jelsapriest

Planer for fm 17

17 posts in this topic

Lurte på om hva folk har i planene til det nye fm. Noe nytt som skal prøves? Nytt land,lavere i divisjonen eller en challenge?

Jeg tror jeg skal starte med Vard Haugesund og spille med dem til jeg vinner Champions League! Å så vinne topp 5 ligane i Europa før jeg prøve meg i en ny nasjonal og landslag

0

For mitt vedkommende blir det diverse challenges. Ultimate Football Manager Challenge blir nok den første. Her gjelder det å starte med laveste erfaring/rykte og bygge seg opp til å vinne ligaen i 10 nasjoner, og Champions League på alle 5 kontinenter, samt landlagstureringene på alle kontinenter.

0

Hahaha, dere spiller så annerledes enn meg.  :D  
Jeg spiller aldri mer enn fire sesonger. Stort sett blir det med en enkelt sesong før jeg prøver noe annet. 

På FM17 planlegger jeg å starte medd det samme laget jeg har startet med de siste ti sesongene. Everton. Jeg aner ikke hvorfor det har blitt slik, jeg er ikke Everton-fan eller noe slikt, men nå har det på en måte blitt tradisjon.

0

For meg er det kun et lag jeg vil starte med, LIVERPOOL :D

0

Vil beta-save bli sletta når offisielle FM17 kommer ut? Første gang jeg prøver meg på beta..

0

Vil beta-save bli sletta når offisielle FM17 kommer ut? Første gang jeg prøver meg på beta..

Du kan fortsette på beta-saven når fullversjonen kommer ut. :)

0

Starte med vinbjart så får vi se hvor vinden fører meg

Måtte logge inn for første gang på mange måneder. Hvorfor Vindbjart? Husk å bruke Mathias Svenson mye  ^_^

1

Driver å laster ned FM17 nå, er det beta versjonen inni denne? Finner ikke en egen Beta download

Det er betaen du laster ned, ja. På utgivelsesdatoen lastes fullversjonen automatisk ned. Du må starte nytt spill for å få fullt utbytte av fullversjonen, men du kan velge å fortsette på saven du har.

0

Måtte logge inn for første gang på mange måneder. Hvorfor Vindbjart? Husk å bruke Mathias Svenson mye  ^_^

liker vindbjart klubben og liker å starte lit nede i divisjonene og jobbe seg oppover. rykket opp til første divisjon første året med vindbjart er på  3 året i 1 divisjon =)

0

Vurderer å starte helt på scratch uten klubb og minst mulig tidligere erfaring. HAr alltid "juksa" tidligere med max på lisens og landslagspill.

Noen som har erfaring med hvor fort man får stats og evt. tilbud om kurs for nasjonal og kontinental-lisens?

0

Vurderer å starte helt på scratch uten klubb og minst mulig tidligere erfaring. HAr alltid "juksa" tidligere med max på lisens og landslagspill.

Noen som har erfaring med hvor fort man får stats og evt. tilbud om kurs for nasjonal og kontinental-lisens?

Spilte litt med dette på 16, og har begynt en save også på 17. Har for øyeblikket spilt 2 sesonger, der jeg har overgått forventningene begge sesongene med Fana, og har ikke gått opp så mye. Klubben har ikke de beste økonomiske ressursene heller, så jeg får ikke godkjendt mine forespørsler om å bli sendt på kurs.

Men så lenge du gjør det godt (resultatmessig, spillermessig og økonomisk), så vil statsene dine gå mer og mer opp. Men tror nok du er avhengig av kursene for å få de virkelig gode statsene.

Legger ved bilder av managerprofil rett etter saven startet, og hvordan det ser ut nå.

post-38870-0-36672000-1478012022_thumb.jpg

post-38870-0-50107000-1478012030_thumb.jpg

0

Dette er veldig gøy og anbefales på det sterkeste. Men hvor fort du får lov til å gjennomføre kurs avhenger veldig av hva slags klubb du får. Om klubben har god økonomi og føler at de andre trenerne kan gjøre jobben på treningsfeltet for deg, så kan du starte umiddelbart etter første klubb har signert deg. De 3 første kursene tror jeg tar cirka 4 måneder, de 2 neste 6 måneder og de 2 siste 12 måneder.

Men stats går litt opp bare for erfaring og rykte også, så her gjelder det å gjøre det så godt som mulig og være tålmodig.

0

Av en eller annen grunn ble det veldig lite FM16 spilling (rundt 70 timer), så satser på å få spilt FM17 mye mer. Hadde i utgangspunktet planer om en save der jeg starter fra scratch på stasjonær PCen, også en obligatorisk Brann save på det litt tregere laptopen. 

Hadde store planer om å starte en Everton save, som jeg har gjort på en del tidligere versjoner, på FM16, men kom aldri så langt, så dette blir nok sikkert en prioritet på FM17 og.

Veldig spent, og gleder meg sykt, bare håpe jeg klarer være mer aktiv enn på 16! 

0

Noen som vet om det kommer filer som gjør at vi kan bruke 3. og 4. div-lag? 

0