guttormsen

5 divisjon

46 posts in this topic

Hvis det er researchere for den enkelte klubb bør det være oppdatert, hvis ikke er det nok dårlig med spillere

Vet du om Lyn har researchere?

0

Vet du om Lyn har researchere?

Undertegnede gjør researchen for Lyn, den skal være sånn forholdsvis OK

0

Undertegnede gjør researchen for Lyn, den skal være sånn forholdsvis OK

Gleder meg! :D Kjøper fm med en gang jeg kan spille med Lyn... hehe

0

Heisann, kjapt spm.

Den norske databasen du lager nå, den tar høyde for omleggingen av seriesystemet? At 2 divisjon fra og med neste sesong kun har 2 avdelinger blant annet, og at 3 divisjon slankes også!

0

har prøvd meg på og lage det nye ligasystem, og må si det sånn at det er ganske så utfordrene.. legger den ut når jeg er ferdig, om Reyes ikke har lagt ut sin innen den tid.

0

det nye ligasystemet ligger vel inne og trer i kraft i 2017? Gjorde ihvertfall det hos meg. Eneste feil er vel at kun lag nr 3  i obos får kvalik til tippeligaen, det blir likt som før med nr 3,4,5,6 i kvalik ..  Om det ikke er 3.div sitt system dere snakker om da. Det er vel ikke akkurat lagt inn.

0

Nærmer det seg noe? :D Vurderer starte ny save etter å ha lasta ned en megapack, men om Norsk lavere div. er like rundt hjørnet holder jeg igjen! :)

1

Bumper denne. Vi er nå midten av Februar. Er det fremdeles ingen som har laget en Norsk database med lavere divisjoner?

0

18 hours ago, MartinF said:

Bumper denne. Vi er nå midten av Februar. Er det fremdeles ingen som har laget en Norsk database med lavere divisjoner?

Det er norsk database med lavere divisjoner på steam workshop, men den har en del problemer og har ikke blitt oppdatert siden den ble lagt ut.

0

eliteserien-5div(kun noen avd i 5div) oppdatert , måtte kutte ut hele playoffen både fra tippeliga til obbos å obos til postnord, ble bare tull med at lag reiste på ferie.

så 3 lag rykker ned fra eliteserien, 2 lag rykker direkte opp fra obos, mens 4 lag spiller playoff om den siste opprykksplassen til eliteserien, 3 lag rykker ned fra obos, avdelingsvinnerene i post nord rykker opp , lag nr 2 i begge postnord avdelingene spiller playoff om opprykk til obos, blir desverre sånn dette året siden norske ligaen er helt fucka i editoren iår desverre, men er bedre enn ingenting.

norway 2_9A1E466A-AD70-4816-B637-E6B7A4CB72BA.fmf

Edited by Agi
1

Reyes når e du ferdig med og ordne ligasystemet i norge?

0

han får det ikke til i år, så jeg har lagd den

0

On 14.3.2017 at 9:53 PM, Agi said:

han får det ikke til i år, så jeg har lagd den

Har du laga 5 div og opp?? Send meg link så æ får lasta ned?

0