cfthompson

Football Manager 2015 - samletråd for problemer og spørsmål

89 posts in this topic

Hei!

Sliter med at spillet ikke vil begynne. Det åpner seg og begynner å laste, men kommer aldri til startsiden. Noen tips?

Edited by Sigbjorned
0

Hei!

Sliter med at spillet ikke vil begynne. Det åpner seg og begynner å laste, men kommer aldri til startsiden. Noen tips?

Spiller -> Høyreklikk -> Overgang -> Tilby til agent(er)

0

Spiller -> Høyreklikk -> Overgang -> Tilby til agent(er)

Hjertelig takk.

Edit: Kan kun velge tilby til klubber der også.

Edited by kristian88
0

Hei.

Når jeg skal inn på saven min vil ikke spillet hentes.

Er det noen som har erfaringer med dette, som kan hjelpe meg?

Jeg har tatt mitt kjære Leeds til nye høyder og får ikke fortsatt videre.

Mvh

Kristian

0

Hei

Er det noe som kan hjelpe meg med dette? som at jeg kan spille FM igjen:)

ck1wMVJn.jpeg

Edited by fredinho27
0

Er jo FM14 dette problemet da, men er vel ikke krise om jeg legger det her.

Har endt på 7.plass i 3.sesongen med Newcastle, og vanligivis skal vel dette gi en UEL-plass neste sesong? Jeg for ikke noe UEL-plass, og det fikk heller ikke Southampton i forrige sesong på spillet, eller bla. Athletic i LA Liga. Dette må jo være feil? Er veldig frustrerende. Ikke noe måte å fikse det på heller? Både LA Liga og BPL ligger på de to øverste plassene for liga-rankingene.

Edited by snowik
0

Er ikke dette kun om Ligacup-vinnerne allerede har kvalifisert seg til EL? 

0

Er ikke dette kun om Ligacup-vinnerne allerede har kvalifisert seg til EL? 

Kan godt hende, men nå vant jo Chelsea både ligaen og EL, og de er da kvalifisert for CL. Skulle tro jeg fikk EL-plass da.

0

england har vel 3 lag i EL, cupvinnerne (med mindre de allerede er kvalifisert) og 5-6-7 plass.

Hvis f.eks bristol city vinner ligacup-finalen i mars/april engang får de EL plass. da er det kun 5-6 plass i ligaen som får EL plass.

Hvis Man City vinner ligacupen og senere får CL plass får ligacupfinale-taperen EL-plassen.

FA-cupen må du derimot vinne for å få EL-plass, men har vinneren allerede sikret seg EL eller CL gjennom ligaplassering tilfaller EL-plassen 6/7-plasserte laget i ligaen (avhengig av hvordan det gikk i ligacupen)

NB; det er mulig jeg blander de 2 cupene, slik at det er ligacupen du må vinne mens FA-cupen kan tapende finalist få EL-plass.

slik var hvertfall reglene for FM14, tror de er endret bittelitt etter det igjen.

Er vel stort sett bare 5 og 6 plass i england som pleiier å få EL, mange små lag gjør det godt i cupene! (på ordentlig, altså ikke i FM ;)

Edited by Zindrinho
1

Ønsker å alternere mellom to taktikker, men de har ulike instruksjoner for motstandere. Den ene taktikken har ganske mange taktiske valg, mens den andre har ingen. Orker ikke fjerne alt til en kamp, for å så måtte sette opp alt på nytt igjen til neste. Noen som vet hvordan dette kan løses?

Edited by kristian88
0

I forbindelse med nytt PC kjøp så fungerer ikke FM 2015.PC'en er sterk så det å kjøre selve spillet skal ikke være noe problem, tror problemet ligger i Windows 10.Noen som har peiling?

0

Hei, spiller FM 15, men har problemer med å få startet spillet, det tar gjerne 30 førsøk å starte spillet, men det starter altid så lenge jeg er tolmodig nok, det ble værre etter at jeg oppgraderte pc`n til Windows 10, spiller på en 3år gammel laptop, men den er mer enn bra nok for å spille FM, noen som har vært borti lingnende problemer ?

0

Hei, spiller FM 15, men har problemer med å få startet spillet, det tar gjerne 30 førsøk å starte spillet, men det starter altid så lenge jeg er tolmodig nok, det ble værre etter at jeg oppgraderte pc`n til Windows 10, spiller på en 3år gammel laptop, men den er mer enn bra nok for å spille FM, noen som har vært borti lingnende problemer ?

Hei!

Det som kan være problemet er Steam. Har du prøvd før du starter FM å logge ut og inn av Steam? (Vær sikker på at du husker passordet til Steam evt.)

Har hatt noen problemer med FM15/16 at det ikke vil laste når Steam ikke gjenkjenner at du er pålogget, så forsøk dette.

0