Reyes9

Norsk liga - 2015

86 posts in this topic

Her kommer den etterlengtede versjonen av norsk liga for FM 16:

Filen legges her:

dokumenter - sports interactive - FM 16 - editor data - her!

Har du ikke editor data-mappen, lager du den selv som ny mappe.

Du skal laste ned filen, ikke åpne den i program eller lignende. Last den ned til datamaskinen din. Deretter flytter du filen til tidligere nevnte sted og som på bildet under.

OBS! Anbefaler kun å laste ned 9.divisjon hvis du skal spille med et lag i 8 eller 9.divisjon (Akershus) da jeg merket at PCen min ble betydelig varmere av så mange divisjoner på en gang. Går greit hvis du har skikkelig spill-PC.

post-13989-0-50178100-1448653914_thumb.png

Norsk 9.divisjon_1C0CB7EA-D7B0-4B6B-885A-FA2133604380.fmf

Norsk 7.divisjon_2091B515-052D-4DF9-9AE8-A49AD959E204.fmf

Norsk 6.divisjon_C939E015-D18D-4C6D-BC36-3B90D6E3AEC1.fmf

Norsk 5.divisjon_79660E60-9A2D-42A0-B6ED-F8450073BE1E.fmf

Norsk 4.divisjon_51EF8346-E5A0-4AB2-B549-09F351109AFB.fmf

14

Når du starter nytt game, pass på at filen er aktivert. Da skal det funke.

0

Gleder meg som bare det til og starte med mitt kjære vare i 5 div når du kommer så langt. Eller kanskje til og med lengre ned i divisjonen:=)

0

Er det forresten noen som får denne til å virke? Jeg får bare en rød "varselstrekant" og info om at 4.divisjon ikke virker fordi det bare er 13 lag i mange avdelinger. Det er heller ikke mulig å bare velge 3.divisjon?

0

Funker fint den, testet nå. Sikker på at du har siste patch og ikke spiller med andre editorfiler som kan kræsje med den?

0

Hei. Jeg bruker susie sin real name fix, vet ikke om det kan være noe som kræsjer der......merkelige greier. Jeg får prøve litt frem og tilbake.

0

Hvor langt ned har du planer om å gå? Ifjor så stoppet du vel på 5. Divisjon men tidligere så har du vel gått så langt som 6-7. Divisjon om jeg ikke husker helt feil?

Og er det noen som helst mulighet for å få brukt modifiserte databaserer med Classic Mode? Auto synkronisering av saves så man kan gå fra stasjonær, til bærbar og over til nettbrett frem og tilbake og bare fortsette der man slapp høres unektelig attraktivt ut spør du meg.

0

Jeg tror ikke du kan bruke databaser i classic-mode dessverre.

Jeg har planer om å gå videre nedover i divisjonene etter hvert :)

0

Hvordan definerer du "etter hvert"?  :P

Ikke noe mas eller press, men jeg avventer heller å starte opp med spillet om vi snakker et par dager til en uke. Men snakker vi fort flere uker så starter jeg heller med en save i 4. Divisjon!

Setter veldig stor pris på arbeidet du legger ned!  :D

0

Kan noen si meg hvordan jeg gjør dette med babysteg her? Jeg har mac og når jeg klikker på den veldagte fila så står det "søk i program" eller "søk i appstore" Hva gjør jeg? 

0

Kan noen si meg hvordan jeg gjør dette med babysteg her? Jeg har mac og når jeg klikker på den veldagte fila så står det "søk i program" eller "søk i appstore" Hva gjør jeg? 

Ikke noe hokus pokus dette ;)

Du trenger kun å flytte den nedlastede fila til:

Dokumenter->Sports Interactive->Football Manager 2016->editor data

Edited by FootballFanatic
0

Ikke noe hokus pokus dette ;)

Du trenger kun å flytte den nedlastede fila til:

Dokumenter->Sports Interactive->Football Manager 2016->editor data

Så jeg åpner fila, klikker på "velg program" og gjør slik du sier, men det stopper opp når jeg er på editor data, det går ikke å fortsette etter det. Jeg får ikke lagra filen der...

Men ellers så takker jeg for svar, er ikke akkurat dette som er min sterkeste side :roll:

0

Så jeg åpner fila, klikker på "velg program" og gjør slik du sier, men det stopper opp når jeg er på editor data, det går ikke å fortsette etter det. Jeg får ikke lagra filen der...

Men ellers så takker jeg for svar, er ikke akkurat dette som er min sterkeste side :roll:

Det samme skjer med meg! 

0

Det samme skjer med meg! 

Her misforstår dere nok! Dere trenger ikke å åpne selve fila, den skal bare flyttes til en mappe som heter editor data.

Ta en titt her:

EGTl5JZ.jpg
1

Her misforstår dere nok! Dere trenger ikke å åpne selve fila, den skal bare flyttes til en mappe som heter editor data.

Ta en titt her:

EGTl5JZ.jpg
0

Ta en titt her:

EGTl5JZ.jpg

Jeg får lagt inn "fila" på Editor Data, men når jeg skal prøve å åpne den får jeg: "Det er ikke angitt noe program for å åpne dokumentet «Norsk 4.divisjon_51EF8346-E5A0-4AB2-B549-09F351109AFB (5).fmf».", og da får jeg valget om å søke i App Store eller velge et eksisterende program på maskinen. Veit liksom ikke hva jeg skal gjøre herfra...

0

Her kommer den etterlengtede versjonen av norsk liga for FM 16:

Ferdig med 4.divisjon så langt, noe jeg er fornøyd med tanke på at jeg kjøpte spillet i går ;)

Filen legges her:

dokumenter - sports interactive - FM 16 - editor data - her!

Har du ikke editor data-mappen, lager du den selv som ny mappe.

Hei. Jeg har Mac. Så får jeg ikke lastet ned filen. Hva gjør jeg?

0

Du har jo glemt Blaker i 4.divisjon Akershus?? må jo ha med de? rykket opp i år men det er jo laget alle snakker om med Svensken.. :)

0

Blaker spiller i 5.divisjon og ikke i 4.divisjon, derfor ikke med enda

0

Jeg får lagt inn "fila" på Editor Data, men når jeg skal prøve å åpne den får jeg: "Det er ikke angitt noe program for å åpne dokumentet «Norsk 4.divisjon_51EF8346-E5A0-4AB2-B549-09F351109AFB (5).fmf».", og da får jeg valget om å søke i App Store eller velge et eksisterende program på maskinen. Veit liksom ikke hva jeg skal gjøre herfra...

Som jeg har skrevet så skal du ikke åpne selve fila :cool:  Den skal bare flyttes i mappen som jeg nevnte, og så starter du spillet!

0

Reyes9, er dette oppdatering for "i år"? Altså, årets lag i 4.divisjon? For vi rykket opp med Kvæfjord IL til 4. div nå i sommer/høst men jeg klarer ikke finne dem i hverken Hålogalands eller Troms-avdelingen.

0