Gladlaks

Konstruktiv kritikk

1,093 posts in this topic

Den skulle ikke det. Den skulle testes lukket, men noe må ha blitt misforstått. Jeg vil gå inn og rette på fonten så snart Ono gir meg det hemmelige passordet. ;)

0

Hvis du benytter deg av rapporteringsfunksjonen, utelukkende for anledninger som dette, så hadde vi sett det tidligere. Mye sykdom innad har gitt siden en ny overgangsperiode. Mer info om det senere.

0

Litt vanskelig å forklare, men jeg savner en liten oversikt helt øverst etterhvert som jeg går inn på tråder slik at jeg enkelt kan klikke meg tilbake dit jeg vil i stedet for å trykke på "Forum" og bla meg frem til der jeg var igjen. Jeg ønsker noe alá dette:

8b41fda940620c9fefe945cd6d229bcd.png

Hvis jeg her trykker på f.eks. 'Generelt' vil jeg komme tilbake dit.

Hvis dette allerede er mulig, beklager jeg det, men jeg har hittil ikke funnet det. Så del i så fall hvor jeg kan finne det.

4

Hvis jeg ikke tar helt feil kalles denne navigasjonshjelpen "brødsmuler" (eng. breadcrumbs).  Navnet har sitt opphav fra eventyret om Hans og Grete. Hadde absolutt vært nyttig å hatt i forumet :)

0

Eller enkelt og greit, nettsted-sti. Som i PC-verden, kalt filsti.

0

Ja! Er dette noe som kan ordnes? For sånn det er nå er litt tungvint synes jeg.

0

Siden jeg ikke har fått respons på min forrige forespørsel "bumper" jeg denne. Er det mulig å få ordnet en såkalt "filsti" til forumet? Sånn det er nå er det fryktelig tungvindt.

1

Litt skuffet over at vi ikke har fått noe offisielt svar fra FMNorge. Er det fordi dere ikke har lest det som er blitt skrevet her eller fordi dere ikke har et svar på det? Jeg hadde i det minste forventet et lite svar som "Vi skal undersøke muligheten for det." eller lignende.

Hva er vitsen med en "konstruktiv kritikk"-tråd dersom dere ikke leser eller svarer på det som blir skrevet?

0

God kveld folkens. Dette er noe vi selvfølgelig skal undersøke muligheten for. Selv om vi noen ganger kan være noe treig med å besvare, så jobbes det knallhardt i kulissene.

Anbefaler dere også til å ta turen over her for å få med dere siste nytt her på FMNorge.

1

God kveld folkens, eller god natt for mange av dere.

Vi får forhåpentligvis breadcrumbs på plass om ikke altfor lang tid. Beklager at dette ikke er kommet i orden tidligere, men har funnet løsningen, og skal implementere dette i nåværende design så fort som mulig. Savner det selv, så er ikke bare dere som ser fram til dette!

0

Er mer et spørsmål enn konstruktiv kritikk, men føler fortsatt at dette passer best her: Er FMNorge dødt? Ser at av de femten medlemmene i moderatorgruppen er det kun fire som har besøkt siden denne måneden, og Reyes9 er den eneste av dem som har skrevet et innlegg. At bare en av sju administratorer har vært inne på siden (og ingen av dem har skrevet innlegg), og at det dårlige designet fortsatt ikke har blitt gjort noe med til tross for tidligere løfter, gjør meg enda mer bekymret.

Tippeligaen 2016 er endelig i gang, og årets FM er (etter min mening) det beste på lenge, så nå burde jo siden vært full av diskusjoner, tips, saverapporter osv. :mellow:

2

Ser dessverre slik ut ja. Jeg hadde håpet at den nye eieren skulle få FMNorge mer populært og ta i et tak for å gjøre siden bedre. Det så tilsynelatende også slik ut helt i starten, da var det mye som skjedde, pluss at f.eks. Facebook-siden var veldig aktiv.

Jeg håper noe blir gjort. Da det er trist å se at FMNorge sakte, men sikkert "dør" ut.

0

Helt enig med dere. Ganske komisk egentlig at det skrives på facebook-gruppen til FMNorge at "FMNorge har tapt seg veldig de siste årene." Visste han i det hele tatt hvilken gruppe han var innpå, var min første tanke. Synd at Facebook siden skal være så aktiv, mens forum-siden såpass død. Skulle tro at det var en virkning begge veier i forhold til aktivitet.

0

All kritikk tas imot med den største forståelse, og vi har enda til gode å bygge et velfungerende community her igjen. Det er en prosess, og det blir bedre. Bare ikke over natta.

1

Jeg benytter også anledningen til å gi tilbakemeldinger.

1. Selve designet på siden og forumet er "flamboyant" og lite tiltrekkende. Blir noe amatøraktig over det hele.

FMNorge lider vel den samme skjebnen som en del slike sider har opplevd tidligere, den dør ut. Jeg er medlem av disse sidene på Facebook og der er det liv laga:

https://www.facebook.com/groups/footymanager2015/?fref=nf

https://www.facebook.com/WelshWizardsFMAdventures/?fref=ts

https://www.facebook.com/groups/690798811032843/?fref=ts

Det som kjennetegner disse sidene er at det er konstant trafikk. Folk legger ut bilder, saverapporter og får likes og kommentarer ganske raskt. I skrivende stund spiller jeg FM Online med en person fra Kroatia. I påsken la jeg ut en annonse om spilling i påsken, men fikk ingen svar. Jeg skjønner at folk er borte i påsken, men ikke alle? 

Facebook er en mye større arena der det er lettere å få tak i folk og alt skjer på en måte i "real-time". Kanskje FMNorge må satse på sider som nettopp Facebook, Twitter, Twitch o.l.? Jeg vet at FMNorge har en Facebook-side med 8185 medlemmer i skrivende stund. Det er en del aktivitet der. 

Edited by junior1980
0

Kommer det en saverapportsdel för FM17? :)

0