guttormsen

5 divisjon

46 posts in this topic

Det kommmer etterhvert.

1

Jeg trenger 4. divisjon. Skal ta Grüner til Eliteserien.

0

Jobber med det nå, men SI har gjort sine feil, feks har de satt 14 lag til å rykke ned fra 2.divisjon avd 1 og 2 neste år, sånn som det er i alle 4 avdelingene i år. Fikser det til 3 fra hver som er det riktige. Samtidig er det å fikse lagene fra forskjellige ligaene opprykk/nedrykk osv. Satser på å ha 4.divisjon klar om ikke altfor lenge :)

0

Jobber med det nå, men SI har gjort sine feil, feks har de satt 14 lag til å rykke ned fra 2.divisjon avd 1 og 2 neste år, sånn som det er i alle 4 avdelingene i år. Fikser det til 3 fra hver som er det riktige. Samtidig er det å fikse lagene fra forskjellige ligaene opprykk/nedrykk osv. Satser på å ha 4.divisjon klar om ikke altfor lenge :)

Gjør du det sånn at det ikke går an å rykke opp fra 3. divisjon og 4. divisjon, akkurat som i årets sesong??? 

0

Ser også feil i Obosligaen fra 2017. Kun ett lag får kvalikk for opprykk til eliteserien.. Det skal være likt som før, med kvalikk for lag på 3,4,5,6 plass.  også skal vel kun to lag rykke ned fra obos, og tredje siste lag i obos skal ut  i kvalik mellom 2-erne i 2.divisjon. sånn jeg har forstått det.

0

Gjør du det sånn at det ikke går an å rykke opp fra 3. divisjon og 4. divisjon, akkurat som i årets sesong??? 

Starter du i 2016 blir det som det ja, starter du i 2017 derimot får du nye systemet. Det er planen

0

Heisann. Lengter etter ditt legendariske årlige arbeid som gjør at vi andre kan spelle nedover i divisjonene. Når du er klar, Reyes, kommer det til å ligge her, eller et annet sted?

0

Jeg jobber med den, men SI har virkelig gjort mye rart med editoren som gjør det litt problematisk med tanke på nye systemet 2017. Satser på å ha noe i løpet av uka.

0

Konge. Helt konge. Takk igjen for at du leverer år etter år :-)

0

Fantastisk at Reyes9 ligger an til å bli ferdig med database som tar oss nedover i divisjonene før SI klarer å få ut en patch så norsk database faktisk fungerer i FM Touch.. Bare å ta seg hatten for Reyes9! Legger ned uvurderlig mengde arbeid hver sesong!

0

Vet du noe mer om når vi kan forvente at denne er klar reyes9? Ikke for å mase altså ,men jeg er bare ivrig etter å komme ordentlig i gang her....

0

Nå kom nye oppsettet for 2017 ut så skal se på det senere idag når jeg får tid, så håper jeg å få ut ihvertfall 3.divisjon ikveld og videre ned imorgen hvis jeg får tid.

0

Nå kom nye oppsettet for 2017 ut så skal se på det senere idag når jeg får tid, så håper jeg å få ut ihvertfall 3.divisjon ikveld og videre ned imorgen hvis jeg får tid.

​Får du med 3. div ila dagen? Skal starte fil i Norge og det å ha 2. lag med gir spillet en ny dimensjon :)

0

Etter en del problemer nærmer det seg nå :)

0

Har dessverre ikke hatt så mye tid i det siste pga personlige årsaker og at det var noen problemer i editoren angående lagingen av databasen. Skal derimot prøve å få gjort det i løpet av uken :)

3

Vil det være slik at det er ekte spillere med ekte stats i 3.div, eller hvordan fungerer det, er det noe jeg eventuelt må sette opp selv? :o

0

Hvis det er researchere for den enkelte klubb bør det være oppdatert, hvis ikke er det nok dårlig med spillere

0