Sign in to follow this  
Followers 0
Rockesmurf

Introdusér deg selv; Rockesmurf

1 post in this topic

Tenkte jeg skulle skrive en liten introduksjon om meg selv. Har jo vært med på denne siden i maaange år! men har vel aldri vært blant de mest aktive.

Personlig:

Jeg heter Per. Og er 23 år gammel. Jeg en generelt rolig person. På fritiden så driver jeg med fotball og gaming (xbox) og ikke minst Football Manager!

CM/FM

Min karriere strekker seg tilbake til CM 01/02 versjonen, det spilte jeg frem til FM 06. Da var det visst på tide og bytte spill skjønte jeg :P Men i mine øyne er CM 01/02 fremdeles det beste manager spillet som noen gang er laget!

Meg som manager:

Taktikk: Jeg er på ingen måte en stor taktikter, jeg henter som regel taktikk fra nett og bruker det. Jeg var en taktikter frem til FM 10 versjonen, men etter det har jeg blitt litt slapp

Økonomi: Sunn økonomi=sunn klubb. Jeg er veldig opptatt av økonomi i FM, jeg bruker minst mulig penger på spillere. Jeg invisterer heller i trenere/treningsanlegg og stadium.

Laguttak: Som jeg nevnte så bruker jeg minst mulig penger på spillere. Jeg liker og hente unge spillere, gjerne fra eget akademi og bygge opp lag med de. Satser alltid på og ha spillere under 25 år, men det kan hende jeg får noen favoritter som jeg fortsatt vil ha i klubben selvom de nærmer seg 35, litt erfaring skader jo ikke.

Personlig: Prøver alltid og være venn med andre managere og spillere. Så jeg er kanskje en snill sjef. Men kan være hard mot egne spillere hvis de ikke har den utviklingen jeg ønsker, både treningsmessig og spillemessig.

Trening: Jeg er bryr meg kanskje ikke så mye når vi kommer til taktikker. Men når det kommer til trening så er jeg grundig. Her skal alt være som jeg vil, jeg skal ha de beste trenerne og jeg skal også styre treningsmengde og hva spillere skal bli bedre på. God trening er alfa omega sammen med god økonomi. 

Hvis det er noe dere lurer på så send med PM!

0