Velkommen gjest! Registrer deg

Logg inn

FMNorge.com - Forum

The Spartans!

Forumregler
1. Første oppdatering kan først komme etter at det er spilt minst tre sesonger.
2. Avsluttes en saverapport, må man vente 2 måneder fra rapportens start, før en kan opprette en ny rapport.
3. Alle savegames for saverapporter skal ha backup. Dette er brukernes ansvar å sørge for.
4. Kommentarer i saverapporter skal kun bestå av konstruktiv kritikk. Tilbakemeldinger som ikke har nytteverdi for øvrige medlemmer, sendes som PM.

Re: The Spartans!

Innlegg Årvik » 28 Jul 2010 14:33

Takk :) Regional er omdømme nå, men rett før sesongslutt var det lokal. Sliter forsatt med og finne gode spiller så vill, men har noen på lur så jallfall klarer og heve lage.
Følg min saverapport om Blyth Spartans!
The Lions
no one likes us but we don't care!
Årvik
Medlem

Favorittklubb: Millwall og Viking

Innlegg Årvik » 29 Jul 2010 23:17

Sesong 5. 2013/2014 del 1
Bilde

Tanker om sesongen
Da gjer vis oss klar for nok ein sesong i Coca-cola League 1, etter en skuffende fjor sesong. Men i år har vi eit mål om og komme på øvre del av tabellen, og kanskje lukte litt på kvalik plassen. Har ikkje noen store mål i cupene dette år heller, men vill jallfall oppfylle forventningene styre har.

Pre Season
Ettersom økonomien er veldig dårlig, får vi besøk av ein del store lag for å kjenne penger på treningskampene. Så i første kamp kommer Everton på besøk og vinner 0-1. Men vi får også litt mindre lag på besøk, som Yeovil, men dei får ikkje noe ut av kampen og vi vinner lett 4-1. vi tar turen til Stafford og vinner 0-1. Vi får også besøk av dei fast Berwick og Glenn hoddle academy der vi vinner 4-0 og 2-1. Så kommer fulham på besøk, og vi gir dem ingen lett oppgave, men taper til slutt 2-3. Vi får også besøk av nynedrykket Millwall som stikker av med ein 1-2 seier. Også i år får vi besøk av det skotske lage Rangers som vinner 0-2. I siste kamp kommer Wigan på besøk og vinner 1-2.

Overgangsvinduet Sommer
Vi treng forsterkninger i ale posisjoner, så satser jallfall på og få inn ein ny spiller i kvar posisjon uten keeper plassen. Men styre er svært gnitne og gir oss kun 10k mer i lønnsBudsjett, og 5k i overgangsbudsjett.

Inn
Bilde Neil Mellor-Spiss 30 år. Free transfer.
Bilde Dave Hardy-Midtbane 19 år. Lån Man City.
BildeAlejandro Bedoya-Midtbane 26 år. Free transfer.
Bilde Dominic Smith-Midtbane 18 år. Free transfer.
Bilde Engin Bekdemi-MIdtbane 21 år. Lån Liverpool.
Bilde Quentin Rouger-Spiss 22 år. Free transfer.
Bilde Toni Kolehmainen-Midtbane 25 år. Free transfer.
Totalt: 0k

Ut
Bilde Maurice Ross-Forsvar 31 år. 50k York.
Bilde Stephen Gleeson-Midtbane 25 år. 260k Leyton Orient
Bilde Uriel Trustfull-Forsvar 35 år. legger opp.
Bilde Kuami Agboh-Midtbane 35 år. legger opp.
+ hele u19 lage.
Totalt: 310k

Kommentar:Ikkje noen spesielt store kjøp, men håper dei kan vær med og heve standaren. probleme var det samme som i fjord, ingen som er noe spesielt god vill til oss, men vis dei først vill så krever dei for mye i lønn. Så kan ikkje si meg så veldig fornøyd med Overgangsvinduet.

August
Blyth-Walsall 3-2
Ligacupen: Blyth-Shrewsbury 3-2
Northampton-Blyth 0-1
Blyth-Shrewsbury 1-1
Bournemouth-Blyth 3-2
Ligacupen: Charlton-Blyth 2-3
Blyth-Rochdale 0-2

Kommentar:Da var endelig sesongen igang igjen. i dei to første kampene blir det drama på høgt nivå, først leder vi så ligger vi under, men til slutt reiser vi oss og vinner begge kampene. Men drama nivå blei enå høgere når vi måtte Charlton, da vi låg under med klarte og utligna, men igjen så tok dei ledelsen, men vi utligna igjen og klarte og score det siste måle, meget imponerende seier øver Championship. Men vi klarer selvfølgelig og drite oss ut i siste kampen i måneden. Men må si meg fornøyd med årets start.

September
Crystal Palace-Blyth 3-1
Blyth-MK Dons 1-0
Hartlepool-Blyth 3-3
Ligacupen: Blyth-Newcastle 2-5
Blyth-Morecambe 0-2

Kommentar:Dårlig måned, vi klarer bare og samle 4 poeng. men må si meg stolt av lag som klarte og komme 3. runde i ligacupen, men For Newcastle ble vi for lette.

Oktober
Notts County-Blyth 1-0
Swindon-Blyth 4-1
Blyth-Bradford 0-0
Barnsley-Blyth 0-0
Blyth-Peterborough 2-1

Kommentar:Starter dårlig med to tap, så hever vi oss litt med to uavgjort og topper det med ein seier. Men kan ikkje si meg fornøyd med måneden, men håper vi tar med oss det vi gjore i slutten av måneden til neste.

November
Blyth-Huddersfield 1-1
FAcupen:Oldham-Blyth 5-2
Johnstones Paint Trophy: Rochdale-Blyth 2-4
Oldham-Blyth 2-2
Plymouth-Blyth 4-3
Blyth-Millwall 2-2

Kommentar:Klarer bare få 2 poeng i serien, men var litt av eit drama i Plymouth kampen, der vil klarte og snu ein 2-0 til 2-3, men klarte og rote det til. så det ender med eit 4-3 tap, heilt utrolig! Vi rykker på hovde og ræva ut av FA cupen etter Oldham hadde lekt me oss. Og Rochdale hadde ikkje tenkt og gi oss noe letter kamp, og vi ligger under 2-0 til pause, men klare og skjerpe oss og vinner 2-4, som er det eneste positive i måneden.

Desember
Bristol Rovers-Blyth 0-0
Blyth-Southend 2-0
Leicester-Blyth 3-1
Johnstones Paint Trophy: Oldham-Blyth 1-0
Blyth-Preston 0-1
Walsall-Blyth 2-1
Blyth-Northampton 2-0
Carlisle-Blyth 0-2

Kommentar:Enkelt og greit, starter bra dei 2 første kampen og avslutter bra med dei 2 siste kampen. dei andre kampene var bare skuffende.

Sesongen så langt
Vi er veldig skuffende og klare ikkje å vise stabilitet, og drite oss lodd rett ut i kamper vi burde vunnet lett. Eg syns vi ikkje har klart og heve oss fra fjord sesong, så det føles ut som ein reprise fra fjord årets sesong. Men det blir nok ingen forsterkninger i vinter Overgangsvinduet, ettersom vi ligger 1000 k bak lønnsbudsjette, og balansen er på 6 mill i minus med andre ord vi sliter også veldig økonomisk. Så det blir ein kamp om og overleve også i år. Tabellen ser slik ut etter hallspilt.
Sist endret av Årvik den 30 Jul 2010 22:33, endret 1 gang
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Qwerty2070 » 30 Jul 2010 09:24

Kjenner meg igjen i situasjonen med å tape enkle kamper så føler med deg der. Av og til føles "livet" urettferdig. Du har noen små skrivefeil selv om du skriver på nynorsk og det ikke er hovedmålet mitt. men det er så små ting at det trekker ikke ned helhetsinntrykket. Jeg liker rapporten og kommer til å fortsette å følge med.
***STIX***

Les om min CM/FM karriere her: http://www.gamer.no/artikler/29509/lykk ... drommetur/
Qwerty2070
Medlem

Favorittklubb: Rosenborg & Newcastle
Favorittversjon av CM/FM: CM 01/02

Innlegg kakkiss12 » 30 Jul 2010 09:37

Godt skrevet og gode overganger, det skal du ha!

men alle skrives ikke ale men alle :glis:
Oh Dennis bergkamp you will always be the number ten for me, You was better than Ronaldo close my eyes

Kan Walcott bli toppscorer i PL? Kan Arsenal vinne ligaen i år? Kjøper wenger en keeper?
Følg med i PL!
Brukerens avatar
kakkiss12
Medlem

Favorittklubb: arsenal
Favorittversjon av CM/FM: Likt mellom FM09 & FM10

Innlegg Årvik » 30 Jul 2010 14:36

Takk til begge! Men kan si at lage har fått litt bedre gli, og at noen av spillerene har fått eit lite "gjennombrudd".
Ja er klar over at det er litt skrivefeil, er ikkje akkurat den beste i rettskriving, men ska prøve og konsentrere meg litt mer når eg skriver.
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Årvik » 31 Jul 2010 01:03

Sesong 5. 2013/2014 del 2
Bilde

Overgangvinduet Vinter
Vill Prøve og få lånt inn to vinger, slikt av vi kan varier litt på taktikken. Det blir nok ingen som forlater klubben i vinter.

Inn
Bilde Graeme Kelly-Ving 17 år. Lån Liverpool.
Bilde Joe McCann-Ving 21 år. Lån Leeds.

Vi får inn 2 vinger som ønsket. dei er ikkje mer ein helt grei, men tror dei kan gjere jobben sin.

Januar
Shrewsbury-Blyth 2-1
Blyth-Bournemouth 2-0
Rochdale-Blyth 5-2
Blyth-Crystal Palace 2-0

Kommentar:2 tap og 2 seier, altså ein grei måned. Men Rochdal vill ikkje gå i glemme boka, leder 2-1 etter ein stor tabbe av vår siste sjanse Heier og ein straffemiss, men Heier er ikkje ferdig, og driter seg like greit ut på 2 mål til, og taper til slutt 5-2 flaut! Heier må jobbe hardt for og spille på førstelage igjen!

Februar
MK Dons-Blyth 0-2
Hartlepool-Blyth 1-0
Morecambe-Blyth 1-0
Bradford-Blyth 1-1
Blyth-Notts County 1-1

Kommentar:Grei måned, sikkert ny rekord ettersom vi bare taper 1 kamp. Men må si det er herlig og var vekk fra nedrykk strid ein stund.

Mars
Blyth-Swindon 1-1
Blyth-Bransley 2-5
Peterborough-Blyth 2-1
Blyth-Playmouth 3-0
Blyth-Oldham 2-0

Kommentar:Nok ein grei måned. Men gå på ein stor smell mot Bransley, og burde jallfall hat eit poeng mot Peterborough. Men vi holder oss forsatt vekk fra nedrykk striden.

April
Millwall-Blyth 2-0
Huddersfield-Blyth 1-1
Blyth-Bristol Rovers 1-1
Southend-Blyth 1-0
Blyth-Leicester 1-0

Kommentar:Skuffende måned. Vi burde hatt vunne mot Bristol Rovers, og tatt poeng mot Southend, vi mister kanskje ein god plassering pg vi roter det til!

Mai
Preston-Blyth 1-2
Blyth-Carlisle 2-0

Kommentar:God måned. Bare to kamper, men klarer jallfall og vinne dem og avslutter sesongen med stil.

Sesongoppsummering

Coca-Cola League 1
Da var vi ferdig med nok ein sesong i League 1. Er grunn skuffa, vi sliter veldig fram til 2014, da vi er med i nedrykk striden, Men det løsner litt etter jul og klarer og klatre vekk fra nedrykk striden. Men ettersom eg hadde eit mål om og komme på øvre del av tabellen er ikkje dette godt nok! Så ein skuffende sesong, utenom ligacupen og Johnstones Paint Trophy. Tabellen ender slik.

FA cupen
I første runde møter vi Oldham som er fult mulige og slå, men vi blir ydmyket og blir knust 5-2. FA cupen var ikkje noe vi prioriterte, men stilte me toppa lag og forventet at vi jallfall skulle nå 2. runde, men slikt endte det ikkje! skuffende innsats.

Ligacupen
I første runde kommer Shrewsbury på besøk, men får ingen hyggelig besøk, men er heller ikkje så veldig hyggelige gjester, men vi klarer og vinne 3-2 og er klar for andre runde. Vi trekker Championship klubben Charlton i 2. runde, og vi gir dem ingen lett match og det blir eit drama uten like med to straffe miss, men vi vinner kampen 2-3 til slutt. I 3. runde kommer store bror Newcastle på besøk, og vi har ingen ting og stile opp med og taper 2-5. Veldig fornøyd med innsatsen til lage i cupen.

Johnstones Paint Trophy
I 1. runde må vi reise til Chesterfield, men det blir ingen lett oppgave og må slite oss til ein 2-3 seier. I 2. runde trekker vi Carlisle hjemme, noe som blir ein letter oppgave og vi vinner 2-0. I kvartfinalen må vi reise til Rochdale, og etter hallspilt ser det veldig mørkt ut, men vi klare og vinne 2-4 og er klare for semifinalen! Og det er Oldham vi må reise til, men der slutter også reisen etter eit 1-0 tap. ettersom vi ikkje hadde noen store mål i cupen, så må eg si meg svært fornøyd med lagets innsats.

Priser
Årets spiller Blant fansen: Malick Bouckelifa
Årets lag
Tidenes beste ellever

Spillerstatistikker
Toppscorer: Engin Bekdemir (14)
Flest målgivende: Quentin Rouger (10)
Banens beste: Engin Bekdemir (4)
Gjennomsnittlig rating: Engin Bekdemir (7,04)
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Årvik » 01 Aug 2010 02:58

Sesong 6. 2014/2015 del 1
Bilde

Tanker om sesongen
Nok ein gang gjer vi oss klar for ein sesong i league 1! Vi har spilt i league 1 i 2 sesonger nå, uten å imponere kanskje det er på tide nå? Median tipper oss på 21. plass, men eg går for bedre plassering en i fjord og topp 10 bør vi klare i år. Klarte det ganske bra i cupene i fjord, kanskje det går bedre i år, men blir ikkje noe stor satsing i cupene i år heller.

Pre Season
Den dårligste pre season eg har hatt. Vi starter med og ønske Everton velkomne og dei får med seg ein 0-2 seier hjem. Så tar Blackburn reservelag turen, og vi klarer ikkje og imponere og det ender 0-0. Bristol City tar også turen, men får ingen lett kamp og det ender 0-0. Noe som er blitt ein vane nå er at Rangers kommer på besøk, det gjord dei også i år og vinner enkelt 2-4. Men vi må jo ha noen lett kamper og, så vi tok turen til Alfreton, men heller ikkje der klarer vi og imponere og det ender 0-0. Vi reiser igjen på tur i håp om og vinne ein kamp, men Burton gir oss ingen lett kamp og det ender 1-1. Men heldigvis har vi invitert Glenn hoddle academy på besøk, som blir det eneste lag vi slår, kampen ender 4-1. Vi har kun 1 seier i pre season og masse skader, det er vell igurnn alt vi har fått ut av pre season i år, og kansje eit bilde av hvordan sesongen vill gå? får ikkje håpe det!

Overgangsvinduet Sommer
Syns vil sliter veldig defensive, så vill ha eit nytt forsvar og ein ny keeper. Kanskje ein ny midtbane og ein ny spiss. Men det blir ikkje så lett, ettersom vi har eit svært gnitent styre, og får faktisk 40k mindre i lønnsbudsjett en i fjord. Og 0k i overgangsbudsjett. Så får håpe vi får inn 4 låne avtaler. Så blir nok helst andre veien det vill ver aktivitet, for vi ligger nå 56k øver lønnsbudsjett så her må det skje noe!

Inn
Bilde Edward Ofere-Spiss 28 år. Free transfer.
Bilde Danny Burt-Forsvar 18 år. Lån Sunderland.
Bilde Thomas Burke-Keeper 20 år. Lån Wigan.
Bilde Matheus-Forsvar 19 år. Lån Liverpool.
Bilde Paddy Collins-Forsvar 20 år. Lån Hull.
Bilde Mehdi Bourabia-Midtbane 23 år. Free transfer.

Ut
Dion Malone-Spiss 25 år. Kontrakt utløpt.
Glenn Andre Pedersen-Spiss 24 år. 160k Crystal Palace.
Kalle Eerola-Forsvar 30 år. 300k Verona.
Lenny Pidgeley-Keeper 30 år. 160k Burnley.
Totalt: 620k

Kommentar:Meget fornøyd med dei spilleren eg for lånt inn, tror lage vill bli meget solide defensive i år. Utrolig nok fekk eg kontroll over lønnsbudsjett og ligger nå under med 5k. Mye av takken skal spillerene ha, for det såg veldig mørkt ut når eg sjekka tid kontraktene gjekk ut, over halvparten av lage ville stå uten kontrakt etter sesongen, men utrolig nok så vill alle uten 3 gå ned i lønn, til og med noen halverte lønna. Men det var ikkje bare lett det heller, selv om alle krevde rund 7-15k i lønn, så låg vi så langt under at eg kunne tilby 7,750k, så eg måtte først forhandle me dem som kjente minst, og så jobbe meg oppøver, og salgene hjelpte meg til og klare og tilby dem ny kontrakt. Så ettersom kåra var svært trange dette overgangsvindue, må eg si meg svært fornøyd.

August
Blyth-Brighton 1-0
Ligacupen: Morecambe-Blyth 2-2 ekstraomganger 2-4
Blyth-Oldham 0-0
Morecambe-Blyth 3-2
Gillingham-Blyth 0-0
Ligacupen:Blyth-Burnley 0-1
Blyth-Huddersfield 1-0
Kommentar:Endelig er serien i gang igjen, vi får ikkje noe spesielt god start. Men har mange skader, så det vill nok gå beder når spiller begynner og komme tilbake. I Burnley kampen velger eg og bruke u19 lage, på grunn av det er ganske sikkert at vi taper og vi har kamp i serien 2 dager etter på, men må si det er ganske imponerende at vi bare taper 0-1 mot dem. Kanskje vi hadde klart og vunne om vi hadde stil me toppet lag?

September
Bradford-Blyth 0-1
Leicester-Blyth 1-0
Blyth-Walsall 4-1
Blyth-Plymouth 4-0
Millwall-Blyth 1-2
Blyth-Sheff Wed 2-2

Kommentar:Ein meget god måned! eit tap, og eit uavgjort, utrolig bra av gutta. Vi ligger på 3. plass 1 poeng bak 1. plassen.
Priser: Edward Ofere tar 2 plassen, som månedens spiller. Og Mats Årvik tar 3. plassen som månedens manager.

Oktober
Rochdale-Blyth 0-1
Johnstones Paint Trophy: Tranmere-Blyth 1-2
Blyth-Preston 2-0
Bournemouth-Blyth 2-1
Shrewsbury-Blyth 1-3

Kommentar:Nok ein god måned, og vi henger med toppen og ligger forsatt på 3. plass 1 poeng bak 1. plassen! Lage viser ekstrem vilje styrke på banen, det er rett og slett fantastisk og se på.
Priser: Mats Årvik tar 3. plassen som månedens manager.

November
Blyth-Doncaster 1-1
FAcupen: St. Albans-Blyth 0-2
Johnstones Paint Trophy: Chester-Blyth 2-1
Blyth-Luton 0-0
MK Dons-Blyth 0-1
Blyth-Mansfield 2-0

Kommentar:Ein dårlig måned, går ut av FA cupen og Johnstones Paint Trophy. Men klare faktisk og ta 1. plassen i serien med 1 poeng over 2. plassen! Men spørs om vi klarer og holde den så lenge, ettersom i kampen mot Mansfield fekk vi ikkje mindre en 4 skader og i Bristol Rovers kampen fekk vi 2! Så vi har ein hard tid foran oss!

Desember
Hartlepool-Blyth 1-0
Swindon-Blyth 3-0
Blyth-Charlton 1-0
Bransley-Blyth 1-0
Oldham-Blyth 1-2

Kommentar:Skade marerittet forsetter og får 5 nye skader, og taper alle utenom 1 kamp, så ein meget dårlig måned! Men utrolig nok henger vi med og ligger på ein 3. plass med lika mange poeng som 1. plassen.

Sesongen så langt
Vi har startet meget bra i årets sesong, og det ligger an til opprykk! Ettersom vi har slitt 2 sesonger i league 1, er det deilig og endelig har funnet gangen. Men vi har forsatt ein hall sesong igjen, så vi må ikkje feire for tidligt! Må si meg veldig fornøyd med sesongen så langt, vi slås om direkte opprykk og har slit veldig mye med skader. Tabellen ser slik ut etter halvspilt.
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Årvik » 04 Aug 2010 18:41

Sesong 6. 2014/2015 del 2
Bilde

Januar
Brighton-Blyth 0-2
Blyth-Gillingham 2-1
Huddersfield -Blyth 3-2
Blyth-Leicester 1-2
Plymouth-Blyth 1-3

Kommentar:Grei måned, litt surt tap mot serie leder Huddersfield som får ein luke på 3 poeng.

Februar
Walsall-Blyth 1-3
Blyth-Millwall 0-0
Blyth-Bradford 4-1
Sheff Wed-Blyth 2-1
Blyth-Rochdale 2-1

Kommentar:Ok måned, ikkje så mye mer og si. Vi ligger på ein andre plass 4 poeng bak første plass.

Mars
Preston-Blyth 3-3
Blyth-Bournemouth 3-1
Luton-Blyth 0-2
Doncaster-Blyth 2-0

Kommentar:Grei måned, men kan ikkje si meg fornøyd med Preston og Doncaster kampen!

April
Blyth-Mk Dons 2-0
Blyth-Shrewsbury 1-1
Mansfield-Blyth 1-0
Blyth-Hartlepool 3-1

Kommentar:Dårlig måned, vi klarer ikkje å vinne mot Shrewsbury som ligger rett bak oss, og går forbi når vi taper mot Mansfield. Men vi vinner mot Hartlepool og Swindon, og klarer og ta tilbake 2. plassen med 1 poeng mer ein Shrewsbury på 3. plass.

Mai
Charlton-Blyth 1-1
Blyth-Bransley 2-1

Kommentar:Da var sesongen slutt. Vi avslutter med ein greie resultater.

Sesongoppsummering

Coca-Cola League 1
Da var vi ferdig med årets sesong i ccl1. Sesongen går veldig bra, og vi er med og kjemper i toppen fra starten av. Rett før jul for vi ein veldig store skadestrid, men vi takler den fint og klarer og holde følge me topplag selv om vi er veldig reduserte. Uten tvil den beste sesongen i League 1,Veldig stolt av lage som klarer direkte opprykk! Så nå er det bare og se fram til neste sesong i Championship! Tabellen ender slik.

FA cupen
I første runde må vi ta turen til St. Albans, der vi enkelt vinner 0-2. I 2. runde trekker vi Bristol Rovers borte, der vi taper 4-2! Litt av grunnen til er kanskje at vi slet veldig mye med skader den tiden. Men kan ikkje si meg fornøyd med innsatsen i cupen, Styre forventet at vi klarte og komme til 2. runde noe som vi klarte, men vi burde også ha klart og kommet til 3. runde.

Ligacupen
I 1. runde må vi ta turen til Morecambe, der det blir ekstraomganger som vi til slutt vinner 2-4. I 2. runde blir det hardere motstand for da kommer pl klubben Burnley på besøk, vi har eit tøft kampprogram da så eg velger og spare spillerene så vi stiller me u19, og taper ikkje mer en 0-1! Eg er fornøyd med at vi klarte og komme til 2. runde, denne cupen var veldig langt nede på prioritets lista, ettersom styre ville bare at vi sko ta med oss lærdom fra cupen.

Johnstones Paint Trophy
1. runde blir svært enkel og vi får walk over. I 2. runde må vi reise til Tranmere, der vi vinner 1-2 uten og overbevise.
I kvartfinalen er vi heldige med trekningen og trekker borte mot Chester, men vi klarer ikkje og prestere og taper 2-1!
Vi får lette kamper i JPT, så skuffende at vi kommer lenger, men vi klarte styres mål som var 2. runde så er igrunn fornøyd, ettersom måle var og klare styre sinne forventninger.

Priser
Årets spiller Blant fansen: Edward Ofere
Årets lag
Tidenes beste ellever
Årets manager: 3. plass Mats Årvik

Spillerstatistikker
Toppscorer: Edward Ofere (29)
Flest målgivende: David Ball (16)
Banens beste: Edward Ofere (7)
Gjennomsnittlig rating: Edward Ofere (7,41)
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg TomHuddlestone » 07 Aug 2010 22:33

Utrloig bra hva du har fått til med dette laget!
Hvordan er stadionen din og gj.snitt på kampene ? :)
Alle fornuftige mennesker elsker Tottenham og hater Arsenal. Alt annet betraktes som sykdom
Brukerens avatar
TomHuddlestone
Medlem

Favorittklubb: Tottenham Hotspur

Innlegg This Is Anfield » 07 Aug 2010 22:52

Interessant lesning. Har nettopp begynt som manager for Lewes i Blue Square South og har som mål å ta de til CL finale om "noen" år. Fint å se at det går an å klatre oppover i divisjonene. Lykke til videre!
This Is Anfield
Medlem

Favorittklubb: Rosenborg, Liverpool
Favorittversjon av CM/FM: 2009

Innlegg Årvik » 08 Aug 2010 16:59

TomHuddlestone: Takk takk :glis: Stadion tar 4000 med 563 sitteplasser. Så langt i sesongen har eg eit gj.snitt på 3946.

This Is Anfield: Takk :glis: Ja har eit mål om og komme til CL eg og. Ja ikkje noe problem og klatre i ligasysteme, men blir jo ein del nye spillerer kvar sesong.
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Hrlem » 08 Aug 2010 17:36

Kjemperesultater du har fått med dette laget :)
Gleder meg til forsettelsen.
Brukerens avatar
Hrlem
Medlem

Favorittklubb: Arsenal og Barcelona
Favorittversjon av CM/FM: FM 09

Innlegg Årvik » 09 Aug 2010 16:22

Takk :glis: Håper å bli ferdig med ein del i løp av kvelden.
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Årvik » 09 Aug 2010 22:02

Sesong 7. 2015/2016 del 1
Bilde
Tanker om sesongen
Da var vi endelig klar championship. Det vil bli ein kamp om og overleve, og kvar plass over nedrykk streken vil bli ein bonus! Men med noen ny signeringen bør vi klare og holde plassen, men økonomien er svært dårlig. I cupene har vi ikkje noen store mål som vanlig, men er jo alltid kjekt og komme langt.

Pre Season
I første kamp før vi besøk av Liverpool, som vinner enkelt og greit 0-2. Så kommer Tottenham på besøk og dei vill vondt være og leker seg til ein 0-5 seier. Den nye liga kameraten Watford kommer også, og dei vinner 1-3 så det tyder på at det vill bli ein tøff sesong. Arsenal tar også turen og vinner 0-1. Også Derby blir ein ny liga kamerat når vil spiller i championship, men det blir heller ingen enkel kamp og vi taper 0-1. Glenn Hoddle Academy kommer som vanlig på besøk, og vi vinner enkelt 4-0, vår første seier! Så var det den siste stor kampen før sesongen, og da kommer Everton på besøk, og vinner 0-1, men vi marker at det har kommet inn noen nye spillere. Men vi må jo ut på ein tur og, å der er til Macclesfield vi reiser, og vinner 0-1 så vi vinner alle bortekampene, ettersom det bare var ein bortekamp i år. I siste treningskamp får vi Wimbledon på besøk, som reiser hjem igjen med eit 3-0 tap. Vi blir lekt med i dei første kampen, men klarer og ta oss i samen på slutte, grunnen er vell enkel ettersom det har kommet nye spillere etter kvart og letter motstand.

Overgangsvinduet Sommer
I år blir det eit travelt overgangsvind i Blyth. Eg vill styrke kvar posisjon, 1 ny keeper, minst 4 nye forsvar spillere, 3-4 nye midtbane spillere og 1 ny spiss. Litt av grunnen til dette er at vi ikkje har god nok spillere til og overleve, men som der ser er det ganske mye nytt eg vill ha, og det kommer av at økonomien er helt ræv, så da kan eg kjenne eindel penger på og sele og hente inn nytt gratis!

Inn
Bilde Dominique Taboga-Forsvar 31 år. Free transfer.
Bilde Dean Whitehead-Midtbane 33 år. Free transfer.
Bilde Bob McGrory-Keeper 20 år. Free transfer.
Bilde Matheus-Forsvar 20 år. Free transfer.
Bilde Danny Burt-Forsvar 19 år. Lån Sunderland.
Bilde Scott Arfield-Midtbane 26 år. Free transfer.
Bilde Darnel Situ-Forsvar 23 år. Free transfer.
Bilde Tripy Makonda-Forsvar 25 år. Free transfer.
Bilde Kevin Kerr-Midtbane 27 år. Free transfer.
Bilde Craig Coates-Midtbane 21 år. Free transfer.
Bilde Henok Goitom-Spiss 31 år. Free transfer.
Bilde Maurizio Meyer-Forsvar 17 år. Lån Liverpool.
Bilde Sakari Mattila-Midtbane 26 år. Free transfer.
Bilde Jason Demetriou-Midtbane 27 år. Free transfer.
Bilde Andrew Considine-Forsvar 28 år. Free transfer.
Bilde Getahun Hitimana-Forsvar 20 år. Free transfer.
Totalt: 0k

Ut
Bilde Neil Mellor-Spiss 32 år. 100k Peterborough.
Bilde Adrien Barbet-Forsvar 28 år. Kontrakt utløpt.
Bilde Paul Marsha-Midtbane 26 år. 220k Q.P.R.
Bilde Anthony Correia-Forsvar 33 år. 60k Terrassa.
Bilde Erik Israelsson-Midtbane 26 år. 250k Las Palmas.
Bilde Robin Nilsson-Midtbane 26 år. 350k Brann.
Bilde Toni Kolehmainen-Midtbane 26 år. 500k Q.P.R.
Bilde Malick Bouckelifa-Forsvar 32 år. Gratis Montpellier.
Bilde Alejandro Bedoya-Midtbane 28 år. 1mil RC Strasbourg.
Bilde Mauricio Albornoz-Midtbane 27 år. 650k Clermont Foot 63.
Bilde David Leinar-Forsvar 35 år. Lagt opp.
Totalt: 3,25 mil.

Kommentar
Det blei veldig mange signeringen, kanskje litt for masse! Men vi solgt også ein del spillere for og prøve og redde økonomien til klubben, så da var det nødvendig med nye førstelagsspillere og backup. Men har jo fått inn masse bra kvalitet i alle led, og backup er og ganske bra. Men eg var ganske stressa under dette overgangsvinduet så var redd for eg hadde gått på ein smell eller to, men alle vis meget bra spill og moralen er på topp! Så eg vill si meg fornøyd med årets overganger, selv om det kanskje blei litt mange.

Stall

Keeper
Bilde Bob McGrory
Bilde Joacim Heier

Forsvar
Bilde Matheus
Bilde Tripy Makonda
Bilde Darnel Situ
Bilde Danny Burt
Bilde Dominique Taboga
Bilde Maurizio Meyer
Bilde Andrew Considine
Bilde Getahun Hitimana
Bilde Christian Brink

Midtbane
Bilde Sakari Mattila
Bilde Craig Coates
Bilde Kevin Kerr
Bilde Dean Whitehead
Bilde Jason Demetriou
Bilde Scott Arfield
Bilde Dominic Smith
Bilde Mehdi Bourabia

Spiss
Bilde Henok Goitom
Bilde David Ball
Bilde Edward Ofere
Bilde Quentin Rouger

August
Bristol City-Blyth 2-0
Ligacupen: Blyth-Rotherham 4-1
Blyth-West Brom 1-1
Scunthorpe-Blyth 4-3
Blyth-Nottingham Forest 1-2
Ligacupen: Fulham-Blyth 4-3
Colchester-Blyth 4-2

Kommentar:Får ein dårlig start på serien, der vi får med oss 4 poeng. Det ser ut som det vill blir ein tøff sesong. Men vi hadde ein veldig imponerende snu operasjon mot Fulham der vi ligger under 3-0 når klokka slår 85, men med eit mål på 86,93 og 94, må Fulham ha ekstraomganger for og slå oss.

September
Blyth-West ham 2-1
Huddersfield-Blyth 3-0
Blyth-Reading 1-2
Coventry-Blyth 1-0
Blyth-Southampton 1-1

Kommentar:Blei ikkje mer ein 4 poeng denne måneden heller. litt skuffende, men kan ikkje forvente all verden av lage heller, men håper det kommer seg når lag blir mer samspilt noe som eg har tro på!

Oktober
Q.P.R-Blyth 4-1
Blyth-Burnley 1-1
Blyth-Watford 4-1
Birmingham-Blyth 3-3
Ipswich-Blyth 4-1

Kommentar:Beste måneden til nå! vi starte dårlig, men henter oss godt opp igjen, og taper kun ein gang denne måneden, meget bra! Men vi får 3 veldig sentrale spillere ute i 3 måneder!

November
Blyth-Leyton Orient 3-1
Blyth-Norwich 0-0
Derby-Blyth 2-0
Blyth-Blackpool 2-1

Kommentar:Får ganske bra resultater også denne måneden, kun eit tap. Og vi klatrer på tabellen.

Desember
Bolten-Blyth 4-2
Blyth-Oldham 0-1
Sunderland-Blyth 1-1
Blyth-Sheff Utd 1-0
West brom-Blyth 0-1

Kommentar:Starter meget dårligt, men henter oss fint inn igjen med poeng mot Sunderland 3 poeng mot Sheff Utd og West Brom som alle ligger på toppen av tabellen. Så meget bra måned vis du ser vekk fra dei to første kampene.

Sesongen så langt
Vi har fått det ganske bra til i vår første sesong i championship til nå. Vi ligger ganske godt vekke fra nedrykk striden, og er igrunn ikkje med i den lenger og ser ut som vi klarer ein trygg plass på tabellen. Og vi har hatt 2 spisser ut i 3 måneder. Men det er forsatt ein hall sesong igjen, så masse kan skje! Men må si meg veldig fornøyd med sesongen så langt. Slik ser tabellen ut etter hallspilt. Med Colchester på 2. siste og West ham på sisteplass!
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Zlazor » 10 Aug 2010 00:52

Imponerende å se at du klarer så mange opprykk! Du får ta alle gode ord her inne og bruke de som motivasjon i motgang. Premier league om en 2-3 sesonger må da virkelig være realistisk! KAnskje du har sjangs å få litt orden på økonomien og! Vet hvordan det er å gå i underskudd hver måned og bare selge spillere.
Arsenal <3 Brann <3 Atletico <3 Everton <3
That's life.
Brukerens avatar
Zlazor
Medlem

Favorittklubb: Brann, Arsenal, Everton
Favorittversjon av CM/FM: FM08, CM01/02

Innlegg Årvik » 10 Aug 2010 02:33

Takk :glis: Ja har måttet brukt ord her fra som motivasjon, men gir meget bra motivasjon! Nei målet er å rykke opp til pl jallfall innen 3 sesonger. Ja opprykk er til pl er vell kanskje den enste måten og få økonomien på rett vei.
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Årvik » 11 Aug 2010 00:41

Sesong 7. 2015/2016 del 2
Bilde

Januar
FAcupen: Blyth-Sheff Wed 1-1
Nottingham Forest-Blyth 0-1
FAcupen: Sheff Wed-Blyth 1-0
Blyth-Colchester 0-0
Blyth-Scunthorpe 3-1
West ham-Blyth 1-0
Blyth-Huddersfield 1-1

Kommentar:Dårlig måned, rykker ut av FA cupen og klarer ikkje å avgjerda kampene. Og vi klarer ikkje og ta poeng med jumboen West Ham som ligger på siste!

Februar
Blyth-Bristol City 5-2
Reading-Blyth 0-1
Burnley-Blyth 1-1
Blyth-Q.P.R 0-0
Blyth-Coventry 0-1
Southampton-Blyth 2-0

Kommentar:Starter bra, men så begynner vi med ein dårlig trend.

Mars
Watford-Blyth 0-2
Blyth-Birmingham 1-0
Norwich-Blyth 1-1
Leyton Orient-Blyth 2-1
Blyth-Derby 3-0
Blyth-Ipswich 1-2

Kommentar:Grei måned, selv om vi driter oss ut mot Ipswich og Leyton Orient.

April
Blackpool-Blyth 0-0
Blyth-Bolten 3-1
Oldham-Blyth 0-2
Blyth-Sunderland 0-1

Kommentar:Vi får ein minneverdig seier mot Bolten, og ein god borte seier mot Oldham så sier meg fornøyd med måneden.

Mai
Sheff Utd-Blyth 1-2

Kommentar:Vi avslutter med stil og slår mesteren. Veldig fornøyd med det.

Sesongoppsummering

Coca-Cola Championship
Første sesong i Championship blir meget bra. Vi får litt dårlig start og ligger i nedrykk striden de 2 første måneden, men så blir lage mer samspilt og vi klatrer på tabellen. Men det var forsatt ingen enkel kamp, men vi ligger fint an til og klare ein plass midt på tabellen. Men vi klarer fraktsikt og komme på topp 10! vi går litt opp og ned gjennom hele sesongen, men klarer og holde oss vekke fra nedrykk striden. Så må si meg ekstremt fornøyd med årets sesong. Slik ender tabellen. Med Scunthorpe på 23. plass med 39 poeng. Og West Ham på 24. plass med 37 poeng.

Ligacupen
I første runder før vi besøk av Rotherham, som blir ein enkel oppgave der vi vinner 4-1. I andre runde trekker vi pl klubben Fulham bort, noe som vill bli ein veldig vanskelig oppgave. Og det ser ut som det blir ein enkel seier for Fulham når dei leder 3-0 og der 5 min igjen, men da starter vi snuoprasjonen, og klarer 3-3 får dommeren blåser i fløyta! Men i ekstraomgangen blir dem litt for sterk og vinner 4-3. Men må si meg veldig imponerende over det vi klarte og få til mot Fulham. Så fornøyd med lagets innsats, selv om vi ikkje kom så langt.

FA cupen
Vi Begynner rett i 3. runder der vi måter Sheff Utd som ender 1-1, så vi må ut i omkamp der vi taper 1-0. Så det blei ein kort eventyr i FA cupen. Men Sheff Utd er eit godt lag, så må si meg fornøyd med innsatsen.

Priser
Årets spiller Blant fansen: Mehdi Bourabia.
Årets lag
Tidenes beste ellever

Spillerstatistikker
Toppscorer: Quentin Rouger (15)
Flest målgivende: Mehdi Bourabia (21)
Banens beste: Quentin Rouger (4)
Gjennomsnittlig rating: Mehdi Bourabia (7,35)
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg Årvik » 11 Aug 2010 18:24

Ekstra

Styre annonserer planer for ny stadion
Styre i Blyth har i dag annonserer at klubben har fått godkjent sine planer om å bygge ny stadion.
Konstruksjonen av Blyth stadion vil koste omkring kr 192 mill, men denne summen vill delvis dekkes av de 11 mill klubben vil motta gjennom salg av sin gamle stadion Croft Park.
Styre har tatt opp Lån på kr 129 mill for å finansiere stadionprosjekt.
Videre finansiering av prosjektet er sikkert gjennom en stadionsponsoravtale verdt kr 24,4 mill, samt kr 52,17 mill i tilskudd fra myndighetene.
Den nye arenaen er planlagt ferdigstilt torsdag 29. juni 2017 og vill ha varmekabler og en kapasitet på rundt 16494 tilskuere.

Kommentar
Litt trist og måtte forlatte Croft park, men uten tvil på tide. Ska bli herlig med ein ny stadion, dette er er ein melding eg har ventet på lenge nå. Det vill nok hjelpe godt for den dårlige økonomien til klubben, men det er ikkje bare positivt ettersom vi må betale ned eit lån på 130 mill, med 900k i måneden fram til 2031!
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg kakkiss12 » 11 Aug 2010 20:01

Skal det ikke stå "Styre i Blyth har i dag annonsert at klubb har fått godkjent ...osv.."
Oh Dennis bergkamp you will always be the number ten for me, You was better than Ronaldo close my eyes

Kan Walcott bli toppscorer i PL? Kan Arsenal vinne ligaen i år? Kjøper wenger en keeper?
Følg med i PL!
Brukerens avatar
kakkiss12
Medlem

Favorittklubb: arsenal
Favorittversjon av CM/FM: Likt mellom FM09 & FM10

Innlegg Årvik » 11 Aug 2010 20:06

Nå e ikkje eg heilt med? det står jo.
The Lions
Årvik
Medlem

Innlegg PrisonBreak » 12 Aug 2010 02:30

Du fikk tidlig ny stadion. Allerede i CC. Det er jo supert. Veldig imponerende første sesong i CC. Lukter PL av dette.

Spiller selv med Blyth Spartans, som min eneste save i FM2010. Er nå i 2044;-) Med stadion oppkalt etter meg.

Hvilken formasjon bruker du? Brukt den samme hele veien?
PrisonBreak
Medlem

Innlegg Årvik » 12 Aug 2010 02:50

Ja håper det blir PL snart:) Har ein drøm om få stadion oppkalt etter meg i sener tid. Men vet ikkje heilt om eg kommer til og spille til 2044 men. Vunnet pl mange ganger i løp av den tida tenker eg ;)
Eg bruker ein 4-1-2-1-2 formasjon, som eg brukte fra dag ein.
The Lions
Årvik
Medlem

Forrige

Gå til Football Manager 2010

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester