Daniel Parejo uten tvil! Mitt faste kjøp. 50k første sesong. Utvikler seg til en av de beste midtbanespillerne på spillet. Også Mascio før han ble fjernet.
Din yndlingspiller på FM 09
Postet 24 juni 2009 - 16:04
Min yndling er helt klart QPRs Angelo Balanta! Til tross for forhåndsvis lave stats så scorer han mange mål. Han avslo også en kontrakt fra et bud styret aksepterte fra United.
Postet 01 juli 2009 - 15:24
Sergio Ramos er helt konge både i forsvar og angrep.
Toni Kroos fantastisk playmaker.
Veloso er også fantastisk.
disse er yndlingspillerne mine på FM09 :glis:
Toni Kroos fantastisk playmaker.
Veloso er også fantastisk.
disse er yndlingspillerne mine på FM09 :glis:
Vi har hatt Alfredo Di Stefano, Puskas, Hugo Sanchez, Zidane nå Ronaldo :-D
Postet 02 juli 2009 - 23:20
Darijo Srna leverer over 30 assist i hver eneste sesong, og når han i tillegg dunker inn minimum 15 mål er valget enkelt. Har hatt ham helt oppe i 43 assists og 24 mål på 58 kamper, ekstremt!
3 Maldini - Il Capitano
Paolo Maldini - En Hyllest!
Du har veldig lyst til å trykke på denne linken, har du ikke?
Paolo Maldini - En Hyllest!
Du har veldig lyst til å trykke på denne linken, har du ikke?
Postet 05 juli 2009 - 21:38
Hva er poenget med denne tråden når det er så utrolig få som klarer å nevne èn spiller?
Glad i spansk fotball? Ta turen innom Spanskefans
Postet 05 juli 2009 - 21:41
Godt sagt Nyg. I tillegg skal herfra også grunngis hvorfor denne ene spilleren er din yndlingsspiller.
Om dette ikke overholdes, vil jeg gi en advarsel her i tråden, og sende en advarsel til vedkommende som står for regelbruddet. Forbedres det ikke etter det, stenger jeg tråden.
Om dette ikke overholdes, vil jeg gi en advarsel her i tråden, og sende en advarsel til vedkommende som står for regelbruddet. Forbedres det ikke etter det, stenger jeg tråden.
Min blogg om fotball og meg selv!
ChristianB skrev:
Jeg kan gråte på kommando, og felte en tåre kun på trass nå. Så du bare vet det.
Postet 05 juli 2009 - 21:48
Da håper jeg at jeg med dette kan sette en ny standard her.
Vil da fremheve min nye favoritt Sergio Busquets som av mange sikkert vil kategorisere som et lovende talent med et begrenset potensiale, men jeg bruker han som playmaker i min 4-3-3 formasjon og der er han utrolig stabil og god. Har hentet han på de fleste av savene mine og han får som oftest fast plass med engang han kommer. Er veldig sterk og utholdende defensivt og slår fantastiske pasninger fremover. På flere av mine saver har han hatt en pasningsprosent på rundt 90 i snitt pr. sesong. Erfaringsmessig så fungerer han best med et rivjern rundt seg på midten, men Busquets er absolutt å anbefale.
Vil da fremheve min nye favoritt Sergio Busquets som av mange sikkert vil kategorisere som et lovende talent med et begrenset potensiale, men jeg bruker han som playmaker i min 4-3-3 formasjon og der er han utrolig stabil og god. Har hentet han på de fleste av savene mine og han får som oftest fast plass med engang han kommer. Er veldig sterk og utholdende defensivt og slår fantastiske pasninger fremover. På flere av mine saver har han hatt en pasningsprosent på rundt 90 i snitt pr. sesong. Erfaringsmessig så fungerer han best med et rivjern rundt seg på midten, men Busquets er absolutt å anbefale.
Glad i spansk fotball? Ta turen innom Spanskefans
Postet 05 juli 2009 - 21:53
Jeg vil fortelle dere hvem min yndlingsspiller er, og hvorfor han er det.
Min nye favoritt er Ivica Olic. Statsene er ikke de aller beste rent teknisk, men han er uten tvil en av spillets beste lagspillere, i tillegg til å være målfarlig og gjennombruddshissig. På min West Ham-save kostet han meg 56 millioner, og levererte 28 mål på 32 kamper. Han tilpasser seg alle slags spisstyper, og har etterhvert tatt over kapteinsbindet.
Et lite minus i boka er at han er temmelig skadeutsatt.
Men allikevel, han er min favoritt og anbefales.
Min nye favoritt er Ivica Olic. Statsene er ikke de aller beste rent teknisk, men han er uten tvil en av spillets beste lagspillere, i tillegg til å være målfarlig og gjennombruddshissig. På min West Ham-save kostet han meg 56 millioner, og levererte 28 mål på 32 kamper. Han tilpasser seg alle slags spisstyper, og har etterhvert tatt over kapteinsbindet.
Et lite minus i boka er at han er temmelig skadeutsatt.
Men allikevel, han er min favoritt og anbefales.
Weezy F, I'm bad as luck.
Postet 15 juli 2009 - 20:43
Min favoritt er helt klart Kaka :oops: han er min store helt og en Gud på mitt Liverpool lag :glis: han er bare KONGE
Postet 05 februar 2012 - 04:13
Tristan Buchinhoren. Nederlandsk goalgetter plukket opp gratis fra Helmond Sport.
Har spilt i masse lavere ligaer og hatt begrenset suksess. Derfor er det en stor glede at han har et scoringsrate på 0.5 per kamp. 7 mål på 14 kamper så langt og 3 av de kampene har han kommet inn sent i kampen som innbytter. Så egentlig s 7 mål på 11 kamper.
Har spilt i masse lavere ligaer og hatt begrenset suksess. Derfor er det en stor glede at han har et scoringsrate på 0.5 per kamp. 7 mål på 14 kamper så langt og 3 av de kampene har han kommet inn sent i kampen som innbytter. Så egentlig s 7 mål på 11 kamper.
Hjelp

Promotere med artikkel