Hei!
Noen som har en KONKRET løsning på dette problemet? For å beskrive nærmere:
FM12 er installert på min laptop og fungerer utmerket.
FM12 er installert på min nye stasjonære men fungerer ikke.
FM.exe starter, men programmet starter ikke.
Hvis jeg prøver å starte FM igjen, kommer feilmeldingen om at Football manager 12 allerede kjører.
Please, ikke kom med dumme forslag som reboot, fjerne prosessen eller småting. Jeg trenger en konkret fix fra noen som har opplevd det samme og som kan fortelle meg akkurat hva som løste problemet.
Side 1 av 1
fm.exe starter, men ikke spillet
Postet 12 november 2011 - 21:03
hey
Har det samme problemmet som deg, FM fungere på den gamle maskinen men ikke på den nye, venter også på svar.
Har det samme problemmet som deg, FM fungere på den gamle maskinen men ikke på den nye, venter også på svar.
Postet 12 november 2011 - 21:45
Noen som kan hjelpe meg med hvorfor det tar så langt tid å starte FM? Første gang i dag.. Installert på pc i dag, men når jeg skal starte spill står det at det tar over 2 timer .. Står laster ned og tar sykt lang tid
Postet 21 februar 2012 - 14:34
Hei dere.
Har slitt med det på FM11, men ikke 12. Men hvis dere "starter oppgavebehandling", så trykker dere på fanen hvor det står "poresesser". Så avslutter dere "fm.exe prosessen". Da skal det gå ann å starta FM igjen. Hvis ikke dette hjelper, aner jeg ikke.
Har slitt med det på FM11, men ikke 12. Men hvis dere "starter oppgavebehandling", så trykker dere på fanen hvor det står "poresesser". Så avslutter dere "fm.exe prosessen". Da skal det gå ann å starta FM igjen. Hvis ikke dette hjelper, aner jeg ikke.
Laylaylaylay! Lillestrøm!
Side 1 av 1
Hjelp

Promotere med artikkel