.png   12.08.26          Montreal Impact 1 – 1 Vancouver Whitecaps
          draw.png   26.08.26          Vancouver Whitecaps 1 – 1s Montreal Impact

Tabell
MLS Eastern Conference
bba40dac7ebda442247813152d7aa613.png

MLS Supporters’ Shield
1ce49101e7b57fb02ebbc201f8945931.png

Vi avslutter ikke seriespillet med stil, men gjør det vi må for å oppfylle forventningene; Supporters’ Shield vinnes og vi kvalifiserer oss til sluttspillet. Dette til tross for en lengre dårlig periode fra august av, men poengene vi trengte kom. Jeg tror noe av skylden kommer nok av VM, noe jeg mistenkte at ville skje, ettersom det førte til mer slitne spillere og et tettere kampprogram nå på høsten. I tillegg vinnes Amway Canadian etter en nervepirrende straffesparkkonkurranse som ender 5-6 (etter 10 straffer), så vi kan ikke være misfornøyd så langt. Nå venter sluttspillet, hvor vi kjemper om å vinne MLS for andre år på rad.

0

Kommer til å ta pause fra spillingen (og dermed også saverapporten) pga. travel hverdag. 

0

Del 37: Sluttspill og Champions League-gruppespill

En fantastisk sesong så langt har endt med seier i MLS Supporters’ Shield og 1. plass i Eastern Conference. Med det var vi kvalifisert for Eastern Conference semifinale, og slipper å spille jokerkamp som i fjor. Det gir oss en ekstra uke til å ordne ting på treningsfeltet, for formen må bedres betraktelig i forhold til hvordan vi avsluttet sesongen. Men først, la oss se på CL-gruppespillet.

Cup: CONCACAF Champions League
          win.png   05.08.26          Municipal (GUA) 1 – 2 Montreal Impact
          win.png   19.08.26          Montreal Impact 4 – 0 Santos Laguna
          win.png   16.09.26          Santos Laguna 2 – 3 Montreal Impact
          defeat.png   23.09.26          Montreal Impact 1 – 2 Municipal (GUA)

Tabell
6ea3773c53e56195b5ca4142b8e0704e.png

Vi kom oss fint gjennom gruppespillet. Mexicanske Santos Laguna var nok vår tøffeste utfordring, men når vi høvlet over dem på hjemmebane følte jeg meg sikker på å ta meg videre. Returoppgjøret vant vi med knappest mulig margin etter å ha snudd 2-0 til 2-3, i en kamp som sikret avansement. Siste kampen mot Municipal fra Guatemala ble dermed ubetydelig, og vi taper med et reservepreget lag.

Trekningen for kvartfinalen har gitt oss verst tenkelige motstander, når vi møter regjerende mester CF Monterrey. Skal være et defensivt godt lag som enda ikke har sluppet inn mål i CL, noe som kan by på en utfordring for oss. Trenger definitivt å fikse de offensive problemene vi har hatt i det siste for å komme meg videre derfra, men har nå hele vinterpausen på å fikse dette.

Sluttspill
          draw.png   01.11.26          Columbus Crew 0 – 0 Montreal Impact        MLS Eastern Conference semifinale kamp 1
          draw.png   08.11.26          Montreal Impact 0s – 0 Columbus Crew       MLS Eastern Conference semifinale kamp 2
          draw.png   24.11.26          DC United 1 – 1 Montreal Impact                 MLS Eastern Conference finale kamp 1
          draw.png   02.12.26          Montreal Impact 1s – 1 DC United               MLS Eastern Conference finale kamp 2
          defeat.png   12.12.26          Montreal Impact 0 – 2 Seattle Sounders       MLS Cup

Vi kommer oss dessverre ikke opp på det nivået vi kan prestere på, og spiller kjedelige uavgjortkamper i Eastern Conference-sluttspillet. Begge oppgjørene her vinner vi på straffer, noe som kvalifiserte oss til MLS Cup. Her sa det derimot stopp, og vi taper mot Seattle Sounders. Svakt forsvarsspill bak begge målene deres, og vi klarte egentlig aldri å true ledelsen deres. Vi ender som tapende finalist i årets MLS-sluttspill.

Spillerstatistikk
Toppscorer: Paul Robles (18 mål)
Høyeste gjennomsnittlige rating: Mark Johnson (7.32)
Flest assists: Yan (14 målgivende)
Best pasningsprosent: Jorge Gonzáles (93%)
Flest ganger banens beste: Paul Robles & Yan (6 ganger)
Flest gule kort: Jorge Gonzáles (10 gule kort)
Flest røde kort: Jorge Gonzáles (3 røde kort)

Sesongens priser
Sesongens spiller blant fansen: Mark Johnson (34%)
Sesongens signering: Enrico Cassaro
Sesongens unge spiller: Alejandro Little
Sesongens lag:
                        d8968c108ebce224aa0608d539884305.png

0