Backan opp og fram
Som en ivrig Alta supporter ifra Akershus, følte jeg at mitt kall på FM for tiden var Alta!
Men dette vil pågå som en LLM save!
LLM Regler
* Ikke nevn navn på taktikker/treningsopplegg - Dette inkludere beskrivelser og nedlastinger av andres taktikker.
* Ikke navngivning av spillere - Ei heller stikke innom spiller- og ledersøk for å finne spillere.
* Ikke skryt - Det er opp til oss å bestemme om det du har gjort er bra, og da komme med skryt.
Så ikke vits og be om Screenshots eller.
Til FMNorge crewet : Jeg ba om at dere skulle stenge/slette QPR rapporten for en stund siden! (17 januar)
Side 1 av 1
Big Shows LLM Alta IF LLM
Postet 13 februar 2012 - 15:11
Oh yes! Det er han feite stand-up komikeren fra Norge her <3
Lasse Grønvold live @Scotsman
Postet 14 februar 2012 - 02:16
Alta IF spådd på 13 plass
Overganger
Får inn en spiller som blir nye venstrebecken!
En lovende spiss på lån i 2 sesonger fra en toppklubb i Norge! Vi betaler ingenting, ikke har de lov og hente han tilbake heller.
Et talent på høyrebecken kommer inn!
Ligaen
Ligaen går over all forventning, vi kjemper hele tiden i toppen, og sikrer opprykk til Norges gjeveste serie, nemlig Tippeligaen! Jeg er litt beskymret også, vi er en semi-proff klubb, og har vi spillere som kreves til dette?
2. Alta IF........30 16 9 5 +12 57pts
(For de som ikke skjønner den
Ligaplassering
Navn
Kamper spilt
Kamper vunnet
Kamper uavgjort
Kamper tapt
Målforskjell
Poeng)
Cupen
Enkle kamper blir det 1 & 2 runde, runde 3 trodde jeg kom til og bli like lett mot et 2 div lag, men tar grundig feil og taper så det synger i runde 3.
Cup eventyret er over etter 3 runder.
Oppsummering
Eksepsjonelt! Alle signeringene bidrar, cupen er så som så, men serien er et trekkplaster for det!
Og dere lurer nå på “Hva nå a? er LLM saven hans ferdig nå el? niks, har et par målsettninger som ikke er satt enda”
Overganger
Får inn en spiller som blir nye venstrebecken!
En lovende spiss på lån i 2 sesonger fra en toppklubb i Norge! Vi betaler ingenting, ikke har de lov og hente han tilbake heller.
Et talent på høyrebecken kommer inn!
Ligaen
Ligaen går over all forventning, vi kjemper hele tiden i toppen, og sikrer opprykk til Norges gjeveste serie, nemlig Tippeligaen! Jeg er litt beskymret også, vi er en semi-proff klubb, og har vi spillere som kreves til dette?
2. Alta IF........30 16 9 5 +12 57pts
(For de som ikke skjønner den
Ligaplassering
Navn
Kamper spilt
Kamper vunnet
Kamper uavgjort
Kamper tapt
Målforskjell
Poeng)
Cupen
Enkle kamper blir det 1 & 2 runde, runde 3 trodde jeg kom til og bli like lett mot et 2 div lag, men tar grundig feil og taper så det synger i runde 3.
Cup eventyret er over etter 3 runder.
Oppsummering
Eksepsjonelt! Alle signeringene bidrar, cupen er så som så, men serien er et trekkplaster for det!
Og dere lurer nå på “Hva nå a? er LLM saven hans ferdig nå el? niks, har et par målsettninger som ikke er satt enda”
Postet 14 februar 2012 - 17:03
Alta IF spådd på 15 plass
Overganger
Får inn hele 5 spillere på free transfer. Får inn 2 i sommervinduet som har spilt i England.
11 ubruklige blir sluppet på free transfer
Ligaen
Ligaen ble som jeg hadde forventet, vi er en semiporresjonell klubb, vi greier oss ikke enda i den øverste divisjonen. Vi viser jo at det ikke er langt unna at vi greier det, men vi får ta tiden vi trenger!
15. Alta IF........30 5 8 17 -22 23pts
Cupen
1 & 2 runde går imot 3 divisjonsklubber, vinner enkelt! 3 runde er mot et av tippeligalagene og vi ryker nok engang i 3 runde
Oppsumering
En litt kjedelig sesong, men vi kommer sterkere tilbake!
Overganger
Får inn hele 5 spillere på free transfer. Får inn 2 i sommervinduet som har spilt i England.
11 ubruklige blir sluppet på free transfer
Ligaen
Ligaen ble som jeg hadde forventet, vi er en semiporresjonell klubb, vi greier oss ikke enda i den øverste divisjonen. Vi viser jo at det ikke er langt unna at vi greier det, men vi får ta tiden vi trenger!
15. Alta IF........30 5 8 17 -22 23pts
Cupen
1 & 2 runde går imot 3 divisjonsklubber, vinner enkelt! 3 runde er mot et av tippeligalagene og vi ryker nok engang i 3 runde
Oppsumering
En litt kjedelig sesong, men vi kommer sterkere tilbake!
Postet 14 februar 2012 - 17:06
Ekstra Alta IF sparker manager Lasse Grønvold.
Lasse svarer til en avis dette
"Chill, chill, jeg er en ung talentfull manager jeg finner meg en annen jobb!"
Hvem klubb er det Lasse Grønvold tar over?
Svar får du i neste del
Lasse svarer til en avis dette
"Chill, chill, jeg er en ung talentfull manager jeg finner meg en annen jobb!"
Hvem klubb er det Lasse Grønvold tar over?
Svar får du i neste del
Side 1 av 1
Hjelp

Promotere med artikkel