Sign in to follow this  
Followers 0
denstivearmee

Liverpool FC

11 posts in this topic

Jeg har spilt med Liverpool nå en sesong og har vunnet alt første sesongen:)

Premier League

Fa cup

Ligacup

Champions League

Hvis noen ønsker kan jeg prøve å få lagt ut taktikk og litt info om spillere.

Flere som har hatt hell med Liverpool?

0

Vant Champions Leauge første sesong, kom på 2 plass i Premier Leauge, men forsvant tidlig ut av cupene(5 runde i FA cupen, 4 runde i liga cupen, begge borte mot QPR).
Balotelli scora 20 mål i ligaen på 21 kamper mens Sturridge scora 15 mål på 15 kamper

0

Kan du informere om overgangene du har hatt hittil med klubben? 

- Spillere ut.

- Spillere inn. 

Eventuelt litt om hvordan taktikken din som du har brukt med å vinne alle disse trofeene? 

0

Se vedlegg,

Vant ligaen greit med god kontroll, derfor par smeller mot slutten av sesongen.

Ble lett motstand i Ligacup, Fa cup og CL finale, men tøffe kamper mot finaleplassene.

Sturridge var mye skadet, men scoret 35 på 35, 13assist som Falsk nier alene i en 4-3-3 formasjon.

Defensivt var det god kontroll og slapp motstanderen til få sjangser hvor jeg alltid hadde flere skudd på mål, uansett motstand og borte/hjemme.

Overgang inn:

Balanta , helt vill og fremtid i klubben.
Romero, kjempespiller, men mye skadet, mann for fremtiden.

Ødegaard fikk kun pot rating 165, men måtte ha han for det, men kun reserve, Demidov det samme, solgt med profitt.

Denis ble brukt noen kamper og var bra, men solgt neste sesong med profitt.

Solgte Kolo(gammel), og Johnsen(30år) fordi Flanagen og manquillo var gode nok.

Marcovic var enorm i alle kamper, sammen med sterling perfekte brytende spisser.

post-12573-0-14628000-1419801424_thumb.png

post-12573-0-06023900-1419801472_thumb.png

post-12573-0-11418700-1419801510_thumb.png

post-12573-0-85932900-1419801560_thumb.png

post-12573-0-01757700-1419801583_thumb.png

post-12573-0-11583200-1419801666_thumb.png

0

Hvis man skal spille med Liverpool på FM15, anbefaler jeg følgende:

- 1: Fjern dødkjøttet og spillere som har for mye lønn enn det de fortjener.

- 2: Finn et nytt støtteapparat! 

0

Se vedlegg,

Vant ligaen greit med god kontroll, derfor par smeller mot slutten av sesongen.

Ble lett motstand i Ligacup, Fa cup og CL finale, men tøffe kamper mot finaleplassene.

Sturridge var mye skadet, men scoret 35 på 35, 13assist som Falsk nier alene i en 4-3-3 formasjon.

Defensivt var det god kontroll og slapp motstanderen til få sjangser hvor jeg alltid hadde flere skudd på mål, uansett motstand og borte/hjemme.

Overgang inn:

Balanta , helt vill og fremtid i klubben.

Romero, kjempespiller, men mye skadet, mann for fremtiden.

Ødegaard fikk kun pot rating 165, men måtte ha han for det, men kun reserve, Demidov det samme, solgt med profitt.

Denis ble brukt noen kamper og var bra, men solgt neste sesong med profitt.

Solgte Kolo(gammel), og Johnsen(30år) fordi Flanagen og manquillo var gode nok.

Marcovic var enorm i alle kamper, sammen med sterling perfekte brytende spisser.

Hvilke laginstrukser brukte du ?

0

Skal godt gjøres å vinne alt med Liverpool i den første sesongen med det laget der.

Overgang inn:

Real Madrid i en CL-finale påstår du er lett? Kjøpte du virkelig Vadim Demidov?

0

INN:

- Eder Alvarez Balanta - River - 80 mill - blant de beste forsvarsspillerne som er på FM15, og som kommer til å vokse opp til å være den beste!

- Juan Cruz Komar - Boca - 35 mill - enda et talent som jeg sikret meg. "Av mange tippet å bli den neste Oscar Ruggeri" // "Lignende spiller som Mamadou Sakho").

- Jesus Vallejo - Zaragoza - 12 mill + på lån i den første sesongen til Zaragoza. 

- Lucas Romero - Velez - 55 mill - en vill defensiv midtbanespiller som kommer til å være blant de beste i løpet av noen få år.

- Munir - På lån fra Barcelona (7 mill) - Stort offensivt talent. 

- Youri Tielemans - Anderlecht - 80 mill - trenger ikke å si så mye om han, bare at han er et stort talent!

- Kepa Arrizabalaga - Atletic (på lån til Ponferradina) - 55 mill -  denne 19-år gamle keeperen kommer til LFC 01.07.2015, når han er ferdig med låneoppholdet i Ponferradina. Gleder meg til å se han i aksjon i klubben min. Tenkte først og fremst som en backup-keeper til Mignolet, som etterhvert tar over buret på førstelaget mitt.

- Humam Tariq - Al-Quwa Al-Jaqiya - 2,35 mill - ser ut til å være et stort talent. Lånte han ut i første sesongen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UT: 

- Glen Johnson - Southampton - Fikk 50 mill for Johnson. Hadde alt for mye i lønn, kontra ferdighetene hans. 

- Fabio Borini - Benfica - 90 mill - Ikke noe å diskutere om en gang!

- Jose Enrique - Zenit - 30 mill for Enrique. LFC har Moreno som jeg bruker fast uansett. 

Jeg prøvde også å selge Brad Jones, Kolo Toure og Lucas Leiva, men fikk ikke solgt dem. 

Var blant annet desperat til å selge Toure, men han krevde i overkanten av en halv million i uka, dersom han skulle forlate klubben. Det aksepterte jeg ikke. Prøver å selge dem igjen ved neste overgangsvindu (tvitvi). 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Store talenter i LFC: 

- Harry Wilson - lånte Wilson ut til Derby den første sesongen. Etter min mening så er han veldig spennende å følge med på og jeg tipper at jeg kommer til å bruke han i en del kamper når han kommer tilbake fra låneoppholdet. 

- Jerome Sinclair - lånt ut til Chesterfield. Dersom Sinclair får riktig mengde med førstelagsfotball og den riktige treningen kommer han til å bli en perfekt erstatter til Sturridge. Say no more!

- Brad Smith - lånt ut til Bournemoth 

- Ryan McLaughlin - lånt ut til Blackpool

Sterling er skadet, så som erstatter på høyre midtbane har jeg satt Jordon Ibe. Ennå er Ibe ikke like god som Sterling så klart, men han har overrasket meg så langt! Kommer til å bli en stor spiller og er et av de største talentene i LFC nå.

Emre Can er allerede et fast inventar i laget mitt. Bruker han for det meste som defensiv midtbane, men dersom det er krise i forsvaret, kan jeg alltids sette han der. Hurtig, gode taklinger = et genialt defensivt våpen for LFC-laget mitt. 
0

Noen som har fortsatt på Liverpool på FM 15 ? 

Jeg falt ikke for FM16 og har fortsatt min save på 15 istedenfor:) 

0

Jeg spiller fortsatt Liverpool på FM 15. Sjekk ut saverapporten min eller dropp meg en melding hvis det er noen som har lyst til å diskutere :D

0