Foreslå innhold til nedlastningsseksjonen
Postet 04 mars 2008 - 22:08
URL: Her kan du laste ned saven!
Kategori: Database
Beskrivelse: Jeg fortsetter braksuksessen min fra FM07, med en ny runde med Club Dominance, klubben med bare talenter, men bare denne gangen vil det bli litt vanskeligere. For nå har aldersgrensen falt fra 20 år til 18 år, og denne gangen starter laget i Coca-Cola League 1 (2.divisjon).
Forfatter: Jens Kristian Alhaug - Jensilla (meg) <3
Screenshot: Laget- Økonomi - Ansatte (SS kommer iløpet av kvelden)
Tror det kanskje er noen feil, fordi jeg har ikke fått testet den 100% ennå, men legg den til bKLife <3
Petter skrev:
Personangrep, sjikane, uthenging, banning, ukvemsord og andre uttrykksformer som virker støtende er ikke tillatt på FMNorge. Straffen for å bryte denne retningslinjen varier ut i fra hva slags forseelse det er snakk om.
Postet 08 mars 2008 - 22:32
Postet 20 mai 2008 - 22:05
Kunne noen som har den legge ut den norske språkfilen til 07 på nedlastings delen av siden? Måtte ha ny hardisk så da forsvant det meste av det gamle.
Postet 17 mars 2009 - 20:14
URL: http://www.eidos.co....h.html?gmid=154
Kategori: Championship Manager 2003/2004 -> Patches
Beskrivelse: Dette er den aller siste patchen for CM 03/04.
Fix List
- Fixed editor problems with staff and regenerated player names
- Tuned player regeneration
- Fixed bug which meant human players were unlikely to obtain jobs by application
- Fixed bug where the International managers would count virtual players when checking the squad size
- English monthly awards now don't get cleared down at the end of the Russian season
Postet 17 mars 2009 - 20:19
Postet 18 mars 2009 - 17:31
Follow me on Twitter; FFKHenrik
Researcher for FFK på FM - ta kontakt om det skulle være noe!
Postet 18 mars 2009 - 17:37
Minner om at vi ønsker å utvide vårt nedlastingsarkiv og til dette trenger vi deres hjelp! Har du laget en taktikk, et treningsopplegg, en facepack, en draktpakke, en databaseoppdatering eller hvilken som helst nedlasting som du mener FMNorges brukere vil dra nytte av, last den opp til vårt nedlastingsarkiv her. Vi blir glade for alle bidrag, men har du problemer med å laste opp ta kontakt med meg.
Vi ønsker å ha mest mulig "selvlagde" nedlastinger, altså filer som kommer fra våre egne medlemmer, men strengt tatt er jo store deler av grafikken vår laget av personer fra andre sider.
Postet 13 juni 2009 - 16:23
Jeg har problemer med å legge ut en save for nedlasting på FMnorge. Jeg har reist til år 2100, men får ikke lastet den opp. Hvis noen av modsa er snill, kan dere prøve å laste den opp? Her har jeg lagt den ut fra før. Hadde vært knall om dere hadde lagt den ut for nedlasting på FMN også :glis: (Aner ikke hva som er problemet, men dukker bare opp en feilmelding når jeg skal prøve å laste den opp).
Reisen til det 22. århundre versjon 2! (FM 2010)
Postet 20 desember 2009 - 14:21
Postet 20 desember 2009 - 14:26
Postet 20 desember 2009 - 21:22
På fmscout sin nettside informerer de om at man skal føle seg fri til å laste opp programvaren til egne fm fansider, men at det skal linkes til den siden og at Littleblue skal verdsettes som programskaperen.
"Feel free to add FM10SX on your FM fansites, as long as you keep a link back to this very page and credit littleblue as the author!"
Postet 15 september 2011 - 23:15
Håper at noen der ute enda har ting fra tidligere spill.
Postet 15 september 2011 - 23:48
Postet 22 februar 2012 - 07:08
Postet 22 februar 2012 - 11:35
Hjelp

Promotere med artikkel